Вижте личната си статистика, например колко дълго сте били онлайн, на колко съобщения сте отговорили, както и много други полезни данни. Сравнете се с останалите членове на екипа за обслужване на клиенти.

Вижте кой е по-добър от вас по съответния показател и кой от влезлите в системата в момента служители е с най-висока оценка. Давайте награди на служителите си въз основа на тази статистика, задайте вътрешни цели и вижте кой се справя с тях.
Статистиката се показва за определен период (по избор):
- днес
- вчера
- тази седмица (пн-нд)
- миналата седмица (пн-нд)
- за последните 7 дни
- за последните 30 дни
- за последните 90 дни
- този месец
- миналия месец
- тази година
- миналата година
- по всяко време
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Списък с лидери по (по избор):
- нива
- значки
- работно време
- продажби
- брой отговори
- обаждания
- чат съобщения
- чатове
- брой отговори без оценка
- положителни отзиви
- отрицателни отзиви
Примери на списъци с лидери
Хибридният тикет поток от LiveAgent позволява на служителите да разбират клиентите и техните проблеми по-добре, което ускорява времето за реакция и увеличава удовлетвореността на клиентите. Тази функция съхранява всичко на едно място и предоставя цялостен преглед върху пътя на всеки клиент до разрешаване на проблема му. LiveAgent предлага безплатен пробен период от 14 дни без изискване за кредитна карта.
LiveAgent предлага функция за многоезичност, която позволява задаване на предпочитани URL адреси и задаване на конкретно време за активната покана за чат. Автоматизацията е полезна, но взаимодействието с реален човек е от голямо значение. Имат възможност за идентификация на завръщащ се и нов клиент и персонализиране на бутона за покана за чат. Проактивните покани за чат имат бизнес ползи като увеличение на продажбите, конкурентно предимство и удовлетвореност на клиентите. Предлагат 14-дневен безплатен пробен период. Разполагат с различни дизайни и възможности за персонализация на поканата за чат.
Чат инструментите на LiveAgent предлагат лесен начин за обратна връзка с клиентите, включително текуч URL адрес, автоматични покани за чат и вътрешен чат. Докинг чат прозорецът може да подобри клиентското изживяване и да повиши удовлетвореността на клиентите, с персонализируемите опции за чат прозореца, включително съобщение за добре дошли, скриване на бутона за стартиране на чата отново и потребителски CSS. LiveAgent е подходящо решение за онлайн магазини, които искат да предоставят бърза и ефективна услуга на клиентите си.