Понятието “обслужване на клиентите” значително се промени през последното десетилетие. Преди понятието се използваше единствено за описване на взаимодействието между хората. С развитието на електронната търговия, компаниите трябваше да коригират стратегиите си за обслужване на клиентите. Заради огромния обем входящи тикети от социалните медии и чатове на живо, на сцената излязоха функции като автоматизацията и чат ботовете.
Въпреки че автоматизацията и чат ботовете са изключително изгодни финансово и ви спестяват много време, когато става въпрос за отговаряне на клиентски запитвания, е изключително важно да бъде запазен контакта с реалния човек, който търсят клиентите, но чат ботовете не могат да им осигурят. Как? Запознайте се със съветите ни, които ще ви помогнат да подобрите обслужването на клиентите си.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Обслужването на клиентите е поддръжката и услугите, които предоставяте на клиентите си преди, по време и след извършване на покупката. Сътрудниците от екипа за обслужване на клиенти трябва да бъдат компетентни, готови да се притекат на помощ и проявяващи разбиране по време на целия процес на поддръжка. Клиентите имат нужда да се чувстват оценени свързвайки се с компанията ви.
Когато става дума за подобряване на обслужването на клиенти е важно да седнете и да си зададете трудните въпроси. Доволни ли са клиентите от продукта ви и нивото на обслужване, което им осигурявате? Често компаниите мислят, че предоставят безупречно обслужване, но клиентите не са съгласни с това. И така, как можете да разберете дали клиентите ви са доволни от компанията ви? Като се спрете на най-важните показатели: CSAT (англ. Customer Satisfaction Score – индекс на удовлетвореност на клиентите), NPS (англ. Net Promoter Score – индекс на потребителска лоялност), CES (англ. Customer Effort Score – индекс на усилията на клиентите) и FRT (англ. First Response Time – време за първи отговор).
Трябва да се стремите CSAT индексът ви да бъде 80% или по-висок, въпреки това индексът на удовлетвореност може да варира в отделните сфери на дейност. Въпреки че CSAT е добър показател за това колко добре се развива бизнесът ви, трябва да измервате и NPS, CES и FRT, за да имате пълна представа за качеството на вашето обслужване на клиенти. Следейки показателите ще можете да прецените над кое трябва да поработите, за да подобрите нивото си на обслужване на клиенти.
Индексът на удовлетвореност на клиентите ви позволява да знаете колко доволни са клиентите от продуктите и услугите ви.
Индексът на потребителска лоялност показва каква е вероятността клиентите да препоръчат компанията ви на някой друг.
Индексът на усилията на клиентите изчислява колко лесно или трудно е взаимодействието с компанията ви.
71% от клиентите заявяват, че се чувстват разочаровани, когато взаимодействието им с компанията не е лично.
90% от клиентите очакват последователно взаимодействие във всички канали за връзка.
64% от клиентите очакват да получат помощ в реално време, независимо от канала за обслужване, който използват.
Ще ви помогнем при преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.
Help Desk системата ви позволява да съхранявате и имате достъп до важна информация за клиентите си, с която можете да създавате персонализирани отговори на клиентските запитвания.
Осигурете 24/7 клиентска поддръжка чрез бази знания на самообслужване. Напълнете ги с подробни инструкции и отговори на често задави въпроси или създайте форум, в който клиентите могат да си помагат помежду си.
Чудесен метод за постоянно подобряване на вашето обслужване на клиенти е събирането на отзиви от тях, както и анализа на работата на сътрудниците си.
Help Desk софтуерът може да ви помогне да осигурите бърза и удобна поддръжка чрез чат на живо, кол център и база знания, както и чрез интеграцията на социалните медии и функциите за автоматизация.
Свържете всичките си канали за връзка (телефон, имейл, социални медии, чат на живо, клиентски портал) с LiveAgent. Когато получите ново запитване, то ще бъде автоматично прехвърляно в системата ни и превръщано тикет.
От тук можете да управлявате, следите и отговаряте на всички тикети. Универсалната входяща кутия разполага с редица функции, които улесняват управлението на тикетите, като функции за автоматизация, тагове, отдели и други.
Създавайте запомнящи се бази данни с нашия WYSIWYG (англ. What You See Is What You Get – получавате това, което виждате) редактор. Нашият софтуер ви позволява да създавате множество бази знания – външни и вътрешни. Напълнете ги с подробни инструкции, видеа, раздели с отзиви и предложения и раздели FAQ (често задавани въпроси).
Вградената в продукта ни CRM система ви позволява винаги да имате достъп да данните на клиентите си. Всеки път, когато отговаряте на тикет, ще можете да виждате всички предишни взаимодействия, покупки и данни на дадения клиент. Редактирайте информацията с лекота докато общувате в чата или говорите по телефона с клиентите си чрез собствения ни чат на живо или вграден кол център.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.
Скоростта е важен показател, когато искате да превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти, както и да се грижите за удовлетвореността на настоящите си клиенти. Нашият чат на живо е най-лесният и бърз на пазара в момента. Използвайте го, за да се свързвате проактивно с клиентите си, докато разглеждат сайта ви.
Използвайте надеждните ни функции за анализ на данни и създаване на отчети. Преглеждайте статистиката за използване, оценявайте отчетите за работа и се учете от информацията за рейтинга на клиентската удовлетвореност. Вижте кой се е обърнал към вашата компания и проследете нивото на обслужване, което е получил.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2019-2020 година.
Над 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като програмен продукт за обслужване на клиентите си.
С над 180 функции, повече от 40 интеграции и безброй възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.
Напълно облачен, сигурен, лесен за настройване и работа продукт. Започнете да работите с LiveAgent след минути.
LiveAgent е модерна Help Desk система, която може да ви помогне да подобрите обслужването на клиентите си и коефициента на конверсия същевременно. Софтуерът ни се предлага на конкурентна цена и с богат набор от функции. Опитайте LiveAgent още днес, не се изисква плащане с кредитна карта.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Бъдете първите, които получават ексклузивни оферти и последните новини за продуктите и услугите ни директно в имейла си.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни