Шеп Хайкен разкрива важността на инвестирането в обслужването на клиенти за бизнеса. Подчертава ползите от приоритизирането на обслужването на клиенти, включително изграждане на добра репутация, увеличаване на лоялността на клиентите, генериране на повече приходи и създаване на дългосрочни връзки с клиентите.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.
Клиентски ориентирана маркетингова стратегия
Клиентската ориентация в маркетинга е от ключово значение за успеха на бизнеса. Тя цели да задоволи нуждите и очакванията на клиентите чрез точни насоки и цели в организацията.
Текстът разглежда важността на клиентското обслужване, включително клиентските портали и бази знания, за успешния бизнес. Софтуерът за управление на имейли, оплаквания и списъци с клиенти, като LiveAgent, също може да помогне за комуникацията с клиентите и определението на ефективността на порталите и базите знания. Текстът съветва и за наемането на посланици на марката, които да говорят позитивно за продуктите или услугите, за да привличат нови и задържат редовните клиенти.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.