Каква е ролята на агента
Когато се добавя нов агент към LiveAgent, е необходимо да се определи неговата роля. Ролята на агента е да представя и да определя възможностите и отговорностите на агента в хелп деск. Има възможността да се избира между две роли на LiveAgent. С ролята на администратор, агентът е в състояние да контролира и да управлява системните настройки. С ролята си на агент, агентът може да отговаря на тикети и да решава клиентски проблеми, но не могат да наблюдават системата. Със създаването на ролята на агента е по- ясно и организирано.

Expert note
Ролята на агента в клиентското обслужване е от решаващо значение за качеството на услугата. Те осигуряват експертно решение на проблемите на клиентите и допринасят за удовлетвореността на тези, които ползват услугата.

LiveAgent предлага различни възможности за оптимизиране на работния процес. Сред инструментите са смарт правилата, които автоматизират условията и действията в определени ситуации. Отговарянето на имейли е от съществено значение за поддържане на връзката с клиентите. LiveAgent предоставя опция за преназначение на тикети, която може да осигури бърз отговор на въпроса на клиента. Самообслужването е лесен и удобен начин за решаване на проблема без да е нужна свързаност с екипа за обслужване на клиенти.
LiveAgent е инструмент за подобряване на обслужването на клиентите и повишаването на продажбите. Той предоставя много функции за комуникацията, като вътрешен чат, маршрутизиране на обаждания и персонализирани бутони. LiveAgent е сред най-добрите инструменти за комуникация с клиенти и предоставя опция за чат. Множество клиенти са доволни от този инструмент, който помага за категоризиране на тикетите и проследяване по статистически начин.
LiveAgent е ефективна CRM система, която предоставя възможност за хибридни потоци на тикети, тагове за лесно откриване на предишни тикети, шаблонни отговори за бързо реагиране на често задавани въпроси. Интегрираният с над 40 външни приложения LiveAgent предоставя лесен достъп и възможност за изпълнение на действията им докато си чатите в реално време със своите клиенти.