Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Роля на агента

Каква е ролята на агента

Когато се добавя нов агент към LiveAgent, е необходимо да се определи неговата роля. Ролята на агента е да представя и да определя възможностите и отговорностите на агента в хелп деск. Има възможността да се избира между две роли на LiveAgent. С ролята на администратор, агентът е в състояние да контролира и да управлява системните настройки. С ролята си на агент, агентът може да отговаря на тикети и да решава клиентски проблеми, но не могат да наблюдават системата. Със създаването на ролята на агента е по- ясно и организирано.

роля_на агент
Ролята на агент на LiveAgent

FAQ

От какво значение е ролята на клиента?

Агентът е лице, което е част от екип за клиентско обслужване. Той се грижи за клиентите и им предоставя услуга с цел помощ. Задачите на агента включват в решаването на проблемите в помощ за клиентите: отговаряне на телефонни обаждания и съобщения, или чат. Агентите, който действат като администратори имат достъпи до доклади и могат да управляват другите потребители. Агентите могат също да действат и като собственици на LiveAgent и след тов имат достъп до бизнес информация и фактури.

Какви компетенции включва ролята на агента?

Агентът е най- важният елемент от клиентското обслужване на компания. Той притежава способностите, необходими за предоставянето на най- доброто клиентско обслужване. Агентът помага и решава проблеми, а ако действа като администратор, може да наблюдава и да конфигурира системата. Агентът трябва да притежава отлични знания по отношение на проблемите, свързани с компанията, които може да са в интерес на клиента (в областта на продуктите, услугите, продажбите, маркетинг и т.н.).

Как се разпределят ролите на LiveAgent?

За да разпределите ролите на LiveAgent, е необходимо да: 1. Отидете на полето за конфигурации и да изберете опциите за агент. 2. След това кликвате на създаване на клиент – тук също така трябва да го споменете, да определите имейл адреса и пола. 3. Избиране на роля – тук давате на агента роля: агент, администратор или собственик.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо