Искате да подобрите обслужването на клиентите си?

Понятието “обслужване на клиентите” значително се промени през последното десетилетие. Преди понятието се използваше единствено за описване на взаимодействието между хората. С развитието на електронната търговия, компаниите трябваше да коригират стратегиите си за обслужване на клиентите. Заради огромния обем входящи тикети от социалните медии и чатове на живо, на сцената излязоха функции като автоматизацията и чат ботовете.

Въпреки че автоматизацията и чат ботовете са изключително изгодни финансово и ви спестяват много време, когато става въпрос за отговаряне на клиентски запитвания, е изключително важно да бъде запазен контакта с реалния човек, който търсят клиентите, но чат ботовете не могат да им осигурят. Как? Запознайте се със съветите ни, които ще ви помогнат да подобрите обслужването на клиентите си.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Какво представлява обслужването на клиенти?

Обслужването на клиентите е поддръжката и услугите, които предоставяте на клиентите си преди, по време и след извършване на покупката. Сътрудниците от екипа за обслужване на клиенти трябва да бъдат компетентни, готови да се притекат на помощ и проявяващи разбиране по време на целия процес на поддръжка. Клиентите имат нужда да се чувстват оценени свързвайки се с компанията ви.

Знаете ли как де чувстват клиентите ви?

Когато става дума за подобряване на обслужването на клиенти е важно да седнете и да си зададете трудните въпроси. Доволни ли са клиентите от продукта ви и нивото на обслужване, което им осигурявате? Често компаниите мислят, че предоставят безупречно обслужване, но клиентите не са съгласни с това. И така, как можете да разберете дали клиентите ви са доволни от компанията ви? Като се спрете на най-важните показатели: CSAT (англ. Customer Satisfaction Score – индекс на удовлетвореност на клиентите), NPS (англ. Net Promoter Score – индекс на потребителска лоялност), CES (англ. Customer Effort Score – индекс на усилията на клиентите) и FRT (англ. First Response Time – време за първи отговор).

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Кой индекс за удовлетвореност на клиентите се счита за добър?

Трябва да се стремите CSAT индексът ви да бъде 80% или по-висок, въпреки това индексът на удовлетвореност може да варира в отделните сфери на дейност. Въпреки че CSAT е добър показател за това колко добре се развива бизнесът ви, трябва да измервате и NPS, CES и FRT, за да имате пълна представа за качеството на вашето обслужване на клиенти. Следейки показателите ще можете да прецените над кое трябва да поработите, за да подобрите нивото си на обслужване на клиенти.

Подобрете обслужването на клиенти, събирайки отзиви чрез проучвания

CSAT

Индексът на удовлетвореност на клиентите ви позволява да знаете колко доволни са клиентите от продуктите и услугите ви.

NPS

Индексът на потребителска лоялност показва каква е вероятността клиентите да препоръчат компанията ви на някой друг.

CES

Индексът на усилията на клиентите изчислява колко лесно или трудно е взаимодействието с компанията ви.

Подхождайте индивидуално към клиента

71% от клиентите заявяват, че се чувстват разочаровани, когато взаимодействието им с компанията не е лично.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Предложете омниканална поддръжка

90% от клиентите очакват последователно взаимодействие във всички канали за връзка.

Отговаряйте със скоростта на светлината

64% от клиентите очакват да получат помощ в реално време, независимо от канала за обслужване, който използват.

Lightning fast responses

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Ще ви помогнем при преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.

Как програмният продукт може за подобри обслужването на клиентите ви?

Memorable customer experience

Help Desk системата ви позволява да съхранявате и имате достъп до важна информация за клиентите си, с която можете да създавате персонализирани отговори на клиентските запитвания.

24-7 support anywhere

Осигурете 24/7 клиентска поддръжка чрез бази знания на самообслужване. Напълнете ги с подробни инструкции и отговори на често задави въпроси или създайте форум, в който клиентите могат да си помагат помежду си.

Giving and receiving feedback

Чудесен метод за постоянно подобряване на вашето обслужване на клиенти е събирането на отзиви от тях, както и анализа на работата на сътрудниците си.

Fast, smart and convenient support

Help Desk софтуерът може да ви помогне да осигурите бърза и удобна поддръжка чрез чат на живо, кол център и база знания, както и чрез интеграцията на социалните медии и функциите за автоматизация.

Streamline communication into single dashboard

Събирайте всички запитвания на едно място

Свържете всичките си канали за връзка (телефон, имейл, социални медии, чат на живо, клиентски портал) с LiveAgent. Когато получите ново запитване, то ще бъде автоматично прехвърляно в системата ни и превръщано тикет.

От тук можете да управлявате, следите и отговаряте на всички тикети. Универсалната входяща кутия разполага с редица функции, които улесняват управлението на тикетите, като функции за автоматизация, тагове, отдели и други.

Творете свободно с помощта на нашия WYSIWYG редактор

Създавайте запомнящи се бази данни с нашия WYSIWYG (англ. What You See Is What You Get – получавате това, което виждате) редактор. Нашият софтуер ви позволява да създавате множество бази знания – външни и вътрешни. Напълнете ги с подробни инструкции, видеа, раздели с отзиви и предложения и раздели FAQ (често задавани въпроси).

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Дръжте наблизо данните на клиентите си

Вградената в продукта ни CRM система ви позволява винаги да имате достъп да данните на клиентите си. Всеки път, когато отговаряте на тикет, ще можете да виждате всички предишни взаимодействия, покупки и данни на дадения клиент. Редактирайте информацията с лекота докато общувате в чата или говорите по телефона с клиентите си чрез собствения ни чат на живо или вграден кол център.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Осигурете поддръжка в реално време

Скоростта е важен показател, когато искате да превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти, както и да се грижите за удовлетвореността на настоящите си клиенти. Нашият чат на живо е най-лесният и бърз на пазара в момента. Използвайте го, за да се свързвате проактивно с клиентите си, докато разглеждат сайта ви.

Real-time customer support
Performance analyze

Анализирайте работата си

Използвайте надеждните ни функции за анализ на данни и създаване на отчети. Преглеждайте статистиката за използване, оценявайте отчетите за работа и се учете от информацията за рейтинга на клиентската удовлетвореност. Вижте кой се е обърнал към вашата компания и проследете нивото на обслужване, което е получил.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Защо LiveAgent е правилният инструмент за подобряване на обслужването на клиенти?

Most reviewed and number 1

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2019-2020 година.

Preferred by 21k businesses

Над 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като програмен продукт за обслужване на клиентите си.

Packed with features

С над 180 функции, повече от 40 интеграции и безброй възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.

Cloud based and secure help desk

Напълно облачен, сигурен, лесен за настройване и работа продукт. Започнете да работите с LiveAgent след минути.

Съотношение цена-качество? Без аналог

LiveAgent е модерна Help Desk система, която може да ви помогне да подобрите обслужването на клиентите си и коефициента на конверсия същевременно. Софтуерът ни се предлага на конкурентна цена и с богат набор от функции. Опитайте LiveAgent още днес, не се изисква плащане с кредитна карта.

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Заяви
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и големи компании

$39 /мес.
Related Articles to Подобряване на обслужването на клиенти
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x