Преминете към LiveAgent – надежден Help Desk софтуер и получете достъп до тикет система, която може да обработва клиентски запитвания от всеки един основен канал за комуникация. Осигурете поддръжка чрез продукт за работа с тикети, който поддържа имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал и дори социалните медии.
Осигурете по-добро клиентско обслужване с продукт, който ще ви позволи много повече. Прочетете следващите редове, за да научите повече за нашия софтуер за клиентска поддръжка или заявете безплатната си 14-дневна пробна версия още днес.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Тикет системата на LiveAgent бе създадена, за да осигурява най-доброто, безупречно клиентско обслужване. Обединява всички канали за комуникация на една удобно място, където можете да обработвате клиентските запитвания, постъпващи от различните канали за връзка. Нашата тикет система е подплатена от функции, които ви позволяват да оптимизирате работния процес и да се справяте с всичко навреме.
Чатът на живо е невероятен инструмент за осигуряване на надеждно и бързо обслужване на клиентите. Всичко, което трябва да направите е да поставите джаджа за чат на живо на сайта си. Лесно се настройва и не трябва да бъдете технически гуру, за да я използвате. Джаджата за чат на живо на LiveAgent е най-бързата, съобщенията се показват на екрана в рамките на 2.5 секунди.
Поддържан е от функции като възможност за виждане на написаното в реално време, както и покани за проактивен чат за увеличаване на ангажираността на клиентите. Разгледайте пълния списък с функциите на чата или го пробвайте сами.
Имейл, чат на живо, кол център, клиентски портал, Viber, Facebook, Twitter и Instagram – получете достъп до всеки канал за комуникация, който ви е необходим, за да осигурявате безупречно клиентско обслужване от една платформа. Всички те са подплатени от функции, които ви помагат да се справите с клиентските запитвания. Освен това можете да избирате от над 140 интеграции с другите приложения, които използвате ежедневно, за да оптимизирате работния си процес.
Софтуер пионер
Създаден през 2006 година, LiveAgent е първият продукт на пазара, предлагащ чат на живо и клиентска поддръжка. През 2021 година LiveAgent е най-обсъжданият, с най-висок рейтинг Help Desk програмен продукт на пазара, използван от повече от 150 милиона потребители и 40000 компании по цял свят.
Предлагайте незабравимо клиентско обслужване, което ще доведе до увеличаване на приходите.
Изненадайте приятно клиентите си със светкавично бързи отговори.
Реализирайте повече продажби, запазвайки лоялността на клиентите към бранда ви.
Осигуряваме най-доброто клиентско обслужване, така че вие можете да направите същото за вашите. Сътрудниците ни от екипа за обслужване са на линия 24/7, за да сме сигурни, че ще можете да се свържете с нас винаги, когато имате нужда от помощ. Можете да се свържете с нас по имейл, чат на живо, телефон, да прегледате статиите в клиентския ни портал. Опитайте LiveAgent още днес и станете щастлив клиент.
Роман Бош
Partly
Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
Кристин Пройслер
HostingAdvice
LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
Карл Дитерих
Covomo
LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
Хендрик Хенце
HEWO Интернет маркетинг
Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
Разван Сава
Webmaster Deals
Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
Тараш Бака
XperienceHR
Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
Андрей Фтомин
TAZAR Group
Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
Мат Джеийнвей
The Workplace Depot
Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
Viviane Carter
CSI Products
Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
Christian Lange
Lucky-Bike
Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
Йенс Малмквист
Projure
Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
Катана Александру
Websignal
Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
Ян Виенк
All British Casino
С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
Алан Бьеркан
Norske Automaten
LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
Сиси Бьотхер
Study Portals
Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
Петер Конинг
TypoAssassin
Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
Аранзазу Ф
Factorchic
Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
Рик Нуске
MyFutureBusiness
От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
Войтех Калексений
123-Nakup
LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
Рафаел Кобалян
Betconstruct
Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
Мартин Другай
Atomer
Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
Иван Голубович
AVMarket
Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
Рустем Гимаев
Езиков център Antalya Consulting
Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
Ранди Брайън
tekRESCUE
LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
Тимоти Г. Кейс
Marietta Corporation
Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
Михаела Теодореску
eFortuna
Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
Хилда Андрейковичова
TrustPay
Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
Александра Данишова
Nay
Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
Самуел Смахел
m:zone
LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
Дейвид Чандлър
Volterman
Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигуряваме безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Искате да научите повече за цените? Разгледайте достъпните ни тарифни планове и преценете кой план е най-подходящ за компанията ви. Започнете да използвате LiveAgent още днес с безплатната ни 14-дневна пробна версия и вижте кое я прави чудесна алтернатива на ConnectWise.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Търсите алтернатива на Aircall?
LiveAgent е софтуер за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Осигурява бърза реакция, функции и отлични отзиви.
Търсите алтернатива на Samange?
LiveAgent се откроява с качество, бърза реакция и списък от полезни функции. Привлекателна алтернатива на ZenDesk за стабилна услуга.
Алтернатива на OneDesk - LiveAgent
Рефералният маркетинг и онлайн чат са важни за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни