Търсите алтернатива на системата Bitrix24?

Търсите възможности за преминаване към самостоятелен програмен продукт за клиентска поддръжка? LiveAgent е това, от което се нуждаете. Осигурете обслужване по имейл, чат на живо, в социалните медии, бази знания и чрез кол център. С повече от 175 функции и над 40 възможности за интеграция можете да се фокусирате върху предоставянето на безупречно обслужване на клиентите си.

Улеснете работата на екипа си по обслужване на клиенти с подходящия софтуер и пренесете данните си от Bitrix24 към LiveAgent за минути. Предлагаме ви помощ при прехвърлянето от Bitrix24, ще пренесем сигурно всички ваши данни от системата на Bitrix24 към тази на LiveAgent. Ще направим това безплатно и то в рамките на 5 минути.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Обърнете внимание на LiveAgent -
многоканалният софтуер за клиентска поддръжка

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

4 причини, поради които компаниите преминават към LiveAgent

По-висока клиентска удовлетвореност

LiveAgent повишава клиентската удовлетвореност и подобрява конверсията.

По-висока производителност

Намалете работното време на служителите си и обработвайте по-голям брой клиентски запитвания благодарение на нашата универсална входяща кутия.

Пълна функционалност

С повече от 175 модерни Help Desk функции, осигуряването на безупречно обслужване на вашите клиенти се превръща в детска игра.

Person deciding between two solutions

Достойна алтернатива на системата Bitrix24

Искате да се съсредоточите повече върху обслужването на клиентите си и търсите друг програмен продукт за екипа си по поддръжка? LiveAgent е точно това, от което се нуждаете.

LiveAgent ви предлага набор от инструменти, функции и възможности за интеграция за осигуряването на безупречно обслужване без допълнителен стрес и лутане.  Нашият продукт няма да натовари бюджета ви. Предлагаме ви три тарифни плана на разумна цена, подходящи за всяка една компания. Винаги можете да си купите отделни функции, за да избегнете плащането на излишни пари или да ви изготвим план според вашите нужди и предпочитания.

По-качествено обслужване на клиенти

Обслужването на клиентите е важна част за всеки един успешен бизнес и затова не трябва да бъде подценявано. Използвайки специализиран софтуер създаден за осигуряването на по-качествено обслужване на клиентите, можете да подобрите удовлетвореността на клиентите си, както и възвръщаемостта на инвестициите си.

Направете ги по-щастливи с правилния програмен продукт.

Customer providing review for service on mobile phone

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Do more customer support for less money

Плащайте само това, което наистина ви е необходимо

Bitrix24 е страхотен програмен продукт, но не е подходящ за условията на всяка една компания. С LiveAgent получавате само най-добрите и надеждни инструменти и функции, без да е необходимо да плащате за нещо, което няма да ползвате.

Предлагаме ви три тарифни плана на разумна цена, с които ще получите точно това, което ви е необходимо. В случай, че имате нужда от нещо допълнително, можете да си купите отделни функции, с които да оптимизирате процеса си на работа.

Готови ли сте за промяна?

LiveAgent е най-обсъжданият, номер 1 Help Desk софтуер за малкия и средния бизнес за 2020 година. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с помощта на LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Търсите алтернатива на даден програмен продукт?

Любопитни ли сте да узнаете къде се нареждаме в сравнение с други популярни програмни продукти за клиентска поддръжка? Разгледайте подготвените от нас страници със сравнение и открийте всичко, което можем да ви предложим.

Related Articles to Алтернатива на системата Bitrix24
Как да се свържете с обслужването на клиенти на Jobvite чрез имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

Контакти в Бюрото за помощ на Jobvite

Jobvite е инструмент за придобиване на таланти, който използва маркетинг подход. Предлага различни канали за поддръжка, включително имейл, кол център и социални медии. Възможно е и самообслужване чрез база от знания.

Как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на Here по имейл, поддръжка на чат на живо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

Контакти на бюрото за помощ-на-here

Here е компания, базирана в Холандия, която предоставя данни за картографиране и местоположение на физически лица и компании. Отговарят на въпроси за поддръжка чрез чат на живо и социални медии, но не предлагат поддръжка по телефон или имейл.

Как да се свържете с центъра за обслужване на клиенти на YourSite чрез имейл, чат, телефонен номер, социални мрежи и самообслужване.

Контакти на център за обслужване на клиенти на YourSite

LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага няколко функции, включително управление на имейли, входяща телефонна централа и клиентски портал, също така има VoIP телефонни системи и позволява на потребителите да изпращат оплаквания. Компанията има партньорска програма и курсове за обучение. Има блог и терминологичен речник.

Автоматично променяйте задълженията за разговори по телефона и задайте време за почивка за Вашите служители, ако е необходимо. Научете повече за автоматизираното разпределение на тикети на LiveAgent.

Автоматично разпределение на тикети

LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.

Как да се свържете с отдела за обслужване на клиенти на DJI по имейл, поддръжка на чат наживо, телефонен номер, поддръжка на социални медии и самообслужване поддръжка.

DJI Help Desk Контакти

Описват се различни софтуери за клиентско обслужване, включително система за управление на оплаквания, клиентски портал и управление на имейли. Предлагат се демонстрации и безплатни проби на софтуерите. Има поддръжка и портал за поддръжка, както и възможности за интеграция с други системи. Компанията има награди и сертификати, партньорска програма и блог със съвети и информация. Изброени са и популярните софтуери за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи и софтуер за входяща централа.

Безплатната система за управление на тикети за клиентска поддръжка е масово използван инструмент, улесняващ комуникацията и взаимодействията между компаниите и клиентите.

Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка

В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо