Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA отчет за съвместимост

SLA (Споразумение за ниво на обслужване) е споразумение за постигане на цели за отговор на тикети от Вашите агенти (подпомагащите представители), за предоставянето на помощ на Вашите клиенти.

Предоставянето на помощ за нива на услуги гарантира доставянето на количествена и отчетна услуга. Предоставя също така и по- ясен преглед, когато се появи запитване.

Пример

Ако SLA нивото с първия отговор се създаде в рамките на 4 часа на LiveАgent за Вашия отдел за предварителни продажби, то на тикетите, които се прилагат към това SLA ниво трябва да бъде отговорено в рамките на 4 часа, в рамките на посочените работни часове, в противен случай те ще бъдат маркирани като просрочени.

SLA нива

SLA нивата определят SLA времената за отговор за различните видове. Бизнес часовете могат да бъдат приложени към Вашите SLA нива с опция за изключване на празниците.

Видове отговори:

  • Първи отговор (за нови тикети)
  • Втори отговор (за втория и всеки следващ отговор)
  • Чат отговор
  • Отговор чрез обаждане

SLA правила

SLA правилата и SLA нивата носят динамична и ефективна система, с която се гарантира, че Вие и Вашите агенти (представители по обслужването) предоставят отговори на нови тикети навреме.

SLA правилата могат да настроят SLA нивата на новите тикети (при специални условия) или да спрат другите правила.

Списък на условия за SLA правила:

  • Източник на тикета
  • Статус на тикета
  • Създаване на тикет (дата)
  • Промяна на тикет (дата)
  • Изтриване на тикет
  • URL адрес на препращащия тикет
  • Приоритет на тикета
  • Последно съобщение
  • Статус на сътрудника, на който е възложен
  • Потребителски полета
  • Отдел на тикета
  • На кого е възложен тикета
  • Клиентска група
  • Създаден от покана
  • Маркери на тикета

Списък на действията на SLA правилата:

  • Промяна на SLA Нивото
  • Спиране на други правила

SLA правилата може също да се комбинират с правила с които да се ускори тикет, който не е нов.

Бележка:

Правилата са полезни, ако желаете да промените SLA нивата за съществуващите тикети.

На LiveAgent можете да настройвате различни SLA политики за множествоpo отдели.

SLA отчет за съвместимост

LiveAgent предлага отчет за изпълнение и липсващи SLA (Споразумения за ниво на обслужване) от определен времеви обхват и отдел. Отделните входящи информации могат да бъдат сортирани по отдел, агент и дата. Можете да експортирате доклада в CSV файл.

SLA опции за показване на отчет за съвместимост (колони):

  • Дата
  • Изпълнено
  • Средно време- изпълнено
  • Максимално време – изпълнено
  • Минимално време – изпълнено
  • Пропуснато
  • Средно време- пропуснато
  • Максимално време- пропуснато
  • Минимално време- пропуснато

Използвайте SLA отчета за съвместимост с API

Използвайте LiveAgent REST API за да Ви се покажат стойности от отчетите по канали.

SLA отчет за вписването

LiveAgent предлага отчет за изпълнение и липсващи SLA (Споразумения за ниво на обслужване) от определен времеви обхват и отдел. Отделните входящи информации могат да бъдат сортирани по подател, тикет ID, SLA начален период, отдел, агент, до дата, затворени и SLA оставащо/просрочено време. SLA вписването може да бъде експортирано с CSV файл.

SLA опции за показване на отчет за съвместимост (колони):

  • Инициатор на запитването
  • Тикет
  • Отдел
  • Агент
  • Ниво
  • Стартиран SLA
  • Краен срок
  • Затворен
  • SLA

Използвайте SLA отчет за вписване с API

Използвайте LiveAgent REST API за да Ви се покажат стойности от отчетите по канали.

Generate SLA log reports for free

Create SLA log reports to get an overview of how many SLAs have been met in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Ресурси база знания

Научете повече детайли

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо