Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Подобрете комуникацията с клиентите, като използвате мениджмънт на клиентски взаимодействия и софтуер за проследяване и съхранение на данни.
Отговаряне на въпроси свързани с продукта/услугата
Подходете към базата знания като към отделен вътрешен продукт и я промовирайте. Създайте уроци и често задавани въпроси за лесна навигация. Лайв чат поддържащ различни езици.
По-голямата част от американците не правят покупки заради лошото клиентско обслужване. Бизнесът с такава репутация губи клиенти. 4/10 потребители съветват други да не стават клиенти на такова место. Игнорирането на оплакванията от клиенти е срещано във висок процент - 65% от имейлите и 79% от онлайн оплакванията са игнорирани. Едно случайно лошо изживяване се приема сериозно от клиентите и може да ги накара да сменят компанията.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
Тикет системите за управление на клиентска поддръжка улесняват комуникацията между компаниите и клиентите. Те създават индивидуален канал за връзка и организират исканията за поддръжка на едно място.
Help desk софтуерът, който ще ви спечели клиенти
LiveAgent е help desk софтуер, който се адаптира към нуждите на различни бизнес модели в индустриите на пътуването, настаняването, маркетинга и телекомуникациите. Открийте как той може да помогне с клиентското обслужване.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни