Научете всичко за
LiveAgent с уебинари

Открийте как можете да използвате всяка функционалност във ваша полза.

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Учете с помощта на уебинарите на LiveAgent

Добре дошли на уебинара на LiveAgent за работа с клиенти! Нашите специалисти ще ви запознаят и покажат нашия многоканален Help Desk програмен продукт, включващ система за управление на тикети, чат на живо, вграден кол център и много други. Ще ви помогнем да настроите правилно системата и да конфигурирате акаунта си, и ще дадем отговор на всички ваши въпроси. Запознайте се с необятните възможности на LiveAgent и подобрете обслужването на клиентите си, както направиха много компании по цял свят.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

В този уебинар ще се спрем на устройството на панела за управление на LiveAgent, ще ви разкажем за най-важните функции и настройки на системата, с които е добре да се запознаете първоначално.

Преобразуването на всеки един контакт с клиентите в тикети е основната и най-важна характеристика на LiveAgent. Увеличете производителността на вашия екип с помощта на LiveAgent.

Използването на чата на живо или на проактивните покани за чат е чудесен начин за директен контакт с потребителите, потенциалните клиенти и масовата аудитория, както и да им помогнете да се запознаят и ориентират на вашия сайт.

Управлението на отделни бази знания е най-новото допълнение към екосистемата на клиентския ни портал. Различните бази знания ще ви помогнат да разделите знанията си в зависимост от езика, продукта или бранда.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Уебинари
LiveAgent помага на търговията на дребно с осигуряването на възможно най-доброто обслужване на клиентите. LiveAgent - едно многоканално решение, което да задоволи всеки клиент.

Помощен софтуер за търговия на дребно

LiveAgent може да помогне на компаниите да подобрят клиентското си обслужване и управлението на електронни магазини чрез концепцията за тухла и клик. Този подход може да доведе до по-добра комуникация в реално време с потребителите и повишаване на клиентската ориентираност на компанията.

Преминете към страхотен софтуер за чат на живо в комбинация с мултиканална тикет система. Подобрете обслужването на клиентите си с функции като поддръжка чрез имейл, социални медии и още.

Алтернатива на Userlike - LiveAgent

LiveAgent е софтуерен инструмент с множество функции, които може да подобрят работните процеси във всяка компания. Има опции за сортиране и филтриране на запитванията на клиентите, следене на отзивите на клиентите, използване на тагове и геймификация. LiveAgent е първата компания на пазара предлагаща този вид услуги и бележи успех от 2006 година.

Имате ли нужда от помощ на клиентите си за своите ваканции и пътувания? Трябва ви правилния софтуер. Опитайте LiveAgent, 14 дни безплатно без струни.

Помощен софтуер за туристическата индустрия

The given text appears to be a list of various topics related to customer service and support software, specifically LiveAgent. It includes explanations of customer lists, smart rules, and personalized user roles, as well as information on pricing, features, and integrations. Additionally, there is mention of a support portal, data transfer, system status, awards and certifications, customer reviews, and partner programs. The text also includes links to various resources such as a blog, terminology glossary, academy, webinars, and pricing calculator.

Опитайте по-личен начин за комуникация с клиентите си. - Опитай с видеоразказ. Трябва ти само твоя LiveAgent акаунт. Прочетете повече за това.

Насочване на обаждания

LiveAgent е система за поддръжка на клиенти, която предлага редица функции. Сред тези функции са значките за служителите, които автоматично се присъждат на базата на показатели. Чрез системата може да се настроят приспособления на персонализирани езици, както и да се използват тикет полета и вътрешен чат. Освен това системата предлага и награди и значки за служителите.

LiveAgent е най-доброто многоканално решение за вашия бизнес. Осигурете поддръжка по всички значими канали на разумна цена.

Търсите алтернатива на TeamSupport?

LiveAgent е изпъкваща чат и тикетинг система с качествена услуга, бърза реакция от поддръжката и голям списък от функции. Много компании преминават към системата, тъй като е лесна за употреба, работи стабилно и предлага удивителна достъпна цена. Има високо ниво на автоматизация, с много интеграции и лесно свързване на имейли.

Liveagent е по-изгодно финансово програмно решение в сравнение с продуктите на конкурентите ни. Liveagent предлага набор от инструменти, функции и възможности за интеграция за осигуряването на по-качествено обслужване на клиентите. С повече от 175 функции за клиентска поддръжка, обслужването на клиентите ви ще се превърне в детска игра.

Търсите алтернатива на системата Bitrix24?

Използвайки специализиран софтуер, може да подобрите по-качествено обслужване на клиентите си и възвръщаемостта на инвестициите си. Обслужването на клиентите е важна част от успешния бизнес, като правилният програмен продукт може да ги направи по-щастливи. Имайте предвид историите на нашите клиенти.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо