SLA (Споразумение за ниво на обслужване) е споразумение за постигане на цели за отговор на тикети от Вашите агенти (подпомагащите представители), за предоставянето на помощ на Вашите клиенти.
Предоставянето на помощ за нива на услуги, с които доставяте количествена и отчетна услуга. Предоставя също така и по- ясен преглед, когато се появи запитване.
Доклад за вписване
LiveAgent предлага отчет за изпълнение и липсващи SLA (Споразумения за ниво на обслужване) от определен времеви обхват и отдел. Отделните входящи информации могат да бъдат сортирани по подател, тикет ID, SLA начален период, отдел, агент, до дата, затворени и SLA оставащо/просрочено време. SLA вписването може да бъде експортирано с CSV файл.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Caesars Rewards
Caesars Rewards не предлага контакти за обслужване по имейл, лайв чат или телефонна централа. Базата от знания и форумът на Caesars Rewards също не са достъпни. Клиентите могат да се свържат с тях чрез социалните мрежи като Instagram, Facebook и Twitter. Caesars Rewards осигурява общи условия, политика за поверителност и ОРЗД, но не предоставя политика за сигурност. Caesars Rewards може да бъде намерен на страницата на Уикипедия.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Care
Care.com е компания, която предлага услуги за грижа за хора. Екипът за обслужване на клиенти на Care предлага помощ чрез имейл, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване. Можете да се свържете с Care, като им изпратите имейл, се обадите на горещата им линия или им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи.