Какво са контактните групи?
Групите с контакти са сегменти от клиенти, които имат нещо общо. Общите черти могат да бъдат сходни интереси, да работят в една и съща компания, да са в една и съща часова зона, да говорят на същия език, да използват същите видове продукти или да имат еднакви нива на абонамент.

Какво можете да правите с контактните групи?
Добавянето на контактите Ви към групи позволява да сегментирате клиентите си, което улеснява управлението на обслужването. Създаването на контактни групи е чудесно и за маркетинг и продажби, тъй като Ви позволява да предоставяте по-персонализирано съдържание за всяка група.
Контактните групи Ви дават възможност да:
- Подреждате бизнес контактите си
- Да добавяте много контакти в една група
- Включете един клиент в няколко контактни групи
- Задайте определени правила
- Задайте правила за време
- Задайте специфични SLA правила
- Разглеждайте тикети, контакти и компании чрез контактните групи
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Как да създадете контактни групи в LiveAgent
- Влезте в LiveAgent
- Кликнете на Клиенти
- Кликнете на Контактни групи
- Кликнете на оранжевия бутон Създай
- Дайте име на клиентската група
- Изберете цвят на текста и на фона за етикета на сегмента на клиента
- Кликнете на Създай

Как да добавите клиенти към контактните групи
- Влезте в LiveAgent
- Кликнете на Клиенти
- Изберете клиент
- Намерете полето Групи и кликнете на етикета
- Изберете групата, към която искате да го добавите
- Изберете Запази

Как да редактирате или изтриете съществуващи контактни групи
- Влезте в LiveAgent
- Кликнете на Клиенти
- Кликнете на Контактни групи
- Изберете групата, която искате да редактирате, като натиснете бутона за редакция
- Променете името, цвета на етикета или на текста на групата
- Изберете Запази
- По избор: Изберете контактната група, която искате да изтриете, като щракнете върху бутона за изтриване

Как групирането на клиенти може да Ви е от полза?
Подобрени работни процеси
Създаването на работни потоци за маршрутизиране на запитвания, които вземат предвид сегментите на клиентите, е много ефективно и продуктивно. Например чрез насочването на тикети от конкретни групи клиенти (като VIP или дистрибутори) директно до съответните им мениджъри на акаунти, Вие подобрявате времето за реакция, процентите на разрешаване на казуса от първия контакт и най-вече удовлетвореността на клиентите. Вие също така премахвате всяко объркване или застой на запитване.

Повече ангажираност
Групите от клиенти също са чудесни за маркетингови цели и сегментиране на продажбите. Например, можете да създадете правило в LiveAgent, което ще изпраща персонализирани и предварително форматирани последващи имейли към всяка група клиенти. Персонализираните съобщения като това ще подобрят ангажираността на клиентите, което ще стимулира приходите и ще генерира повече продажби. Според Forbes 72% от потребителите се интересуват само от персонализирани съобщения.

По-лесно фитриране на запитванията
Групите от клиенти могат да Ви помогнат да намерите запитвания в универсалната пощенска кутия в софтуера. Наличието на инструменти, които улесняват филтрирането на тикети, винаги е полезно, тъй като няма да се налага да помните конкретни подробности за всеки тикет, който се опитвате да намерите. Вместо това всичко, което трябва да запомните, е тяхната група, което значително улеснява процеса.

Случай на употреба: Използване на контактните за по-бързо отговаряне на VIP клиенти
Да предположим, че искате да създадете VIP група и да дадете приоритет на отговорите на нейните запитвания. За да направите това, можете или да настроите правило, което ще задейства всеки път, когато някой от тези конкретни клиенти подаде заявка билет. Можете да направите това и като насочите техните тикети към конкретен отдел или промените техните SLA нива, така че Вашите оператори отговарят по-бързо на техните съобщения. И в двата случая ще трябва да намерите контактната група в настройките на правилото.

Статии с полезна информация
Ако искате да научите повече за контактните групи или теми, свързани с тях, разгледайте нашата секция с полезна информация, академия , речник, и уебинар ресурси. Не забравяйте да видите нашия блог и шаблони за имейли , които можете да използвате, за да изпращате персонализир
- Как да създадете контактни групи
- Как да създавате и настройвате контакти
- Използване на контактните групи, за да отговаряте на VIP клиентите по-бързо

Готови ли сте да създадете уникални контактни групи?
Открийте колко лесно е сегментирането на клиентите и предоставянето на персонализирано обслужване с нашия безплатен 14-дневен тестов период. Не се изисква кредитна карта.
Галерия с формуляри за контакт
Реферален маркетинг и онлайн чат са важни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Социалните медии не се предпочитат, а безопасността и съвместимостта на кол центровете са от значение. LiveAgent е софтуер, който подобрява клиентското преживяване.
Управление за обслужването на клиенти
Стратегии за подобряване на клиентско обслужване и маркетинг в B2B индустрията с обновяване на системите, инвестиции в софтуер и използване на онлайн чат и социални медии.
Контактният център срещу кол центъра
Различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Комуникационни канали: чат, обаждания, видео обаждания и форми за контакт. LiveAgent - алтернатива на Aircall за повишаване на безопасността и съвместимостта на кол центровете.