Лесно прикачвайте файлове към статиите си в базата знания.
Ресурси за база знания
Create your very own online community
Provide your customers with an online community space for expression. Empower users to help one another, provide suggestions, and more. Try it today for free.
Текстът говори за важността на добре написаните имейли в маркетинга и представя шаблони за реакция на отрицателни, неутрални и положителни отзиви от клиенти. Освен това, разглеждани са и имейл шаблони за важна информация и за искане на препоръки от клиенти, както и предложени са методи за привличане на нови потенциални клиенти чрез събиране на контакти. Компаниите следва да имат линк към страницата си с препоръки. Текстът включва и информация за регистрацията в LiveAgent и обещание за изпращане на данните за влизане.
Шаблони за пускане на нов продукт
Текстът представя шаблони за имейл маркетинг, като приветствени и следпродажбени имейли и имейл покана. Целта е генериране на продажби и лоялност към марката. Дават се идеи и съвети за изпращане на е-мейли след продажба и отговор на въпроси на клиенти в социалните мрежи. Шаблоните насочват към проактивност, благодарности и персонализация на молбите. Посочва се, че за подобряване на коефициента на конверсията е важно да се фокусирате върху непримамливите оферти и дизайн на сайта.
LiveAgent е софтуер с множество функции, като вътрешен чат, който помага на организациите да подобрят ефективността на агентите и работните потоци. Потребителите могат да получат отстъпка на акаунта си за нов език. LiveAgent предлага неограничени записи на разговори и редица софтуерни решения, които помагат за улесняване на връзката между екипите.
Имейл шаблони за фирмени съобщения.
Текстът предлага съвети за подобряване на клиентското обслужване чрез използване на оптимални практики в маркетинга. Те включват тестване на различни опции, като се избегнат грешки и сладоледени отговори, изследвания на казуси и електронни писма с молба за такива изследвания. Шаблоните за отговор на въпроси за цени и препоръки могат да бъдат използвани, за да се повиши доверието и продажбите в онлайн бизнеса. Освен това ползването на лайв чат увеличава лоялността на клиентите, продажбите и приходите.