Искате да подобрите репутацията си на пазара?

Създаването на добро първо впечатление онлайн може да подобри позицията ви на пазара и продажбите ви. Но това може да се превърне в предизвикателство без правилните инструменти.

Звучи ли ви познато? Давате всичко от себе си, за да се справите със запитванията от клиенти? А каналите ви в социалните медии са пълни с коментари и съобщения, за които просто нямате сили.

Ако отговорите на тези въпроси са положителни, може би е време да инвестирате в продукт за клиентска поддръжка.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Как да подобрите маркетинговите си стратегии

Съвременният клиент е технически грамотен индивид, който не се страхува да провери отблизо бизнеса ви. Преди да закупят даден продукт, клиентите ще прегледат сайта ви, профилите ви в социалните мрежи, както и публикуваните онлайн ревюта.

Ключът към успеха? Компетентност и отговаряне на всички публикувани онлайн запитвания — независимо от използвания канал (Instagram, Facebook, Twitter, т.н.)

Имате лоша репутация?

Когато социалните ви канали са препълнени с коментари без отговор, това изглежда непрофесионално. За да подобрите образа и позицията си на пазара, трябва да отговаряте както на положителните, така и на отрицателните коментари в мрежата.

Как? С помощта на модерна система за клиентска поддръжка. Тя ще проследява всички взаимодействия с клиентите и ще ги насочва в една обща поща.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Help Desk софтуер, който ще ви помогне

LiveAgent ще подобри позицията ви на пазара, както и продажбите, за нула време. Ето какво можете да очаквате от използването на Help Desk  система в ежедневната си работа — и това е само върхът на айсберга.

    Сигурна, обща, универсална поща

    Подобрена продуктивност

    По-висока клиентска удовлетвореност

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Ще ви помогнем в преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.

Как LiveAgent ще подобри позицията ви на пазара?

Пълна картина на обслужването на клиенти

Разберете кои канали за връзка получават най-много тикети и следете обслужването, което получават клиентите ви.

Забравете за изгубените и неотговорени тикети

Получавайте известие всеки път, когато получите нов коментар, лично съобщение, имейл или телефонно обаждане директно в системата на LiveAgent.

Подобрете производителността на труда

Използвайте функции като автоматизация на правилата, вградена CRM система, кол център, вътрешен чат и още. Тези инструменти ще ви помогнат да обслужвате по-добре клиентите си и да спестите ценно време.

Пълна история на тикетите от началото до края

Следете историята на решаване на проблема на клиентите чрез различните канали, оставайки в същия хибриден поток тикети.

Няма значение дали клиентът е изпратил имейл, последван от телефонно обаждане, приключило с разговор в Twitter. LiveAgent разбира от всичко това.

Ticket stream

Кои социални канали са интегрирани в LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent предлага вградена интеграция на Facebook и Facebook Messenger. Всички съобщения, коментари и споменавания на бранда ви автоматично ще бъдат насочвани към общата ви поща.

Twitter - icon

Twitter

Интеграцията на Twitter в LiveAgent позволява на потребителите да следят споменаванията на бранда, специфични ключови думи и ретуитове.

Instagram - icon

Instagram

С нашата интеграция на Instagram, можете да отговаряте на всички коментари към снимките си и на тагнатите споменавания на бранда ви.

Viber - icon

Viber

Отговаряйте с лекота на съобщенията на клиентите си чрез интеграцията на Viber.

Multilingual support in LiveAgent

Превод на системата на различни езици

Софтуерът ни говори на много езици. LiveAgent се предлага в превод на 43 различни езика (някои преводи са частични) и поддържа джаджи с възможност за адаптиране към езика. Не позволявайте на чуждите езици да бъдат бариера между вас и клиентите ви. LiveAgent е зад гърба ви.

Приложения за обслужване на клиенти в движение

Бъдете винаги във връзка с колегите си и бъдете по-продуктивни в движение! С мобилните приложения на LiveAgent разполагате с възможност да решавате, прехвърляте и отговаряте на тикети и чатове, да използвате предварително зададени филтри за организиране на тикетите ви, както и да виждате таговете, бележките и отделите, свързани с всеки тикет.

Приложенията са достъпни в App Store, и Google Play.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Надеждна система за отчети и още

Надеждните функции за отчитане и анализ на данни на LiveAgent ще ви помогнат да подобрите и донастроите съществуващите си маркетингови стратегии и тези за обслужването на клиенти.

Имайки пълен поглед над това от къде идват тикетите ви, колко време отнема отговарянето им, кой е отговорил ще ви помогне да подобрите качеството на обслужване до това ниво, което очакват клиентите ви.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo

Други полезни функции

Tags

Тагове, департаменти

Автоматично изпращайте входящите тикети към съответните отдели и ги отбелязвайте с тагове, за да можете да виждате съдържанието на всеки един тикет по всяко време.

Live chat bubbles icon

Вграден чат на живо

Използвайте възможностите на aвградения чат на живо на LiveAgent, за да общувате в чата с клиентите си в реално време или си пишете във вътрешния чат с колегите си докато решавате клиентските запитвания.

Call center - icon

Вграден кол център

Създавайте сложни IVR дървета, пренасочвайте обаждания и дайте възможност на клиентите си да заявяват обратно обаждане. Системата ни поддържа и видео чат, вътрешен и с клиентите.

Knowledge base - icon

Конструктор на база знания

Изградете будеща възхищение база знания или клиентски портал пълни с отговори на най-често задаваните въпроси, статии, видеа, форуми, раздели за предложения още.

Причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

Защо LiveAgent е правилният инструмент за подобряване позицията ви на пазара?

Most reviewed and number 1

Най-обсъжданият, номер 1 в класациите

LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2020 година.

Preferred by 21k businesses

Изборът на 21K компании

Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.

Packed with features

Предлагаме ви над 180 функции

С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.

Cloud based and secure help desk

Облачен и безопасен

Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.

Съотношение цена-качество?

Без аналог. Имайки предвид големия набор от функции, които предлага LiveAgent, цената ни е повече от разумна. Опитайте LiveAgent още днес.

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и голяма компания

$39 /мес.
Related Articles to Подобряване на позицията на пазара
Анкетите и интервютата, които се попълват от клиентите се наричат анкети за клиентско обслужване. Те помагат за наблюдението и проследяването на удоволствието на клиентите.

Анкета за клиентско обслужване

Анкетата за клиентско обслужване е важен инструмент за наблюдение на удовлетвореността на клиентите. Разпространете я по имейл, в чат прозорец или социални мрежи. Изберете най-оптималния начин за разпространение.

Удовлетвореността на клиентите е степента на удовлетвореност, получена от продукти, услуги или обслужване на клиентите. Това е ситуация , в която клиентът е доволен от компания.

Удовлетвореност на клиентите

Комуникационната платформа LiveAgent предлага подобрено клиентско обслужване и изживяване чрез интелигентни устройства и софтуери.

Взаимоотношенията с клиенти са бизнес отношенията, които всяка компания има с клиенти си. Важността им е огромна, независимо от размера на компанията

Взаимоотношения с клиенти

Importance of customer relationships for a company, regardless of its size, is immense. Building trust and providing excellent service is crucial for success. CRM is a strategy for managing customer relationships.

Клиентски ориентираната маркетингова стратегия се базира на клиентските очаквания. Тя се създава от висшия мениджмънт. Научете повече за тази стратегия.

Клиентски ориентирана маркетингова стратегия

Клиентската ориентация в маркетинга е от ключово значение за успеха на бизнеса. Тя цели да задоволи нуждите и очакванията на клиентите чрез точни насоки и цели в организацията.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x