SLA (Споразумение за ниво на обслужване) е споразумение за постигане на цели за отговор на тикети от Вашите агенти (подпомагащите представители), за предоставянето на помощ на Вашите клиенти.
Предоставянето на помощ за нива на услуги, с които доставяте количествена и отчетна услуга. Предоставя също така и по- ясен преглед, когато се появи запитване.
Доклад за вписване
LiveAgent предлага отчет за изпълнение и липсващи SLA (Споразумения за ниво на обслужване) от определен времеви обхват и отдел. Отделните входящи информации могат да бъдат сортирани по подател, тикет ID, SLA начален период, отдел, агент, до дата, затворени и SLA оставащо/просрочено време. SLA вписването може да бъде експортирано с CSV файл.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Контакти на център за обслужване на клиенти на Caesars Rewards
Caesars Rewards не предлага контакти за обслужване по имейл, лайв чат или телефонна централа. Базата от знания и форумът на Caesars Rewards също не са достъпни. Клиентите могат да се свържат с тях чрез социалните мрежи като Instagram, Facebook и Twitter. Caesars Rewards осигурява общи условия, политика за поверителност и ОРЗД, но не предоставя политика за сигурност. Caesars Rewards може да бъде намерен на страницата на Уикипедия.
Investing in email marketing and sending personalized emails can attract new customers. Utilizing call center and email templates can aid in working with clients. Gathering feedback from customers is important for improving business or product. LiveAgent offers response templates for efficient communication with clients. Effective communication can lead to loyalty and attracting new customers through email marketing.
Статията предлага шаблони за имейли в различни ситуации, включително за онбординг на клиенти, отговори на отзиви и продажбени промоции. Важно е да се представят факти и измерими примери, като се избягва саморекламата и се използват цитати от предишни клиенти. Също така, насърчаването на препоръки от клиенти и слагането на линк към страница с препоръки може да подобри доверието, репутацията и продажбите в онлайн бизнеса. Текстът рекламира също и софтуер за удовлетвореност на клиентите за бизнеса - LiveAgent, предлагащ безплатен пробен период.