Научете всичко за
LiveAgent с уебинари

Открийте как можете да използвате всяка функционалност във ваша полза.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Учете с помощта на уебинарите на LiveAgent

Добре дошли на уебинара на LiveAgent за работа с клиенти! Нашите специалисти ще ви запознаят и покажат нашия многоканален Help Desk програмен продукт, включващ система за управление на тикети, чат на живо, вграден кол център и много други. Ще ви помогнем да настроите правилно системата и да конфигурирате акаунта си, и ще дадем отговор на всички ваши въпроси. Запознайте се с необятните възможности на LiveAgent и подобрете обслужването на клиентите си, както направиха много компании по цял свят.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

В този уебинар ще се спрем на устройството на панела за управление на LiveAgent, ще ви разкажем за най-важните функции и настройки на системата, с които е добре да се запознаете първоначално.

Преобразуването на всеки един контакт с клиентите в тикети е основната и най-важна характеристика на LiveAgent. Увеличете производителността на вашия екип с помощта на LiveAgent.

Използването на чата на живо или на проактивните покани за чат е чудесен начин за директен контакт с потребителите, потенциалните клиенти и масовата аудитория, както и да им помогнете да се запознаят и ориентират на вашия сайт.

Управлението на отделни бази знания е най-новото допълнение към екосистемата на клиентския ни портал. Различните бази знания ще ви помогнат да разделите знанията си в зависимост от езика, продукта или бранда.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Уебинари
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.

Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn

Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.

По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Every business thrives on excellent customer service. Discover whether your company provides these services by reading our statistics and benchmarks.

Цената на лошото обслужване

По-голямата част от американците не правят покупки заради лошото клиентско обслужване. Бизнесът с такава репутация губи клиенти. 4/10 потребители съветват други да не стават клиенти на такова место. Игнорирането на оплакванията от клиенти е срещано във висок процент - 65% от имейлите и 79% от онлайн оплакванията са игнорирани. Едно случайно лошо изживяване се приема сериозно от клиентите и може да ги накара да сменят компанията.

MySQL интеграцията Ви позволява лесно да управлявате Вашия инвентарен списък на LiveAgent. Нужно е само да го интегрирате на Zapier и да започнете да се възползвате от предимствата.

MySQL

Текстът представя различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

Запознайте се с нашите агенти за управление на успеха на клиентите

Михаела е мениджър на управление на успеха на клиента и работи от понеделник до петък в CET, Виенско време.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо