Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Нива

За да улесните новите служители да определят качествата на другите членове на екипа и за да се забавляват, добавихме “нива” към имената на служителите. Сега с лекота ще можете да определите кой е гуруто в обслужването на клиентите!

Нивата са част от функционалността на геймификацията и могат да мотивират служителите ви да надхвърлят очакванията ви и да се съревновават с другите членове на екипа.

Предлагаме ви 12 нива, сред които “Новобранец”, “Ученик”, “Професионалист”,”Вълшебник” и “Крал” на екипа за обслужване на клиенти. Нивата се печелят с течение на времето, тези постижения са постоянни, не можете да ги загубите поради липса на активност.

Пример

Ако даден служител отговори на повече от 500 тикета, той достига до ниво “Професионалист”  (показвано в статуса му) и получава мотивиращо съобщение: “Вече сте професионалист. Отговорите ви са точни и навременни. Клиентите очакват с нетърпение отговорите ви.” Отговорете на 500 тикета или на 500 съобщения в чата, за да достигнете това ниво.

Нивата могат да бъдат променяни от администратора, който може да задава свои собствени параметри.

Списък с възможните условия, които можете да използвате за нивата

  • математически символи (+,-,/,* )
  • логически символи (||,&&)
  • скоби

и следните променливи:

  • $worktime (работно време)
  • $answers (отговори)
  • $answers_ph (отговори на час)
  • $chats (чатове)
  • $chats_ph (чатове на час)
  • $missed_chats (пропуснати чатове)
  • $chat_answers (съобщения)
  • $chat_answers_ph (съобщения на час)
  • $calls (обаждания)
  • $calls_ph (обаждания на час)
  • $call_seconds (минути обаждане)
  • $call_seconds_ph (минути обаждания на час)
  • $missed_calls (пропуснати обаждания)
  • $rewards (положителни отзиви)
  • $rewards_p ( % положителни отзиви)
  • $punishments (отрицателни отзиви)
  • $punishments_p (% отрицателни отзиви)
  • $not_ranked (без оценка)
  • $not_ranked_p (% без оценка)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Start free 14-day trial

Списък с предварително дефинирани нива

  • Новобранец (1) – тепърва започвате да използвате системата и сте готови да направите първите си крачки.
  • Ученик (2) – отговорили сте на няколко тикета, но обучението ви тепърва започва.
  • Стажант (3) – добре се справяте с ученето. Продължавайте да работите по този начин и един ден ще постигнете чудеса.
  • Начинаещ (4) – приключили сте с фазата на обучението си. Вече е време да покажете какво можете.
  • Аматьор (5) – познавате добре работата си. Продължавайте само напред.
  • Професионалист (6) – Вече сте професионалист. Отговорите ви са точни и навременни. Клиентите очакват с нетърпение отговорите ви.
  • Мастър (7) – спечелили сте си име. Колегите ви уважават и разчитат на вас. Помогнете им да станат добри като вас
  • Вълшебник (8) – качествата ви са свръхестествени. Част от отговорите ви са вълшебни.
  • Маг (9) – отговаряте на тикетите само със силата на мисълта. Магическите ви способности са се развили максимално.
  • Бял маг (10) – доказали сте магическите си способности. Вече можете да носите с гордост бялата шапка.
  • Регент (11) – вие управлявате тази система. Тикетите се появяват и изчезват съгласно волята ви.
  • Крал (12) – вие сте Кралят. Време е да запазите тази позиция и да я защитавате, за да не ви детронират.

Списък на лидерите по нива

Служителите могат да виждат нивата на останалите членове на екипа и да се съревновават помежду си.

Списък с лидерите по нива
Списък с лидерите по нива

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо