Компании

Какво са help desk компаниите?

Функцията за компании на LiveAgent Ви позволява да събирате и съхранявате информация за компании и организации във Вашия софтуер . Дали ще запишете основна информация за контакт или ще се задълбочите в персонализираните полета, зависи изцяло от Вас.

Например можете да създадете персонализирани контактни полета , съдържащи идентификационния номер на клиента, годишнината на компанията или друга информация. Възможностите са безкрайни, затова помислете каква информация зе важна за Вас и не се страхувайте да проявите креативност.

Компании

В допълнение към събирането на информация, фирмените профили са чудесни за организиране на Вашите контакти . Например, ако работите с множество хора от една компания, можете да добавите визитката им в профила на компанията, така че ще бъде по-лесно да забележите техните заявки.

Какъв вид информация можете да съхранявате във функцията за компаниите?

  • Име на компанията
  • Лого на компанията
  • Имейл адрес
  • Телефонни номера
  • Контактни групи
  • Часова зона
  • Език
  • Бележка
  • Персонализирани контактни полета

Къде мога да открия функцията за компаниите?

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Клиенти.
  3. Кликнете на Компании.
как да открия компаниите в LiveAgent

Как да създам профил на компания?

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Клиенти.
  3. Кликнете на Компании.
  4. Кликнете на оранжевия бутон Създай.
  5. Попълнете всички необходими полета и кликнете на Създай.

Незадължително : Кликнете върху Бележка , за да добавите лична бележка за компанията. Тази бележка може да съдържа кратко описание на компанията, какво правят, кои са ръководителите на ниво C и т.н.

Как да създадете персонализирано поле на дадена компания?

Според ситуацията, следвайте инструкция A или Б.

A.) Създаване на профил на компания и добавяне на персонализирано поле

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Клиенти.
  3. Кликнете на Компании.
  4. Кликнете на оранжевия бутон Създай.
  5. Попълнете всички необходими полета.
  6. Кликнете на Добави поле.
добавяне на персонални полета към компании

7. Кликнете върху Създаване на поле. 8. Задайте кодово име за персонализираното си поле за контакт . Например, това може да бъде нещо като „клиентски идентификатор“ или „годишнина“. Моля, имайте предвид, че в кода са разрешени само малки букви, цифри, тирета или долни черти. Не можете да използвате интервали. 9. Дайте име на персонализираното си поле за контакт . Този път можете да го наречете „Клиентски Идентификатор“ или „Годишнина“ без никакви ограничения за форматирането. 10. Щракнете върху Вид и изберете опцията за въвеждане, която Ви пасва най -много . Например можете да избирате от въвеждане на текстово поле, поле със списък, квадратче за отметка, група или пощенски адрес.

Незадължително: Кликнете върху описанието и напишете описание за персонализираното поле за контакт. Обяснението може да предостави допълнителна информация относно полето за контакт за Вас и Вашия персонал.

11. Изберете опцията Видимост и отбележете дали искате персонализираното поле да се показва при създаването на фирмен профил. 12. Кликнете върху Създаване . 13. Попълнете персонализираното поле за контакт . 14. Кликнете върху Запазване .

Б.) Добавяне на персонално поле към съществуваща компания

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Клиенти.
  3. Кликнете на Компании.
  4. Кликнете на компанията, към която искате да добавите поле.
  5. Следвайте стъпки от 6-14 от инструкция A.

Manage company contacts with ease

Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.

Как да добавя контакти към компания?

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Клиенти.
  3. Кликнете на Компании. Според ситуацията следвайте инструкция A или Б.

A.) Създаване на компания и добавяне на контакти към нея

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Клиенти.
  3. Кликнете на Компании.
  4. Кликнете на оранжевия бутон Създай.
  5. Попълнете всички необходими полета и кликнете на Създай.

Незадължително: Кликнете върху Бележка, за да добавите лична бележка за компанията. Бележката може да включва няколко подробности за компанията, какво прави, кои са нейните висши ръководители и т.н.

6. Кликнете върху Контакти. 7. Кликнете върху оранжевия бутон Добави . 8. Кликнете върху квадратчето с отметка отляво до всяко име на контакт, за да изберете контакт . Можете да изберете колкото искате контакти. 9. Кликнете върху белия бутон Добавяне към компания , който е до лентата за търсене.

Б.) Добавяне на контакти към съществуваща компания

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Клиенти.
  3. Кликнете на Компании.
  4. Кликнете на компанията, към която искате да добавите контакт.
  5. Кликнете на Контакти.
  6. Кликнете върху квадратчето с отметка отляво до всяко име на контакт, за да изберете контакт. Можете да изберете толкова контакти, колкото искате.
  7. Кликнете на белия бутон Добави към компания, който е точно до търсачката.

Трябва ли да добавям контакти към компаниите?

Добавянето на контакти към компании е по избор. Функцията обаче е изключително полезна. Може да ви помогне да следите всички съобщения от един бизнес, което е особено полезно, ако общувате с множество хора в една и съща компания.

  • Partly

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • HostingAdvice.com

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • covomo

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • HEWO

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • WebMaster Deals

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • XperienceHR

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • TAZAR Group

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • The Workplace Depot

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Projure

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • Websignal

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • All British Casino

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Norske Automaten

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Study Portals

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • TypoAssassin

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • Factorchic

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • 123 Nakup

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Betconstruct

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Atomer

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • AVMarket

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • Езиков център Antalya Consulting

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • tekRESCUE

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Marietta Corporation

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • eFortuna

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • TrustPay

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • Nay

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • m:zone

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • Volterman

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Може ли контакт да бъде свързан с повече от една компания едновременно?

За съжаление, няма начин да добавите повече от една компания към контакт. Ако обаче искате да промените компанията, свързана с контакта, можете да изтриете контакта от първоначалния списък с контакти на компанията и да го добавите към нов.

Как мога да се възползвам от организирането на контакти в компании?

Организирането на контакти в компании може да подобри вашия работен процес. Това Ви позволява да видите всички тикети от контактите на компанията с едно щракване, което улеснява филтрирането и намирането на конкретни запитвания. За да видите всички тикети от конкретна компания, моля, следвайте тези стъпки.

  1. Впишете се в LiveAgent.
  2. Кликнете на Клиенти.
  3. Кликнете на Компании.
  4. Кликнете на Тикети.

По избор: За да стесните още повече търсенето, щракнете върху Персонализиран филтър и изберете състоянието на тикета, източника, тагове или други персонализирани филтри.

Статии с полезна информация                                                                         

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Готови ли сте да организирате контактите на една компания с лекота?

Работите ли с голяма организация? Добавете всеки контакт към компания, за да изпъкнат техните тикети във входящата Ви поща. Опитайте днес. Не се изисква кредитна карта. Започнете безплатен 14-дневен пробен период .

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо