Отчет по канали

Вижте, кои са най- популярните начини за Вашите клиенти да се свържат с Вас. LiveAgent Ви предоставя подробни прозрения за всеки един комуникационен канал: имейл, чат на живо, кол център, форми за контакт, форми за обратна връзка, Facebook съобщения, Tweets…Забравете за външните приложения за проследяване. Всичко е вградено!

Отделно въведената информация може да бъде съхранявана от отделагенттагове, както и данни. Докладите на канал може да бъдат изнесени със CSV файл.

Отчет по канали-LiveAgent
Отчет по канали

Опции за показване на отчет по канали (колони):

  • Канал
  • Брой отговори
  • Средно време за нов отговор
  • Средно време за отворен отговор
  • Обаждания
  • Пропуснати обаждания
  • Времетраене на повикване
  • Чат съобщения
  • Чатове
  • Пропуснати чатове
  • Средно време за започване на чат
  • Средно време за чат
  • Некласифицирани
  • % некласифицирани
  • Награди
  • % награди
  • Упреци
  • % упреци
  • Входящи съобщения
  • Входящи обаждания
  • Приключени обаждания
  • Входящи чатове
  • Приключени чатове
  • Създадени тикети
  • Разрешени тикети

Отчетът по канали може да Ви покаже Вашите данни в тези видове диаграми:

Използвайте докладите за отчетите по канали с приложно- програмния интерфейс

Използвайте LiveAgent REST API за да Ви се покажат стойности от отчетите по канали.

Identify the hardest working departments

Generate department reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats each department answered. Try it today. No credit card required.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо