Шеп Хайкен разкрива важността на инвестирането в обслужването на клиенти за бизнеса. Подчертава ползите от приоритизирането на обслужването на клиенти, включително изграждане на добра репутация, увеличаване на лоялността на клиентите, генериране на повече приходи и създаване на дългосрочни връзки с клиентите.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.
Клиентски ориентирана маркетингова стратегия
Клиентската ориентация в маркетинга е от ключово значение за успеха на бизнеса. Тя цели да задоволи нуждите и очакванията на клиентите чрез точни насоки и цели в организацията.
Текстът разглежда важността на клиентското обслужване, включително клиентските портали и бази знания, за успешния бизнес. Софтуерът за управление на имейли, оплаквания и списъци с клиенти, като LiveAgent, също може да помогне за комуникацията с клиентите и определението на ефективността на порталите и базите знания. Текстът съветва и за наемането на посланици на марката, които да говорят позитивно за продуктите или услугите, за да привличат нови и задържат редовните клиенти.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.