Търсите ли алтернатива на Teamwork Desk?

Teamwork Desk е страхотен софтуер, който е изцяло пригоден към всички нужди на Вашия екип клиентско обслужване. Въпреки това, не всяко решение е на точното място за всеки един бизнес и понякога може да поискате да опитате нещо различно. 

Опитайте LiveAgent се запознайте с нашия омниканал тикетинг система, разширени функциии всеки един хелп деск инструмент, от който се нуждаете за разрешаването на сложно клиентско запитване. 

Продължете да четете и ще разберете повече за LiveAgent, или започнете още днес Вашия 14-дневен пробен период и предоставяйте поддръжка от много канали с правилния клиентски софтуер за комуникация.  

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Търсите ли алтернатива на Teamwork Desk?
Slido green logo
Add an attachment in tickets - LiveAgent help desk feature

Обработвайте входящите тикети от всеки един комуникационен канал

Управлението на тикети на LiveAgent е лесно благодарение на комуникацията през различни канали, която сортира всички тикети, идващи от различните комуникационни канали

Имейлите са в самото начало, възползвайте се отreal-time chat, отговора телефонните обаждания и напишете страхотни статии за Вашата база знания за да създадете полезен клиентско портал. Социални медии интеграциите са част от сделката, LiveAgent има вграден Facebook, Twitter, Instagram, и дори Viber характеристики, които да Ви спестят време. 

Множество канали за комуникация на едно място

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Предоставя страхотно клиентско преживяване с най- бързия чат в реално време

Оборудвайте Вашия екип по обслужването с най-популярните и бързи канали за комуникация. Обработвайте клиентските запитвания по- бързо благодарение на на най- бързия уиджет за чат на живо , като показвана скорост на чата е само 2.5 секунди

Нашият чат на живо има преглед за печатане в реално време, пълна чат история, активни покани за чат и клиентски бутони, които ще Ви помогнат да се отличите. Разгледайте пълни списък с характеристики тук. 

Real-time chat feature in Help desk ticketing system - LiveAgent

Задоволството на клиентите идва с по- бързата комуникация

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Вземете най- доброто от Вашето клиентско решение

Всяко клиентско обслужване се нуждае от правилните хелп деск характеристики, които ще Ви помогнат да изградите по- добри хелп деск решения. Наред с набора за инструменти за омниканал, LiveAgent поддържа всеки инструмент и канал с широк спектър от разширени характеристики които ще Ви помогнат ефикасно да се справяте с всеки клиентски въпрос ефикасно. 

LiveAgent предлага също така мощни интеграции с над 140 популярни приложения за да създадете персонализирани работни потоци. Всичко е събрано в едно лесно за ползване решение. 

Разширени инструменти, страхотни характеристики и мощни интеграции

Станете щастлив клиент

Разбираме, че създаването клиентско щастие е невъзможно без предоставянето на отлична клиентска услуга. Клиентските запитвания трябва да се обработват ефективно и бързо. 

Клиентското задоволство е един от основните приоритети и правим всичко възможно да останат нашите клиенти щастливи. Ето защо предоставяме професионална услуга за всички наши клиенти. Можете да се свържете с нас винаги, когато се нуждаете от помощ. Ние сме достъпни за Вас 24/7.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent комбинира отличен чат на живо, тикетинг и автоматизация, която ни позволява да предоставяме изключителна подкрепа на нашите клиенти.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Готови ли сте да опитате?

Опитайте възможностите на управлението на тикети на LiveAgents и опознайте нашия набор от инструменти с разширени характеристики и безплатни интеграции.

Разгледайте нашите достъпни ценови планове или започнете днес нашия 14-дневен пробен период . Не се изискват уговорки и информация за кредитни карти. Кликнете на бутона по- долу и започнете веднага Вашия безплатен пробен период.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли, какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Правилно предполагате… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Ще бъдете в добри ръце!
Slido green logo

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо