Насърчавайте клиентите да ви изпращат нови идеи и отзиви, които ще ви помогнат да бъдещото ви развитие. Обсъждайте всяка идея с клиентите си в лесния за използване форум. за мнения. Знаете ли кои са най-важните функции за клиентите ви? Позволете им да гласуват! Ясно обсъдете прогреса на внедряване с клиентите си.
Бутони за обратна връзка
- Добавянето на бутон за обратна връзка на сайта ви позволява на посетителите ви да оставят отзив или предложение, или да гласуват за съществуващите такива.
- След като даден клиент остави отзив, бива създаден тикет, за да бъдете уведомени за това и да можете да отговорите при необходимост.
- В различните раздели за отзиви можете да поставите различни бутони за обратна връзка.
Събирайте важни отзиви от клиентите си поставяйки бутони за обратна връзка по целия си сайт. Персонализирайте бутона за обратна връзка, за да отговаря на потребностите на компанията ви.
Избирайте от различни готови позиции и стилове за бутони за обратна връзка:
Не можахте да откриете подходящия стил за вашите бутони за отзиви? Не се тревожете, можете да си създадете ваш собствен бутон, качвайки изображение или написвайки ваш собствен HTML код.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Ресурси за база знания
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.
Това не е манипулация, а стратегическа комуникация | Кейша Брюър | TEDxGeorgetown
Кейша Брюър споделя силата на стратегическата комуникация за личен и професионален успех, подчертавайки ключовите стъпки за постигане на целите.
Шаблон за отговор от сътрудник
Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.
Детектор за сблъсъци между служители
Детектор за сблъсъци между служители е иновативно решение за проследяване на тикети и оптимизиране на ефективността в клиентското обслужване. LiveAgent предлага решения за управление на оплаквания и имейл маркетинг.