Роля на агента

Каква е ролята на агента

Когато се добавя нов агент към LiveAgent, е необходимо да се определи неговата роля. Ролята на агента е да представя и да определя възможностите и отговорностите на агента в хелп деск. Има възможността да се избира между две роли на LiveAgent. С ролята на администратор, агентът е в състояние да контролира и да управлява системните настройки. С ролята си на агент, агентът може да отговаря на тикети и да решава клиентски проблеми, но не могат да наблюдават системата. Със създаването на ролята на агента е по- ясно и организирано.

LiveAgent's agent role
Ролята на агент на LiveAgent
Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо