Каква е ролята на агента
Когато се добавя нов агент към LiveAgent, е необходимо да се определи неговата роля. Ролята на агента е да представя и да определя възможностите и отговорностите на агента в хелп деск. Има възможността да се избира между две роли на LiveAgent. С ролята на администратор, агентът е в състояние да контролира и да управлява системните настройки. С ролята си на агент, агентът може да отговаря на тикети и да решава клиентски проблеми, но не могат да наблюдават системата. Със създаването на ролята на агента е по- ясно и организирано.

Expert note
<p>Ролята на агента в клиентското обслужване е от решаващо значение за качеството на услугата. Те осигуряват експертно решение на проблемите на клиентите и допринасят за удовлетвореността на тези, които ползват услугата.</p>

Как да активирате Instagram плъгина си в LiveAgent
LiveAgent предлага интеграция с Instagram за подобряване на клиентското обслужване. Бизнесите могат да управляват запитвания от клиенти чрез таблото си в LiveAgent. Безплатна регистрация.
Обслужване в социалните медии през help desk-а ви
Софтуерът LiveAgent предлага различни клиентски функции и предпочита се онлайн чат пред социалните медии за клиентско обслужване в B2B индустрията.