Планирайте, проследявайте и работете съвместно онлайн с интеграцията на управлението на проекти ProjectManager.com
Тази интеграция ви помага да управлявате сътрудниците и отделите си, и ви позволява да създавате нови задачи, проекти или работни листи от панела си за управление в LiveAgent.
Collaboration made easy
Use LiveAgent to collaborate with your colleagues directly inside your help desk, or connect one of your favorite tools through our API. Try it today for free.
Съпричастност в обслужването на клиенти
Научете за съпричастността към клиентите и начините, по които можете да подобрите цялостното си обслужване, като включите изрази на емпатия.
Текстът говори за важността на добре написаните имейли в маркетинга и представя шаблони за реакция на отрицателни, неутрални и положителни отзиви от клиенти. Освен това, разглеждани са и имейл шаблони за важна информация и за искане на препоръки от клиенти, както и предложени са методи за привличане на нови потенциални клиенти чрез събиране на контакти. Компаниите следва да имат линк към страницата си с препоръки. Текстът включва и информация за регистрацията в LiveAgent и обещание за изпращане на данните за влизане.
Контакти на бюрото за помощ на LUSH
LUSH е компания за баня, тяло, кожа и коса, която поддържа ниско-отпадъчна и ефективна продукция. Компанията предлага канали за поддръжка като електронна поща, чат на живо, кол център, подкрепа на социалните медии и самообслужване. Можете да се свържете с тях чрез имейл, чат на живо, телефон или социални медии, ако желаете да получите поддръжка.
Контакти на бюрото за помощ на Mercola
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който включва VoIP телефонни системи, софтуер за самообслужване, входяща телефонна централа и система за управление на оплаквания. Потребителите могат да се свържат с продажбите и да се запишат за бюлетин, за да получават последните новини за обновление и намаления. Компанията Quality Unit, LLC е собственик на софтуера.