Тествай безплатно

Специалист обслужване на клиенти

Какво представлява един специалист обслужване на клиенти?

Специалистът по обслужване на клиенти е част от екипа по клиентска поддръжка и притежава по-малко права от супервайзъра, ръководителя на екипа и мениджъра, изпълняващи ролята на администратор. Обикновено специалистът по обслужване на клиенти играе ролята на сътрудник, която му позволява да обработва и прехвърля тикети, дава му достъп до определени отдели, както и до малко на брой настройки в системата.

Научете повече за сътрудниците в LiveAgent.

Frequently asked questions

Кой е специалист обслужване на клиенти?

Специалистът по обслужване на клиенти е член на екипа за поддръжка и притежава по-малко права от супервайзъра, ръководителя или мениджъра си. Задачите му включват, на първо място, директно обслужване на клиентите и ефективно решаване на проблемите им.

 

Какви права притежава специалистът обслужване на клиенти?

Специалистът по обслужване на клиенти притежава правата на сътрудник, т.е. достъп до всички тикети, които са му възложени или групи от тикети, до които има достъп. Може напълно и самостоятелно да обработва тикети и да извършва свързаните с това действия. Има достъп до специфични отдели, както и до малко на брой настройки в системата.

Можете ли да направите настройки за ролята на специалист обслужване на клиенти в LiveAgent?

В LiveAgent можете да зададете ролята на сътрудник, предназначена за специалисти по обслужване на клиенти. Тя позволява извършването на задачи, свързани с дейността на сътрудника, както и обработването на запитвания от клиенти.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо