Насърчавайте клиентите да ви изпращат нови идеи и отзиви, които ще ви помогнат да бъдещото ви развитие. Обсъждайте всяка идея с клиентите си в лесния за използване форум за мнения. Знаете ли кои са най-важните функции за клиентите ви? Позволете им да гласуват! Ясно обсъдете прогреса на внедряване с клиентите си.
Бутони за обратна връзка
- Добавянето на бутон за обратна връзка на сайта ви позволява на посетителите ви да оставят отзив или предложение, или да гласуват за съществуващите такива.
- След като даден клиент остави отзив, бива създаден тикет, за да бъдете уведомени за това и да можете да отговорите при необходимост.
- В различните раздели за отзиви можете да поставите различни бутони за обратна връзка.
Събирайте важни отзиви от клиентите си поставяйки бутони за обратна връзка по целия си сайт. Персонализирайте бутона за обратна връзка, за да отговаря на потребностите на компанията ви.
Избирайте от различни готови позиции и стилове за бутони за обратна връзка:
Не можахте да откриете подходящия стил за вашите бутони за отзиви? Не се тревожете, можете да си създадете ваш собствен бутон, качвайки изображение или написвайки ваш собствен HTML код.
Allow your customers to search for help
Add a search bar to your knowledge base to make it easier than ever to find important information. Try it today. No credit card required.
Ресурси за база знания
Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения
Готова за използване система за уеб хостинг предлага подобряване на клиентското обслужване чрез реферален маркетинг, онлайн чат и сътрудничество с клиентите. LiveAgent подобрява преживяването на клиентите чрез жив чат и CRM управление. Обратната връзка и предложенията са важни за запазването и привличането на клиенти.
Анкета за клиентско обслужване
Анкетата за клиентско обслужване помага за наблюдение и подобряване на качеството на услугите. Оптимизирайте маркетинга и задържете клиентите си.
Инструменти за обслужаване на клиенти
Подобрете комуникацията и продажбите чрез клиентски портал и софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent и X-Cart LiveAgent. Внедрете модел на организационната структура на кол център и използвайте инструменти като организационни диаграми и видео конференции за визуализация и лесно разбиране. Разберете нуждите и интересите на клиентите си чрез социални медии и подходящи инструменти за обслужване, като форуми, чат на живо, мобилни приложения и други.
Как да отговорите на запитването на клиент
Клиентите предпочитат разговорен език и позитивност. Задавайте кратки, конкретни и лесни въпроси, за да избегнете недоразумения.