Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Контакти

Какво представляват контактите?

Контактите в софтуера съхраняват съществена информация за Вашите клиенти, включително тяхното име, имейл, телефонен номер и друга лична информация. Освен това софтуерът като LiveAgent Ви позволява да създавате персонализирани контактни полета, за да съхранявате уникална информация за Вашите контакти, като например размера на обувките им или модела на колата.

Хранилище за контакти:

Каква информация можете да съхранявате в контакти?

Функцията за контакти на LiveAgent може да съхранява следната информация за Вашите клиенти:

  • Собствено и фамилно име
  • Аватар (снимка на профила)
  • Множество имейл адреси
  • Множество телефонни номера
  • Часова зона
  • Пол
  • Компания и позиция
  • Език
  • IP aдрес
  • Информация за браузъра (Като Google Chrome)

  • Контактни групи (Групите за контакти, които възлагате към различните отдели, като например ВИП клиенти или говорещи на испански)
  • Лични бележки (Вътрешни бележки, които могат да ви служат като напомняния- като например не се обаждайте в 11:00 ч.)
  • Тикети на контакта (Всички запитвания, които е подал чрез различни комуникационни канали)
  • Персонална информация
Контакти

Къде мога да открия контактите си?

  1. Впишете се в LiveAgent
  2. Кликнете на Контакти
Контакти

За да създадете нов контакт, просто щракнете върху оранжевия бутон Създай. За да видите/добавите/редактирате съществуваща информация за контакт, щракнете върху желания контакт и попълнете/коригирайте необходимата информация.

Добавяне-на-контакт_LiveAgent

Как да създам уникални контактни полета?

  1. Впишете се в LiveAgent
  2. Кликнете на Конфигурация
  3. Кликнете на Система
  4. Кликнете на Контактни полета
  5. Кликнете на оранжевия бутон Създай
Контакти

6. Задайте кодово име за Вашето персонализирано контактно поле. Това може да е нещо като „цвят_на_косата“ или „страна“. Моля, обърнете внимание, че кодът може да съдържа само малки букви, цифри, тирета или долни черти. Не се допускат интервали.

Контакти

7. Назовете вашето персонализирано контактно поле. Този път можете да го кръстите „Цвят на косата“ или „Страна“ без никакви ограничения за форматирането.
8. Кликнете върху Вид и изберете опцията за въвеждане, която ви подхожда най -много. Можете да избирате от въвеждане на текстово поле, списъчно поле, квадратче за отметка, група за отметка или пощенски адрес.
9. Незадължително: Кликнете върху описанието и информация в контактно поле. Описанието може да предостави допълнителна информация, която да използвате Вие или Вашия екип.
10. Кликнете върху Видимост и изберете дали искате персонализираното поле да се вижда, когато създавате контакт.
11. Кликнете върху Създай

Като алтернатива можете да създадете уникално контактно поле и директно във Вашите контакти. За да направите това, моля:

  1. Впишете се в LiveAgent
  2. Кликнете на Контакти
  3. Изберете желания контакт
  4. Кликнете на Добави поле
  5. Кликнете на Създай поле
Контакти

6. Следвайте стъпки 6-11 от инструкциите по-горе.
7. Моля, обърнете внимание, че ако не изберете „Винаги видим“ в стъпка 10, ще трябва да кликнете върху „Добавяне на поле“, за да видите/изберете полето за контакт, когато създавате такова в бъдеще.

Защо е полезно да се изграждат потребителски профили чрез функцията за контакти в софтуера?

По-компетентно обслужване

Създаването на подробни визитки може да помогне на Вашите служители да предоставят по -добро обслужване . Колкото повече информация събирате, толкова по-лесно ще бъде да предоставяте компетентни и подходящи отговори на въпросите на клиентите.

Да приемем например, че работите в автомобилната индустрия . Потенциален клиент се е интересувал от Mercedes AMG, но все още се колебае дали да направи покупка. Ако запишете тази информация в тяхната визитка, включително всички допълнителни спецификации в раздела за бележки, ще можете да ги използвате в бъдеще.

Следващият път, когато се свържат с Вас, можете да ги впечатлите, като си спомните модела и марката кола, от която са се интересували. Няма да се налага да повтарят своите желания и нужди, което повечето клиенти считат лошо обслужване .

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

По-персонализирана услуга

Попълването на визитките може да Ви помогне и да персонализирате продажбите си и маркетинга . Да предположим например, че потенциален клиент се свързва с Вас по имейл. Те имат въпрос относно цената на определен чифт обувки.

Потенциалният купувач иска да знае дали има отстъпка и дали ще има такава в бъдеще. Записвайки тази информация във визитката му, ще можете да се свържете с него, когато продуктът е на разпродажба. Можете да направите това, като отложите запитването в системата , докато не дойде момента за намалението.

Контакти

Бихте могли да направите още една крачка напред и дори да проверите размера на обувката им във визитката. След това можете да се свържете с клиента и да кажете, че продуктът, който гледа от няколко седмици, най-накрая е намален и имате чифт в неговия размер. Този тип обслужване е това, което клиентите искат-да направите само една допълнителна крачка, както казва Shep Hyken a>, легендата в обслужването на клиенти. Нещо повече, можете да бъдете сигурни, че ще получите лоялен клиент и човек подкрепящ бранда Ви.

Подобрена удовлетвореност на клиентите

Като създавате изключително изживяване с персонализирано и компетентно обслужване, Вие ще поддържате Вашите клиенти доволни от компанията . Това от своя страна може да доведе до дългосрочни взаимоотношения и да осигури допълнителни предимства като добри отзиви, застъпничество за марката и повторни покупки.

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Повече продажби

Колкото по -доволни са клиентите от Вашите услуги и маркетингови усилия, толкова повече покупки правят. Те също така привличат нови клиенти, като препоръчват Вашия бизнес и споделят положителния си опит с приятели и семейство. Ако продължавате да предоставяте изключителни изживявания, ще създадете кръг от щастливи, лоялни клиенти, привличащи още клиенти, което води до генериране на нови приходи .

Статии с полезна информация

Искате ли да научите повече за контактите в софтуера? Вижте нашата секция с полезна информация, академия и блог, които обхващат всичко, което трябва да знаете.

LiveAgent Product Tour

Готови ли сте да настроите Вашите контакти?

Открийте колко лесно е да предоставяте компетентни и персонализирани услуги с визитките в софтуера. Изпробвайте го днес безплатно с нашия безплатен 14-дневен пробен период . Без изискване за кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Въпрос”, “name”: ” Какво представляват контактите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Контактите в софтуера съхраняват съществена информация за Вашите клиенти, включително тяхното име, имейл, телефонен номер и друга лична информация.” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: ” Каква информация можете да съхранявате в контакти?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: ” Освен лична информация софтуерът LiveAgent Ви позволява да създавате персонализирани контактни полета, за да съхранявате уникална информация за Вашите контакти, като например размера на обувките им или модела на колата. ” } }, { “@type”: “Въпрос”, “name”: ” Защо е полезно да се изграждат потребителски профили чрез функцията за контакти в софтуера?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Отговор”, “text”: ” Позволява Ви да предоставяте по-компетентно и персонализирано обслужване. ” } }] }

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо