Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Специалист обслужване на клиенти

Какво представлява един специалист обслужване на клиенти?

Специалистът по обслужване на клиенти е част от екипа по клиентска поддръжка и притежава по-малко права от супервайзъра, ръководителя на екипа и мениджъра, изпълняващи ролята на администратор. Обикновено специалистът по обслужване на клиенти играе ролята на сътрудник, която му позволява да обработва и прехвърля тикети, дава му достъп до определени отдели, както и до малко на брой настройки в системата.

Научете повече за сътрудниците в LiveAgent.

Често задавани въпроси

Кой е специалист обслужване на клиенти?

Специалистът по обслужване на клиенти е член на екипа за поддръжка и притежава по-малко права от супервайзъра, ръководителя или мениджъра си. Задачите му включват, на първо място, директно обслужване на клиентите и ефективно решаване на проблемите им.

 

Какви права притежава специалистът обслужване на клиенти?

Специалистът по обслужване на клиенти притежава правата на сътрудник, т.е. достъп до всички тикети, които са му възложени или групи от тикети, до които има достъп. Може напълно и самостоятелно да обработва тикети и да извършва свързаните с това действия. Има достъп до специфични отдели, както и до малко на брой настройки в системата.

Можете ли да направите настройки за ролята на специалист обслужване на клиенти в LiveAgent?

В LiveAgent можете да зададете ролята на сътрудник, предназначена за специалисти по обслужване на клиенти. Тя позволява извършването на задачи, свързани с дейността на сътрудника, както и обработването на запитвания от клиенти.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо