Управлявайте съдържанието си от панела на LiveAgent с помощта на мощен набор от инструменти. Функции като WYSIWYG редактора за редактиране на статиите ви, шаблоните с имейли и още ще направят връзката с абонатите ви по-лесна.
Можете да поставяте бутони за чат на живо на всяка една поддържаща CMS система. Възползвайте се от интеграции с приложения като WordPress, Squarespace и Drupal.
Integrate project management tools with ease
Want to connect your favorite project management tools with LiveAgent? No problem! Try it today for free. No credit card required.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.