Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?

Открийте защо LiveAgent е най-добрата алтернатива на ConnectWise на пазара.

  • ✓ Без такса за инсталиране    
  • ✓ 24/7 клиентска поддръжка    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Отказ по всяко време
Използван от
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Търсите алтернатива на ConnectWise?

Преминете към LiveAgent – надежден Help Desk софтуер и получете достъп до тикет система, която може да обработва клиентски запитвания от всеки един основен канал за комуникация. Осигурете поддръжка чрез продукт за работа с тикети, който поддържа имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал и дори социалните медии.

Осигурете по-добро клиентско обслужване с продукт, който ще ви позволи много повече. Прочетете следващите редове, за да научите повече за нашия софтуер за клиентска поддръжка или заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Predefined answers in Customer satisfaction software - LiveAgent

Продукт посветен на управлението на тикети

Тикет системата на LiveAgent бе създадена, за да осигурява най-доброто, безупречно клиентско обслужване. Обединява всички канали за комуникация на една удобно място, където можете да обработвате клиентските запитвания, постъпващи от различните канали за връзка. Нашата тикет система е подплатена от функции, които ви позволяват да оптимизирате работния процес и да се справяте с всичко навреме.

Универсална платформа за осигуряване на безупречно обслужване на клиентите

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Погрижете се за клиентите чрез чата на живо

Чатът на живо е невероятен инструмент за осигуряване на надеждно и бързо обслужване на клиентите. Всичко, което трябва да направите е да поставите джаджа за чат на живо на сайта си. Лесно се настройва и не трябва да бъдете технически гуру, за да я използвате. Джаджата за чат на живо на LiveAgent е най-бързата, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди.

Поддържан е от функции като възможност за виждане на написаното в реално време, както и покани за проактивен чат за увеличаване на ангажираността на клиентите. Разгледайте пълния списък с функциите на чата или го пробвайте сами.

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Повишете удовлетвореността на клиентите с нашия чат на живо

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Голямо разнообразие от функции в една платформа

Имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber, Facebook, Twitter и Instagram – получете достъп до всеки канал за комуникация, който ви е необходим, за да осигурявате безупречно клиентско обслужване от една платформа. Всички те са подплатени от функции, които ви помагат да се справите с клиентските запитвания. Освен това можете да избирате от над 140 интеграции с другите приложения, които използвате ежедневно, за да оптимизирате работния си процес.

Софтуер пионер

Знаете ли че...

Създаден през 2006 година, LiveAgent е първият продукт на пазара, предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-обсъжданият, с най-висок рейтинг Help Desk програмен продукт на пазара, използван от повече от 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.

30%

генерират повече приходи

Предлагайте незабравимо клиентско обслужване, което ще доведе до увеличаване на приходите.

97%

се радват на по-висока удовлетвореност

Изненадайте приятно клиентите си със светкавично бързи отговори.

16 пъти

по-висока стойност на клиента

Реализирайте повече продажби, запазвайки лоялността на клиентите към бранда ви.

Удовлетвореността на клиентите е водещ приоритет за нас

Осигуряваме най-доброто клиентско обслужване, така че вие можете да направите същото за вашите. Сътрудниците ни от екипа за обслужване са на линия 24/7, за да сме сигурни, че ще можете да се свържете с нас винаги, когато имате нужда от помощ. Можете да се свържете с нас по имейл, чат на живо, телефон, да прегледате статиите в клиентския ни портал. Опитайте LiveAgent още днес и станете щастлив клиент.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Станете щастлив клиент още днес

Искате да научите повече за цените? Разгледайте достъпните ни тарифни планове и преценете кой план е най-подходящ за компанията ви. Започнете да използвате LiveAgent още днес с безплатната ни 14-дневна пробна версия и вижте кое я прави чудесна алтернатива на ConnectWise.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Алтернатива на ConnectWise
Текстът предлага различни функции и софтуер за клиентско обслужване, включително пощенски и телефонни системи, управление на оплаквания и клиентски портали. Освен това предоставя информация за лидерите на екипите и възможности за партньорство.

Относно LiveAgent

Компанията LiveAgent е първият help desk софтуер, създаден през 2004 г. от Виктор и Андрей, които искат да предоставят ефективно клиентско обслужване в реално време. Днес LiveChat обслужва над 150 милиона потребители и над 40 000 бизнеса в света. Целта на компанията е да създава достъпен и иновативен инструмент за обслужване, който непрекъснато се развива. Визията на LiveAgent е да превърне достъпно и отлично клиентско обслужване във всяка компания. Компанията има 3 офиса и повече от 100 иноватори, а лидерите на екипите са Андрей Харсани и Виктор Земан.

Търсите начин да прехвърлите данните си от LiveChat в LiveAgent? Присъединете се към компании като Huawei, BMW, Yamaha и O2 и осигурете безупречно обслужване на клиентите си.

Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?

LiveAgent е софтуер за Help Desk, използван от компании като Huawei, BMW, Yamaha и Оксфордския университет. Предлагат се различни опции, включително Тикет За малки компании и предприемачи за $15 /мес. и Тикет+Чат за МСБ и големи компании за $29 /мес. Присъединете се към тези компании и осигурете първокласно обслужване на клиентите си чрез LiveAgent.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

LiveAgent е тикетинг система, която изпъква пред конкуренцията с качествените си услуги, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбиниран пакет. Клиентите хвалят функционалностите, включително контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи, както и стабилното функциониране на мобилни платформи. LiveAgent е приоритетен избор за малкия бизнес, който може да се възползва от различните функции на достъпни цени.

Нашите сътрудници обслужване на клиенти с удоволствие ще ви помогнат да прехвърлите данните си безопасно и без усилия. LiveAgent е help desk приложението с най-много отзиви и е №1 според SMB за 2019 и 2020. Присъединете се към компании като huawei, bmw, yamaha, o2 и oxford university и осигурете обслужване от световна класа на клиентите си.

Местите се от Teamsupport към LiveAgent?

LiveAgent е най-доброто help desk приложение за 2019 и 2020, с най-много отзиви. Компании, като Huawei, BMW, Yamaha и Oxford University се възползват от световен клас обслужване на клиентите чрез LiveAgent. Предлагат се пакети Ticket и Ticket + Chat за малки бизнеси и маркетинг специалисти на цени от $15 до $29 на месец.

Търсите пренос на данни от канали към различен софтуер? Считайте LiveAgent за следващия ви софтуер за помощ. Прехвърлете данните си сега.

Прехвърляне данни от Канали към LiveAgent?

LiveAgent предлага мигриране на билети, контакти, тагове и отдели на ползвателите с лекота. Системата осигурява 24/7 поддръжка, повече от 175 функции и над 40 интеграции, а също така и безплатни и платени планове за увеличаване на възвратността на инвестициите. LiveAgent също така поддържа 43 различни превода и приложения, адаптирани към езика на потребителя.

LiveAgent е многоканален help desk софтуер, който обединява взаимодействията с клиентите от множество канали, включително най-популярните социални медии.

Обслужване в социалните медии през help desk-а ви

LiveAgent предлага бизнес решения за стартъпи, корпорации, правителствени организации, образование и НПО. Функционалността на софтуера е приспособена към размера и индустрията на всеки тип и размер на организации. LiveAgent също така предоставя решения за различни индустрии като електронна търговия и услуги, пътуване и настаняване, маркетинг и забавления.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо