Тествай безплатно

Нарушаване на SLA

Какво представлява нарушаването на SLA?

Някои компании предпочитат или са задължени да спазват определено ниво на обслужване (SLA – Service Level Agreement). SLA определя времеви рамки, в които тикетите, съобщеният в чата и телефонните обаждания трябва да получат отговор. Ако за съответното време те останат без отговор, говорим за нарушаване на SLA.

Ако в една компания се наблюдава твърде често и многократно нарушаване на SLA, тя трябва да преразгледа настройките си и за SLA, да наеме допълнително служители или да потърси по-добър набор от инструменти за клиентска поддръжка.

Frequently asked questions

Какво представлява нарушаването на SLA?

SLA определя времевата рамка, в която тикетите, съобщенията в чата и телефонните обаждания трябва да получат отговор. Ако клиентите не получат отговор на съобщението или обаждането си в рамките на определеното време, възниква нарушаване на SLA.

 

Как да избегнете многократното нарушаване на SLA?

За да се избегне нарушаването на SLA, на първо място компанията трябва да бъде честна към клиентите си и да не крие неприятните новини. Освен това вътрешната конфигурация на системата трябва да бъде проверявана за напомняния и процедури за ескалация. Добре е да се направи анализ и на това как протичат процесите в самата система.

 

Можете ли да следите нарушаването на SLA с помощта на LiveAgent?

С помощта на LiveAgent можете да следите нарушаването на SLA. Администраторите имат достъп до тази функция, което гарантира, че сътрудниците ви отговарят и решават проблемите навреме.

 

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо