Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
По-голямата част от американците не правят покупки заради лошото клиентско обслужване. Бизнесът с такава репутация губи клиенти. 4/10 потребители съветват други да не стават клиенти на такова место. Игнорирането на оплакванията от клиенти е срещано във висок процент - 65% от имейлите и 79% от онлайн оплакванията са игнорирани. Едно случайно лошо изживяване се приема сериозно от клиентите и може да ги накара да сменят компанията.
Запознайте се с нашите агенти за управление на успеха на клиентите
Михаела е мениджър на управление на успеха на клиента и работи от понеделник до петък в CET, Виенско време.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни