Какво представлява един специалист обслужване на клиенти?
Специалистът по обслужване на клиенти е част от екипа по клиентска поддръжка и притежава по-малко права от супервайзъра, ръководителя на екипа и мениджъра, изпълняващи ролята на администратор. Обикновено специалистът по обслужване на клиенти играе ролята на сътрудник, която му позволява да обработва и прехвърля тикети, дава му достъп до определени отдели, както и до малко на брой настройки в системата.
Научете повече за сътрудниците в LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Кой е специалист обслужване на клиенти?
Специалистът по обслужване на клиенти е член на екипа за поддръжка и притежава по-малко права от супервайзъра, ръководителя или мениджъра си. Задачите му включват, на първо място, директно обслужване на клиентите и ефективно решаване на проблемите им.
Какви права притежава специалистът обслужване на клиенти?
Специалистът по обслужване на клиенти притежава правата на сътрудник, т.е. достъп до всички тикети, които са му възложени или групи от тикети, до които има достъп. Може напълно и самостоятелно да обработва тикети и да извършва свързаните с това действия. Има достъп до специфични отдели, както и до малко на брой настройки в системата.
Можете ли да направите настройки за ролята на специалист обслужване на клиенти в LiveAgent?
В LiveAgent можете да зададете ролята на сътрудник, предназначена за специалисти по обслужване на клиенти. Тя позволява извършването на задачи, свързани с дейността на сътрудника, както и обработването на запитвания от клиенти.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.
Ориентирана към клиента услуга
Фокусирайте се върху добавянето на желани характеристики като безплатна доставка или лесна рекламация, за да подобрите клиентското преживяване. ABM стратегията е от съществено значение за B2B сектора, както и събирането на клиентска обратна връзка и насърчаването на препоръките на клиентите.
Искате да подобрите обслужването на клиентите си?
Хибридните тикет потоци и чат решения в B2B индустрията високо задоволяват клиентите. LiveAgent предлага софтуерни решения и стратегии за подобряване на обслужването.