Търсите алтернативни канали?

Дайте повече на бюрото си за поддръжка на клиенти, отколкото просто център за обаждания с LiveAgent. Свържете се с клиентите си по имейл, чат на живо, социални мрежи и им предоставяйте информация с нашата база от знания.

Превключването е просто и ценообразуването е достъпно.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Вашият център за обаждания, заобиколен от различни канали на клиентите.
Опитайте с LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Силна алтернатива на каналите

Над телефонните разговори с LiveAgent и дайте на клиентите си множество средства за комуникация. Имейл, чат на живо, социални медии като Facebook, Twitter и Instagram, кол център и база знания са инструментите, от които се нуждаете, за да обогатите бюрото за помощ и да дадете на клиентите си повече удобство.

Всичко това е на разумна цена, така че няма да плащате. LiveAgent предлага три големи ценови плана, които няма да съсипят бюджета Ви.

Най-бързото приложение за чат на живо

LiveAgent има най-бързото приложение за чат на живо на пазара,с чат, които има скорост от 2.5 секунди. Не можете да получите нищо по-бързо от това. Бързото чат приложение позволява на вашите клиенти да се свържете бързо с Вас директно от вашия сайт.

Превърнете посетителите на сайта си в плащащи клиенти и увеличете ангажираността.

The fastest live chat on the market

Имаме по нещо за всеки

Всеки бизнес заслужава по-добро обслужване на клиенти

Поддръжка чрез кол център

Освен всички други функции, LiveAgent предлага също кол център интеграции. Настройва се бързо и лесно!

Пълна функционалност

Повече от 175 + характеристики да направите работата си по-приятна.

Достъпни цени

LiveAgent показва предложения на разумна цена. Изберете един от трите платени планове или изберете отделни характеристики, за да оборудвате Вашето бюро за помощ.

Professional built-in call center software

Надежден кол център

Освен други средства за комункация, Вие можете да предоставите на клиентите си и поддръжка по телефона. Настройката се извършва и е готова в рамките на минути и можете да се свържете чрез браузър, телефон или друго оборудване, което предпочитате.

Няма нужда от трети страни доставчици, LiveAgent се грижи за всичко за вас.

Готови ли сте да подобрите услугата си?

Вземете повече и дайте повече! Разгледайте нашите страхотни ценови планове и решете сами.

LiveAgent е най-рецензираният и #1 класиран помощ бюро софтуер за SMB в 2020. Бъдете по-близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Вижте защо компаниите преминават към LiveAgent

  • “Толкова е богат на функции, че победи 5-годишния ми абонамент за zendesk. Затова й го смених. Много добра цена за мен като собственик на малък бизнес.” Алберт

  • Първоначално изпробвах Zendesk, но след часове настройки и опити да разбера ценовия им модел ми стана ясно, че той не е за мен. Вместо това започнах да използвам LiveAgent и трябва да кажа, че засега съм много доволен. Системата имаше абсолютно точното количество настройки, което искам, и все още не съм намерил нещо, което не е възможно да се направи с него. Самото обслужване е страхотно и обикновено отговарят на Вашите въпроси за няколко минути. “ Ерик

  • „Прехвърлихме се в LiveAgent от ZenDesk … и не бихме се върнали … Това е удивителна достъпна цена и винаги полезен екип за обслужване, който е там, за да ни помага 24×7. Второ, напредналото ниво на автоматизация, което буквално замени нуждата ни от Zapier, тъй като има голям брой интеграции. Плюс това те дават възможност за супер лесно свързване на твърде много имейли. ” Аарон

  • „Ние и нашите клиенти постоянно имахме проблеми със ZenDesk, но след като разгледахме различни опции, избрахме LiveAgent въз основа на потребителските отзиви и цената му.“ Адам

  • “Използвал съм почти всяка друга чат и тикетинг система и LiveAgent изпъква пред всички тях. Качество на услугата, бърза реакция от отдела за поддръжка и голям списък от функции, включени в комбинирани пакет, са част на причините те да се открояват сред тълпата. ” Нейтън

  • „Преминахме към тази система след като много години използвахме ZenDesk. Функционалностите са страхотни: контактни форми, чат, полезна информация, интеграция със социални мрежи – всичко в един продукт, като всички тези модули са добре обмислени и компетентно си взаимодействат. Хареса ми, че услугата работи стабилно дори на мобилни платформи (след ZenDesk това е огромен плюс за нас). ” Олга

  • “Изпробвах различни възможности, включително Zendesk, Freshdesk и други. След това намерихме LiveAgent. Страхотен продукт, добро качество за парите си, лесен за използване, страхотна поддръжка и помощ при внедряването. И сега, след няколко години употреба, той все още е най-добрият избор за система за обслужване, който бихме могли да направим. ” Мичал

  • „Преди съм използвал много други системи като LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com и др. LiveAgent ги е победи във всяко едно отношение, поради своите цени, функции, обслужване на клиенти и мобилни функции.“ Харисън

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
G2 Crowd
Capterra
GetApp

Сравнете LiveAgent с друг софтуер за кол център

Любопитни сте да видите как измерваме до други популярни решения за кол център? Разгледайте нашите страници за сравнение и открийте всичко, което трябва да предложим.

Related Articles to Алтернативни канали
Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.

Клиентът не винаги е прав, но някои клиенти са по-добри от други | Питър Фейдър | TEDxPenn

Д-р Фадър изследва клиентите и твърди, че тяхната доживотна стойност е по-важна от пазарната стойност или корпоративната структура на компанията.

По подразбиране, в новия случай на liveagent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Можете да изберете да направите трансфер на собствеността на билета.

Трансфер на тикет

Искате да подобрите обслужването на клиенти? LiveAgent предлага стратегии като реферален маркетинг и онлайн чат, които могат да ви помогнат.

LiveAgent може да Ви предостави безплатен акаунт за да Ви помогне да предоставите клиентско обслужване. Узнайте повече за предимствата и недостатъците на безплатния хелп деск софтуер.

Безплатен хелп деск софтуер

Текстът предоставя стратегии за повишаване на клиентското обслужване в B2B индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Безопасността и съвместимостта на кол центровете са също важни. LiveAgent е алтернатива на Aircall с клиенти от различни отрасли.

Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите

Уеб helpdesk

LiveAgent е алтернативен софтуер на Helpshift, който предоставя клиентско обслужване и техническа поддръжка. Многоканален help desk софтуерът може да ви спечели клиенти и повиши продуктивността на сътрудниците ви. Предлага безплатен тестов период от 7 или 30 дни. Оптимизирайте самообслужването на клиентите с помощта на софтуера за често задавани въпроси и help desk на LiveAgent.

Търсите ли алтернатива на Olark? Разгледайте, възможностите, инструментите, функциите и многоканалната поддръжка на LiveAgent.

Търсите алтернатива на Olark?

LiveAgent предлага алтернатива на Verloop и Aircall, със стабилни услуги и лесна интеграция в различни платформи за подобряване на обслужването на клиенти.

Вземете правилния софтуер и предоставяйте на Вашите клиенте най-доброто обслужване, което можете. LiveAgent е най- преглежданият и считан за #1 хелп деск софтуер за малък и среден бизнес за 2020.

Търсите алтернатива на Freshcaller?

Оптимизирайте работата на Вашия екип с хелп деск софтуера LiveAgent, който предлага платени планове с различни характеристики. Получавате стойностна услуга на разумна цена.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо