Zapier е един от най- лесните начини, как да се свържете, интегрирате или обединете две или повече приложения с различни функции в едно удобно решение. Работи без спънки и може да свържи заедно повечето приложения. Zapier работи заедно с нашите локални интеграции за LiveAgent.
Zapier Ви позволява да интегрирате много приложения, интеграции и софтуер с LiveAgent за гладко работно преживяване. Liveagent се интегрира с голям брой от тези за да се увери, че всеки един ще открие това, от което се нуждае за да подобри своя работен поток.
Тези интеграции са проектирани с цел подобряването на Вашия работен поток и свържете Вашия хелп деск с други приложения за гладко преживяване. Това означава, че не се налага да превключвате между различните софтуери, да получавате известия на Вашето табло и да следите Важните обновявания.
Пример: Алиса е хелп деск мениджър и иска да проследи напредъка на нейния екип по различните задачи с инструмент за сътрудничество. Въпреки това е необходимо тя да се фокусира върху разрешаването на тикетите, които продължават да идват. Алиса използва LiveAgent за клиентско обслужване и ProjectManager.com за създаването и управлението на задачите за нейния екип. Алиса използва Zapier за да се свържи с двете приложения, така че да може да проследи задачите на ProjectManager.com в рамките на нейното табло на LiveAgent акаунта.
Разгледайте списъка с LiveAgent интеграциите и открийте тези с които искате да се свържете.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.