Търсите ли алтернатива на Teamwork Desk?

Teamwork Desk е страхотен софтуер, който е изцяло пригоден към всички нужди на Вашия екип клиентско обслужване. Въпреки това, не всяко решение е на точното място за всеки един бизнес и понякога може да поискате да опитате нещо различно. 

Опитайте LiveAgent се запознайте с нашия омниканал тикетинг система, разширени функциии всеки един хелп деск инструмент, от който се нуждаете за разрешаването на сложно клиентско запитване. 

Продължете да четете и ще разберете повече за LiveAgent, или започнете още днес Вашия 14-дневен пробен период и предоставяйте поддръжка от много канали с правилния клиентски софтуер за комуникация.  

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Обработвайте входящите тикети от всеки един комуникационен канал

Управлението на тикети на LiveAgent е лесно благодарение на комуникацията през различни канали, която сортира всички тикети, идващи от различните комуникационни канали

Имейлите са в самото начало, възползвайте се отreal-time chat, отговора телефонните обаждания и напишете страхотни статии за Вашата база знания за да създадете полезен клиентско портал. Социални медии интеграциите са част от сделката, LiveAgent има вграден Facebook, Twitter, Instagram, и дори Viber характеристики, които да Ви спестят време. 

Множество канали за комуникация на едно място

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Предоставя страхотно клиентско преживяване с най- бързия чат в реално време

Оборудвайте Вашия екип по обслужването с най-популярните и бързи канали за комуникация. Обработвайте клиентските запитвания по- бързо благодарение на на най- бързия уиджет за чат на живо , като показвана скорост на чата е само 2.5 секунди

Нашият чат на живо има преглед за печатане в реално време, пълна чат история, активни покани за чат и клиентски бутони, които ще Ви помогнат да се отличите. Разгледайте пълни списък с характеристики тук. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Задоволството на клиентите идва с по- бързата комуникация

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Вземете най- доброто от Вашето клиентско решение

Всяко клиентско обслужване се нуждае от правилните хелп деск характеристики, които ще Ви помогнат да изградите по- добри хелп деск решения. Наред с набора за инструменти за омниканал, LiveAgent поддържа всеки инструмент и канал с широк спектър от разширени характеристики които ще Ви помогнат ефикасно да се справяте с всеки клиентски въпрос ефикасно. 

LiveAgent предлага също така мощни интеграции с над 140 популярни приложения за да създадете персонализирани работни потоци. Всичко е събрано в едно лесно за ползване решение. 

Разширени инструменти, страхотни характеристики и мощни интеграции

Станете щастлив клиент

Разбираме, че създаването клиентско щастие е невъзможно без предоставянето на отлична клиентска услуга. Клиентските запитвания трябва да се обработват ефективно и бързо. 

Клиентското задоволство е един от основните приоритети и правим всичко възможно да останат нашите клиенти щастливи. Ето защо предоставяме професионална услуга за всички наши клиенти. Можете да се свържете с нас винаги, когато се нуждаете от помощ. Ние сме достъпни за Вас 24/7.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, която ни позволява да предоставяме изключителна подкрепа на нашите клиенти.

black Slido logo
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Готови ли сте да опитате?

Опитайте възможностите на управлението на тикети на LiveAgents и опознайте нашия набор от инструменти с разширени характеристики и безплатни интеграции.

Разгледайте нашите достъпни ценови планове или започнете днес нашия 14-дневен пробен период . Не се изискват уговорки и информация за кредитни карти. Кликнете на бутона по- долу и започнете веднага Вашия безплатен пробен период.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Related Articles to Алтернатива Teamwork Desk
LiveAgent е чудесна алтернатива, ако искате да получите повече възможности за комуникация с вашите клиенти. Преминете от CallPage към LiveAgent сега.

Търсите алтернатива на CallPage?

Различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията са разгледани, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Социалните медии не се предпочитат. LiveAgent е алтернатива на Service Hub за обслужване на клиенти.

LiveAgent има повече от 175 функции, над 40 интеграции и интерфейс, който ви помага да увеличите работния си процес. Вижте един от нашите платени планове или изберете функции.

Търсите алтернатива на Drift?

LiveAgent и Netelip предлагат софтуери за обслужване на клиенти и телекомуникационни решения чрез чат в реално време за подобряване на B2B клиентско обслужване и маркетинг. Работа от разстояние, клиентска сегментация и социални медии са полезни инструменти, също и инвестиции в CRM и обновяване на системите.

Безплатният Help Desk софтуер е инструмент, който помага организирането на операциите, процесите и всички други задачи в отдела ви за обслужване на клиенти.

Безплатен Help Desk софтуер

Клиентското обслужване в B2B индустрията може да се подобри чрез реферален маркетинг, онлайн чат и софтуер за електронна поща.

LiveAgent е чудесна алтернатива на HappyFox. LiveAgent има конкурентни цени и множество функции и интеграции на информационното бюро. Опитайте сами.

Нуждаете се от алтернатива на HappyFox?

Различни стратегии предоставени за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Is that already enough or you need me to translate it as well

Търсите начини за пренос на данни от Helpshift към друг софтуер за клиентска поддръжка? Разгледайте LiveAgent и разберете дали е правилният вариант за вас.

Търсите алтернатива на Helpshift?

Онлайн чат, реферален маркетинг и сегментация на клиентите са основните стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията. LiveAgent е алтернатива на Aircall и предлага софтуер за жив чат и управление на клиентите.

Разберете как можете да намалите обема на тикетите с помощта на системата за клиентска поддръжка LiveAgent, предлагаща над 180 Help Desk функции и възможности за интеграция.

Претоварени сте? Намалете обема на тикетите с LiveAgent!

Ясна дефиниция на ролята и ефективна комуникация са важни за качествено обслужване. Стратегии за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията се предлагат, включително реферален маркетинг и онлайн чат. LiveAgent е алтернатива на Aircall.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо