Дайте повече на бюрото си за поддръжка на клиенти, отколкото просто център за обаждания с LiveAgent. Свържете се с клиентите си по имейл, чат на живо, социални мрежи и им предоставяйте информация с нашата база от знания.
Превключването е просто и ценообразуването е достъпно.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Над телефонните разговори с LiveAgent и дайте на клиентите си множество средства за комуникация. Имейл, чат на живо, социални медии като Facebook, Twitter и Instagram, кол център и база знания са инструментите, от които се нуждаете, за да обогатите бюрото за помощ и да дадете на клиентите си повече удобство.
Всичко това е на разумна цена, така че няма да плащате. LiveAgent предлага три големи ценови плана, които няма да съсипят бюджета Ви.
LiveAgent има най-бързото приложение за чат на живо на пазара,с чат, които има скорост от 2.5 секунди. Не можете да получите нищо по-бързо от това. Бързото чат приложение позволява на вашите клиенти да се свържете бързо с Вас директно от вашия сайт.
Превърнете посетителите на сайта си в плащащи клиенти и увеличете ангажираността.
Всеки бизнес заслужава по-добро обслужване на клиенти
Освен всички други функции, LiveAgent предлага също кол център интеграции. Настройва се бързо и лесно!
LiveAgent показва предложения на разумна цена. Изберете един от трите платени планове или изберете отделни характеристики, за да оборудвате Вашето бюро за помощ.
Освен други средства за комункация, Вие можете да предоставите на клиентите си и поддръжка по телефона. Настройката се извършва и е готова в рамките на минути и можете да се свържете чрез браузър, телефон или друго оборудване, което предпочитате.
Няма нужда от трети страни доставчици, LiveAgent се грижи за всичко за вас.
Вземете повече и дайте повече! Разгледайте нашите страхотни ценови планове и решете сами.
LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
“Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт
Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик
„Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон
„Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам
“Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън
„Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга
“Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал
„Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Любопитни сте да видите как измерваме до други популярни решения за кол център? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което трябва да предложим.
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни