Какво е докинг чат прозорец?
Това е просто бутон за чат, закачен настрани. Прозорецът за чат може да бъде прикрепен към лявата или дясната страна на уеб сайт.
Посетителите могат да намалят прозореца за чат. Уведомяването: “Ново непрочетено съобщение” се показва, когато агент изпраща съобщение за чат и чат прозорец е намален.
Как работи докинг чат прозореца?
Бизнес предимства:
- По-добро клиентско изживяване
- Гладко обслужване на клиенти
- Повишена удовлетвореност на клиентите
Чат прозорец – персонализируеми опции в LiveAgent:
- Съобщение за добре дошли
- Скриване на приветственото съобщение
- Скриване на бутона за стартиране на чата отново
- Разрешаване на напускането на офлайн съобщения
- Стил
- Размер
- Цветове
- Заглавие
- Z-индекс
- Потребителски CSS
Не си фен на докинг прозореца?
Няма проблем, LiveAgent също предлага опция за създаване на изскачащ прозорец.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Бонус Савети
Бутонът за чат е подобрение за вашите агенти, уебсайт и в крайна сметка вашите клиенти. Но неправилното поставяне може да бъде контрапродуктивно. Известно е, че клиентите оценяват поддръжката на чата на живо, тъй като това е бърз и ефективен начин за комуникация с поддръжката на клиенти.
Въпреки това, като досаден бутон, който се появява в грешното време и погрешно място може да накара клиента да избере конкурент над вашия уебсайт. Да, потребителското преживяване (UX) може да реши дали клиентът да избере вашата компания пред конкуренцията. За да предотвратим това, имаме два важни съвета, които да ви помогнат да предотвратите тази ситуация.
Време
LiveAgent ви позволява да зададете определено време, след което на вашия сайт се показва прозорец за чат. От съществено значение е да оставите клиента да разглежда уебсайта за известно време. Общото правило е около 30 секунди.
Разположение
Както вече изразихме, мястото е от решаващо значение. Като цяло, бутонът за чат се поставя в долния десен ъгъл на уебсайта. Клиентите са свикнали с това и е съвсем естествено да търсите там, тъй като повечето хора четат отляво надясно. Ако все още не сте сигурни за поставянето, просто го тествайте и вижте.
Полезна информация:
Ако искате да внедрите бутон за чат, следвайте това това ръководство.
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
Videos - Liveagent Webinar 1 Predstavyane I Obst Pregled
Функцията за обединяване на тикети позволява на служителите да съчетаят повече от един тикет за същото запитване. Това помага да се избегне дублиране на работата и да се спестят време и усилия. Обединяването на тикетите изтрива първоначалния тикет и е необратимо, затова трябва да се избегне да се прави това, освен ако е абсолютно необходимо. LiveAgent предлага и безплатна пробна версия за тези функции.
Инструменти за съвместна работа
LiveAgent предлага хелп деск портал, помощен софтуер за туристическата индустрия и персонализирани роли на потребителите. Спам филтрите са настроени автоматично или ръчно, като LiveAgent разпознава и маркира съобщения като непоискани. Възможност за получаване на безплатен тестов период и контакт с екипа на LiveAgent чрез различни канали.