Хибриден тикет поток

Хибридният тикет поток е help desk функция , която позволява на служителите да следят процесите за разрешаване на случая на клиента чрез множество канали в един и същ тикет. Например, ако клиент започне разговор в чат, но по-късно продължи по имейл или телефонен разговор, и трите взаимодействия ще бъдат достъпни в един и същ тикет поток.

Кое прави хибридния тикет поток функция, която трябва да притежавате?

Наличието на help desk, който има функция за хибриден тикет поток, може да бъде наистина полезно, защото:

  • Елиминира възможността за объркване
  • Подобрява ефективността на служителите
  • Ускорява времето за реакция

  • Подобрява удовлетвореността на клиентите
  • Осигурява цялостен преглед на пътя на всеки клиент до разрешаване на проблема му

Кои канали поддържа?

Потребителите на LiveAgent могат да продължат разговора в същия тикет чрез:

Connect the dots with ease

Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.

Как изглежда хибридния тикет поток/как работи на практика?

Хибридния тикет може да бъде сравнен с разговор в месинджъра на Facebook. Можете да видите съобщенията, както и факта, че е имало гласов или видео разговор.

Въпреки това, LiveAgent го отвежда по-далеч и предоставя на своите потребители записи на разговори, които могат да се възпроизвеждат по всяко време. В допълнение към това, ако хибридният поток от билети съдържа имейли, чатове на живо или съобщения в социалните медии, той ги показва директно в нишката.

Вижте това видео, за да разберете как работи:

Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview

Как можете да се възползвате от хибридния тикет поток?

В основата си хибридният тикет поток подобрява практическата работа с клиентите . Подобряването на клиентското изживяване води до по-високи нива на удовлетвореност, което е един от най-добрите начини за генериране на повече продажби, намаляване на загубите и получаване на лоялни клиенти, които носят висока стойност.

Снимката е предоставена от SuperOffice

И така, как хибридният поток допринася за това? Както беше посочено по-горе, той премахва объркването, подобрява ефективността, ускорява времето за реакция и осигурява цялостен преглед върху процесите, необходими за разрешаване на проблеми на всеки клиент.

Нека погледнем отблизо всяка от тези точки.

Елиминира объркването

Нека бъдем честни, свързването на точките може да бъде трудна задача без хибридния тикет поток. Ако клиентът предпочита да използва различни канали за комуникация с Вашия бизнес, служителите могат лесно да забравят казаното и договореното.

Например, един служител може да помогне на клиент в Twitter и да се съгласи да му възстанови сума, след което да излезе в отпуск Ако клиентът реши да проследи възстановяването по имейл, следващият служител няма да има представа за какво става въпрос (ако няма достъп до хибридните тикет потоци).

Това може да създаде някои неудобни ситуации за Вашите служители и дори да доведе до загуба на клиенти. Всъщност, според проучване на Gladly, 54% от клиентите са казали, че предпочитат да изкарат цял ден с мокри чорапи, отколкото да се повтарят непрекъснато [на сътрудници обслужване на клиенти], което говори много само по себе си.

Снимката е предоставена HubSpot Research

Подобрява ефективността на служителите

Наличието на хибриден тикет поток е чудесно и за ефективността на служителите. С него те не се налага да губят време в търсене на конкретни тикети, ако възникне сценарий като гореспоменатия.

С хибриден тикет поток всичко се съхранява на едно място, което улеснява разбирането на исканията на клиентите.

чат-ползи-CRM-LiveAgent

Ускорява времето за реакция

Когато сътрудниците могат да видят всички съобщения за един и същ проблем на едно място, няма да им се налага да губят време в търсене на допълнителна информация. Това не само кара Вашите служители да изглеждат по-компетентни, но и ускорява времето за реакция, което е фактор, който силно влияе на удовлетвореността на клиентите .

В обобщение колкото по-бързо се разреши проблема, толкова по-добре.

Снимката е предоставена от Astute

Цялостен преглед върху пътя на всеки клиент до разрешаване на проблема му

Тази точка обобщава всички гореспоменати предимства. Хибридния тикет поток позволява на служителите да разберат по-добре клиентите и техните проблеми. Това води до по-добро преживяване за клиентите, повече удовлетворение, повече препоръки и повече продажби.

Оценка на сътрудниците

Полезна информация

За да научите повече за функциите, налични в тикетинг софтуера LiveAgent, разгледайте тези статии или видео тура.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Готови ли сте да изпробвате нашия хибриден тикет поток?

Открийте колко лесно е да осигурите персонализирано, навременно и компетентно обслужване с LiveAgent. Започнете безплатния си 14-дневен пробен период днес . Без изискване за кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо