Добре дошли на уебинара на LiveAgent за работа с клиенти! Нашите специалисти ще ви запознаят и покажат нашия многоканален Help Desk програмен продукт, включващ система за управление на тикети, чат на живо, вграден кол център и много други. Ще ви помогнем да настроите правилно системата и да конфигурирате акаунта си, и ще дадем отговор на всички ваши въпроси. Запознайте се с необятните възможности на LiveAgent и подобрете обслужването на клиентите си, както направиха много компании по цял свят.
В този уебинар ще се спрем на устройството на панела за управление на LiveAgent, ще ви разкажем за най-важните функции и настройки на системата, с които е добре да се запознаете първоначално.
Преобразуването на всеки един контакт с клиентите в тикети е основната и най-важна характеристика на LiveAgent. Увеличете производителността на вашия екип с помощта на LiveAgent.
Използването на чата на живо или на проактивните покани за чат е чудесен начин за директен контакт с потребителите, потенциалните клиенти и масовата аудитория, както и да им помогнете да се запознаят и ориентират на вашия сайт.
Управлението на отделни бази знания е най-новото допълнение към екосистемата на клиентския ни портал. Различните бази знания ще ви помогнат да разделите знанията си в зависимост от езика, продукта или бранда.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Бъдете първите, които получават ексклузивни оферти и последните новини за продуктите и услугите ни директно в имейла си.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни