Какво представляват контактите?
Контактите в софтуера съхраняват съществена информация за Вашите клиенти, включително тяхното име, имейл, телефонен номер и друга лична информация. Освен това софтуерът като LiveAgent Ви позволява да създавате персонализирани контактни полета, за да съхранявате уникална информация за Вашите контакти, като например размера на обувките им или модела на колата.
Каква информация можете да съхранявате в контакти?
Функцията за контакти на LiveAgent може да съхранява следната информация за Вашите клиенти:
- Собствено и фамилно име
- Аватар (снимка на профила)
- Множество имейл адреси
- Множество телефонни номера
- Часова зона
- Пол
- Компания и позиция
- Език
- IP aдрес
- Информация за браузъра (Като Google Chrome)
- Контактни групи (Групите за контакти, които възлагате към различните отдели, като например ВИП клиенти или говорещи на испански)
- Лични бележки (Вътрешни бележки, които могат да ви служат като напомняния- като например не се обаждайте в 11:00 ч.)
- Тикети на контакта (Всички запитвания, които е подал чрез различни комуникационни канали)
- Персонална информация
Къде мога да открия контактите си?
- Впишете се в LiveAgent
- Кликнете на Контакти
За да създадете нов контакт, просто щракнете върху оранжевия бутон Създай. За да видите/добавите/редактирате съществуваща информация за контакт, щракнете върху желания контакт и попълнете/коригирайте необходимата информация.
Как да създам уникални контактни полета?
- Впишете се в LiveAgent
- Кликнете на Конфигурация
- Кликнете на Система
- Кликнете на Контактни полета
- Кликнете на оранжевия бутон Създай
6. Задайте кодово име за Вашето персонализирано контактно поле. Това може да е нещо като „цвят_на_косата“ или „страна“. Моля, обърнете внимание, че кодът може да съдържа само малки букви, цифри, тирета или долни черти. Не се допускат интервали.
- Назовете/strong> aвашето персонализирано контактно поле. Този път можете да го кръстите „Цвят на косата“ или „Страна“ без никакви ограничения за форматирането.
- Кликнете върху Вид и изберете опцията за въвеждане, която ви подхожда най -много. Можете да избирате от въвеждане на текстово поле, списъчно поле, квадратче за отметка, група за отметка или пощенски адрес.
- Незадължително: Кликнете върху описанието и информация в контактно поле. Описанието може да предостави допълнителна информация, която да използвате Вие или Вашия екип.
- Кликнете върху Видимост и изберете дали искате персонализираното поле да се вижда, когато създавате контакт.
- Кликнете на Създай
Като алтернатива можете да създадете уникално контактно поле и директно във Вашите контакти. За да направите това, моля:
- Впишете се в LiveAgent
- Кликнете на Контакти
- Изберете желания контакт
- Кликнете на Добави поле
- Кликнете на Създай поле
- Следвайте стъпки 6-11 от инструкциите по-горе.
- Моля, обърнете внимание, че ако не изберете „Винаги видим“ в стъпка 10, ще трябва да кликнете върху „Добавяне на поле“, за да видите/изберете полето за контакт, когато създавате такова в бъдеще.
Защо е полезно да се изграждат потребителски профили чрез функцията за контакти в софтуера?
По-компетентно обслужване
Създаването на подробни визитки може да помогне на Вашите служители да предоставят по -добро обслужване. Колкото повече информация събирате, толкова по-лесно ще бъде да предоставяте компетентни и подходящи отговори на въпросите на клиентите.
Да приемем например, че работите в автомобилната индустрия. Потенциален клиент се е интересувал от Mercedes AMG, но все още се колебае дали да направи покупка. Ако запишете тази информация в тяхната визитка, включително всички допълнителни спецификации в раздела за бележки, ще можете да ги използвате в бъдеще.
Следващият път, когато се свържат с Вас, можете да ги впечатлите, като си спомните модела и марката кола, от която са се интересували. Няма да се налага да повтарят своите желания и нужди, което повечето клиенти считат лошо обслужване .
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
По-персонализирана услуга
Попълването на визитките може да Ви помогне и да персонализирате продажбите си и маркетинга. Да предположим например, че потенциален клиент се свързва с Вас по имейл. Те имат въпрос относно цената на определен чифт обувки.
Потенциалният купувач иска да знае дали има отстъпка и дали ще има такава в бъдеще. Записвайки тази информация във визитката му, ще можете да се свържете с него, когато продуктът е на разпродажба. Можете да направите това, като отложите запитването в системата, докато не дойде момента за намалението.
Бихте могли да направите още една крачка напред и дори да проверите размера на обувката им във визитката. След това можете да се свържете с клиента и да кажете, че продуктът, който гледа от няколко седмици, най-накрая е намален и имате чифт в неговия размер. Този тип обслужване е това, което клиентите искат-да направите само една допълнителна крачка, както казва Shep Hyken a>, легендата в обслужването на клиенти. Нещо повече, можете да бъдете сигурни, че ще получите лоялен клиент и човек подкрепящ бранда Ви.
Подобрена удовлетвореност на клиентите
Като създавате изключително изживяване с персонализирано и компетентно обслужване, Вие ще поддържате Вашите клиенти доволни от компанията. Това от своя страна може да доведе до дългосрочни взаимоотношения и да осигури допълнителни предимства като добри отзиви, застъпничество за марката и повторни покупки.
Повече продажби
Колкото по -доволни са клиентите от Вашите услуги и маркетингови усилия, толкова повече покупки правят. Те също така привличат нови клиенти, като препоръчват Вашия бизнес и споделят положителния си опит с приятели и семейство. Ако продължавате да предоставяте изключителни изживявания, ще създадете кръг от щастливи, лоялни клиенти, привличащи още клиенти, което води до генериране на нови приходи.
Статии с полезна информация
Искате ли да научите повече за контактите в софтуера? Вижте нашата секция с полезна информация, академия и блог, които обхващат всичко, което трябва да знаете.
Готови ли сте да настроите Вашите контакти?
Открийте колко лесно е да предоставяте компетентни и персонализирани услуги с визитките в софтуера. Изпробвайте го днес безплатно с нашия безплатен 30-дневен пробен период. Без изискване за кредитна карта.
Effortlessly manage and organize your customer information
LiveAgent's contacts feature allows you to access all customer data in one place, locate specific customers quickly, and enjoy seamless integration into your existing workflows.
Контролен списък за въвеждане на VoIP система
Не можете да си позволите да пренебрегнете този контролен списък за въвеждане на VoIP система. Ето какво ви трябва за успешен и лесен за следване процес.
Шаблони за клиентско обслужване
Имейлът продъжава да бъде един от основните канали за огромен брой клиенти. Разгледайте нашите безплатни шаблони за клиентско обслужване.
Имейл шаблони за затворено съдържание
The text advertises LiveAgent, a customer satisfaction software for businesses, offering a free trial period and giving tips on writing rejection letters and thanking clients for recommendations. It also provides email response templates for various situations and promotes LiveAgent's features and integrations. The text encourages companies to have a link to their recommendations page and highlights LiveAgent's support portal, data transfer capabilities, and various customer service software.
Списък със задачи за стартиране на подкаст
За успешното рекламиране на подкаста си може да използвате маркетингови публикации, социални медии и партньорски програми. За да измерите успеха на подкаста си, трябва да си поставите цели и да следите броя на абонаментите, броя на свалянията на епизодите ви, броя на обратните линкове и споменаванията в социалните медии, както и трафика на сайта ви. Използвайте софтуер като LiveAgent, за да управлявате всички входящи съобщения лесно.