Добавянето на формуляри за контакт на уебсайта Ви позволява да изпращате имейл съобщения директно от уебсайта ви. Контактните формуляри са вградени или popout. След като посетител въведе заявки във формуляри и щракне върху изпращане, в LiveAgent се създава нов билет.
Бутони за контакт
LiveAgent предоставя различни адаптивни бутони за контакт.
Изберете от множество предварително дефинирани позиции и стилове на бутон за контакт:



Не сте намерили правилния стил за вашия бутон за връзка? Не се притеснявайте, можете да създадете персонализиран такъв, като напишете свой собствен HTML код.

Контактни форми
Можете да изберете предварително дефинирана форма за контакт от 3 опции за стил:
- Класическа
- Квадратна
- Тъмна
Възможни промени в дизайна на контактната форма:
- Заглавие
- Възможност посетителя да си избира отдел
- Цвят на рамката
- Цвят на бутона
- Цвят на съдържанието
- Цвят на формуляра
- Цвят на статуса
- Полето за въвеждане на текст
- Поле със списъци
- Поле с отметки
- Поле с група отметки
- Създайте неограничен брой полета (име, имейл, телефон, идентификационен номер на поръчка, компания, съобщение …)
Можете да дефинирате вашия потребителски css код, за да настроите формуляр за контакт според дизайна на страницата си.
Check out our contact form gallery
Choose from a number of popular contact form styles or create your own! Try it today. No credit card required.
LiveAgent е софтуерно решение, което подобрява клиентското преживяване чрез жив чат и CRM управление, предоставяйки стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията. Обслужването на клиенти през имейл и чат осигурява реално време за разговори с представители. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.
Персонализирани отговори по имейл
Различни стратегии в уеб хостинга подобряват клиентското обслужване. Социалните медии се избягват, а безопасността и съвместимостта на кол центровете са важни. LiveAgent е софтуерно решение, което помага за подобряване на клиентското преживяване чрез жив чат и CRM управление. Наблюдавайте клиентите си през цялото време и подсигурете клиентската база с клиентския портал.