Контакти в Бюрото за помощ на Jobvite
Jobvite е инструмент за придобиване на таланти, който използва маркетинг подход. Предлага различни канали за поддръжка, включително имейл, кол център и социални медии. Възможно е и самообслужване чрез база от знания.
Контакти на бюрото за помощ-на-here
Here е компания, базирана в Холандия, която предоставя данни за картографиране и местоположение на физически лица и компании. Отговарят на въпроси за поддръжка чрез чат на живо и социални медии, но не предлагат поддръжка по телефон или имейл.
Контакти на център за обслужване на клиенти на YourSite
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага няколко функции, включително управление на имейли, входяща телефонна централа и клиентски портал, също така има VoIP телефонни системи и позволява на потребителите да изпращат оплаквания. Компанията има партньорска програма и курсове за обучение. Има блог и терминологичен речник.
Автоматично разпределение на тикети
LiveAgent предоставя автоматизирано разпределение на запитванията, което спестява време и пари. Софтуерът може да направи разпределението на заявки автоматично, оставяйки на служителите да се съсредоточат върху поддържането на взаимоотношенията с клиентите. LiveAgent също така предлага опция за чат с клиентите и може да се използва като инструмент за комуникация. Експертите препоръчват LiveAgent за персонализирано, навременно и компетентно обслужване на клиентите.
Описват се различни софтуери за клиентско обслужване, включително система за управление на оплаквания, клиентски портал и управление на имейли. Предлагат се демонстрации и безплатни проби на софтуерите. Има поддръжка и портал за поддръжка, както и възможности за интеграция с други системи. Компанията има награди и сертификати, партньорска програма и блог със съвети и информация. Изброени са и популярните софтуери за клиентско обслужване, включително VoIP телефонни системи и софтуер за входяща централа.
Безплатна система за управление на тикети за клиентска поддръжка
В статията се обсъжда какво е системата за управление на тикети и какви предимства носи за компаниите. Тя създава индивидуален канал за връзка между клиентите и компанията, позволяващ им да докладват за проблеми и да получават помощ. Безплатните варианти на този продукт трябва да предоставят на сътрудниците инструментите, необходими за оказването на компетентна поддръжка. При избора на подходяща система за управление на тикети, е важно да се вземат предвид специфичните нужди на компанията.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни