Какво представлява клиентският форум в LiveAgent?
Клиентският форум представлява онлайн пространство за клиенти за обсъждане на продуктите, услугите и предпочитанията на клиентите. LiveAgent е комплексна Help Desk система, включваща платформа за форуми, позволяваща ви да създавате публични или вътрешни форуми.
Какво е форум?
Форумът е онлайн платформа или общност, където хората могат да участват в дискусии, да задават въпроси, да споделят мнения и да обменят информация по различни теми от интерес. Потребителите могат да създават публикации или теми, да взаимодействат с други членове чрез коментари и отговори и да имат достъп до широк набор от теми и подтеми във форума. Той служи като виртуално пространство за отворена комуникация и сътрудничество между съмишленици.
Какъв вид форуми можете да създавате в LiveAgent?
LiveAgent е Help Desk програмен продукт предлагащ софтуер за форуми, позволяващ ви да създавате 2 вида форуми: вътрешни и публични.
- Вътрешен
Името на вътрешния форума показва за какво се използва. Той може да бъде определен и като служебен форум, използван най-вече за споделяне на мисли, информация и идеи за работа. Най-важното за него е, че представлява бърз и ефективен начин за вътрешна комуникация. Вътрешните дискусии на работата в служебния форум дават и страхотни идеи за създаването на статии за вътрешните бази знания.
- Публичен
От друга страна публичният форум предлага достъп на всеки един, включително на клиентите ви. Затова често бива наричан и клиентски форум. Форумът позволява на хората да обменят идеи, тревоги и информация помежду си. В резултат на това могат да се справят с проблемите си, без да е необходимо да се свързват със служителите ви от отдела за обслужване. Именно поради тази причина форумите могат да повишат удовлетвореността на клиентите, както и производителността на труда на служителите.
И за да обобщим – основната разлика между публичния и вътрешния форум е, че съдържанието на публичния форум е достъпно за всеки. Въпреки това, за да го използвате трябва да се регистрирате.
Как работи софтуерът за форуми на LiveAgent?
Независимо дали ще решите да създадете вътрешен или публичен форум, всеки форум може да бъде причислен на различен отдел в компанията ви чрез софтуера за общностни форуми.
По този начин, когато се появи нов въпрос или коментар във форума, съответният отдел ще получи тикет в LiveAgent, на който може да бъде отговорено при необходимост. Получавайки този вид известия, сътрудниците ви ще могат да следят дискусиите в клиентския форум и да се намесят при необходимост.
Как можете да създадете базов форум в LiveAgent?
Стъпка 1 – Влезте в акаунта си в LiveAgent
Първата стъпка е да влезете в акаунта си в LiveAgent. Ако нямате такъв, използвайте 30-дневната ни безплатна пробна версия.
Стъпка 2 – Отидете в клиентския портал
Преди да пристъпите към създаването на форум, горещо ви съветваме да създадете категории. Категориите ви позволяват да организирате и подредите съдържанието на форума.
За да създадете нова категория, натиснете върху База знания -> Създай. След това ще видите падащо меню. Изберете категория и попълнете информация за името, достъпа и ключовите думи за оптимизация на търсачки.
Например, ако решите да направите вътрешен форум за цените, категорията може да носи името Информация за цените. По този начин записите във форума относно цените ще бъдат събрани в тази категория. Или може да създадете отделни категории за всеки един език, ако брандът ви оперира в различни държави.
Стъпка 3 – Създаване на форум
Отидете на База знания -> Форум и натиснете Създай. Изберете предпочитаната категория и попълнете информацията.
След като форумът е създаден, можете да настроите “действията” натискайки върху бутона Редактирай (малкия молив в дясната страна.) “Действията” ви позволяват да променяте/добавяте допълнителна информация. Например можете да променяте отдела отговарящ за обработването на запитванията от форума.
Стъпка 4 – Добавяне на теми
За да направите нещата още по-подробни, отидете на Клиентски портал -> База знания -> Форум -> Категория -> Създаване на нова тема.
Добавянето на теми подрежда съдържанието на форума и изгражда ясна структура.
Сега вече можете лесно да следите темите, да давате съвети и да решавате проблемите.
Персонализирайте софтуера си за форум
В LiveAgent лесно можете да персонализирате дизайна на целия си клиентски портал, включително и на форума. Например можете да изберете цветове по избор в темите, да добавите горен и долен колонтитули, лого, заглавие.
За да научите повече по темата, разгледайте Ръководството ни за клиентския портал.
Защо компанията ви трябва да има клиентски форум?
1. Клиентите могат да си помагат помежду си
Създаването на форум позволява на клиентите да си взаимодействат помежду си и да си дават решения въз основа на собствения си опит. Затова могат да се справят с проблемите си и да ги решават, без да е необходима помощта на служителите ви. В резултат на това служителите ви ще разполагат с повече време, за да се фокусират върху други задачи. Освен това форумът е наистина удобен начин за споделяне на мисли, опит, съвети и трикове за продуктите/услугите от клиентите.
2. Лоялността на клиентите се повишава
Много клиенти обичат да споделят мнението си за продуктите/услугите, които използват. Позволявайки им да споделят опита или мнението си, ще ги накарате да се почувстват чути, което изгражда по-добра връзка и укрепва лоялността на клиентите.
3. Създава се общност
Клиентските форуми позволяват на клиентите ви да споделят идеите, мислите и съветите си свободно и анонимно. Такъв форум може да създаде онлайн общност в сферата на дейност, в която работи компанията ви. Форумът представлява приятно и удобно място, където можете да зададете въпросите си спокойно. Затова той може да създаде здрава общност покрай компанията ви, в която дори начинаещите ще се чувстват добре дошли и ще могат да споделят мнението си.
4. Предложения за подобряване на продукта/услугата
Софтуерът за форуми на LiveAgent създава нов тикет всеки път, когато има промяна/дейност в съобщението. По този начин сътрудниците ви винаги ще знаят и ще могат да отговорят на всички неприятни проблеми, които могат да възникнат. Например отговарянето на запитвания относно подобряването на продукта и осигуряването на временни алтернативни решения е чудесен начин за укрепване на взаимоотношенията с клиентите, както и за развитие на бизнеса ви.
Create a community with LiveAgent!
Want to improve customer engagement or provide a better way to share information internally? Easily create a forum inside LiveAgent and always stay notified.
Не сте чували за LiveAgent?
LiveAgent е Help Desk програмен продукт, предлагащ и софтуер за общностен форум. Софтуерът за общностен форум позволява на компанията ви да създаде форум за сътрудниците, както и такъв за клиентите за подобряване на лоялността, удовлетвореността на клиентите и на производителността на труда на служителите ви.
Но LiveAgent предлага много повече от софтуера за форуми. Системата за клиентска поддръжка на LiveAgent ви позволява да обедините цялата комуникация с клиентите в една платформа и ефикасно да отговаряте на запитванията от един интерфейс.
Открийте още ключови функции:
- База знания
- Вътрешна база знания
- Мулти база знания
- WYSIWYG редактор за статии
- WYSIWYG редактор за статии
- Мнения и предложения
- Джаджи за търсене
Don't have LiveAgent yet?
Try out LiveAgent for 30 days without a charge. No credit card information is needed. Test all the features and provide stellar customer service right now!
Ресурси за базата знания
Ако искате да научите повече по темата, разгледайте подробното ни ръководство за форуми.
Изглед за въвеждане в реално време
Използвайте функцията за промъкване на съобщение в реално време, за да осигурите бърз и персонализиран отговор на клиентите си. LiveAgent ви предоставя инструментите за изграждане на ефективни взаимоотношения с клиентите и управление на проекти.