Вижте личната си статистика, например колко дълго сте били онлайн, на колко съобщения сте отговорили, както и много други полезни данни. Сравнете се с останалите членове на екипа за обслужване на клиенти.

Вижте кой е по-добър от вас по съответния показател и кой от влезлите в системата в момента служители е с най-висока оценка. Давайте награди на служителите си въз основа на тази статистика, задайте вътрешни цели и вижте кой се справя с тях.
Статистиката се показва за определен период (по избор):
- днес
- вчера
- тази седмица (пн-нд)
- миналата седмица (пн-нд)
- за последните 7 дни
- за последните 30 дни
- за последните 90 дни
- този месец
- миналия месец
- тази година
- миналата година
- по всяко време
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Списък с лидери по (по избор):
- нива
- значки
- работно време
- продажби
- брой отговори
- обаждания
- чат съобщения
- чатове
- брой отговори без оценка
- положителни отзиви
- отрицателни отзиви
Примери на списъци с лидери
Анкета за клиентско обслужване
Подобрете комуникацията с клиентите чрез ABM стратегии и обратна връзка. Обучение на служителите и инструменти за обслужване на клиенти са също важни.
LiveAgent предоставя софтуерни решения за клиентско обслужване, като система за управление на оплаквания и клиентски портал. Показателите за измерване на клиентската услуга включват обемът на тикетите, времето за решаване на проблеми и отговори, резултатът от клиентското удовлетворение и средното време на клиентската услуга. Функцията на сплит тикет е полезна за разделяне на едно запитване на две различни тикета, като позволява ефективното обработване на прости и сложни въпроси. Временните служители са важен актив за компанията, но им е нужно обучение и подкрепа, за да доставят отлично обслужване на клиенти.
Въведение в клиентските взаимоотношения
Използвайте ABM стратегията за подобряване на клиентското преживяване чрез добавяне на желани характеристики и ползотворна обратна връзка от клиентите.