Софтуер за управление на комуникациите с клиенти

Комуникацията играе основна роля във всички аспекти на бизнеса. Когато бъде правилно управлявана, иновативната комуникация с клиентите оформя идентичността на бранда и значително спомага изграждането на конструктивни и дългосрочни отношения с клиентите.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo
analyze - illustration

Какво трябва да знаете?

Компаниите комуникират с клиентите си по различни причини. За да поддържат аудиторията си информирана и ангажирана, организациите използват широк набор от комуникационни канали и методи като имейли, текстови съобщения, чат на живо, гласови обаждания, социалните медии и още.

Иновативните комуникационни решения представляват облачни платформи предлагащи тясно интегрирани възможности, които ви позволяват да предоставите стабилен, последователен, положителен клиентски опит. Обезпечаването на такъв клиентски опит е предизвикателство за повечето компании, тъй като клиентите стават все по-технически грамотни и по-малко търпими към некачествено обслужване.

Защо трябва да използвате софтуер за управление на комуникациите с клиенти?

Днес клиентите очакват персонализирано, бързо и компетентно обслужване. Нека се спрем на някои ключови статистически данни и тенденции в електронната търговия от 2019 година :

Smiley face icon

Отлив на клиенти

41% от клиентите преминават към друга компания заради ниско ниво на персонализация на предложеното обслужване.

Bag icon

По-високи разходи за покупки

48% от клиентите харчат повече, когато компанията общува персонално с тях.

Message icon

Неуместно съдържание

74% от хората ненавиждат показването на неуместно съдържание.

feeling proud - illustration

Защо CCM софтуер?

За да обобщим трябва да кажем, че ефективното управление на комуникацията с клиентите означава осигуряването на високо персонализирана комуникация с клиента по темите, които го интересуват, чрез каналите за връзка, които предпочита този клиент. За да осигуряват такъв персонализиран, централизиран и оптимизиран подход, екипите за обслужване на клиенти се нуждаят от иновативни инструменти.

Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти е приложение за комуникация и съвместна работа, което позволява на компаниите да управляват голям брой входящи и изходящи взаимодействия с клиентите чрез различни канали. Този софтуер гарантира, че комуникациите с клиентите са уместни, надеждни, последователни и базирани на информацията от предишно общуване със съответния клиент.

Иновативен CCM софтуер

Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти на LiveAgent разполага с пълен набор от функции и е създаден с цел обединяване на многобройните канали за връзка и осигуряване на съгласувано общуване в тези канали по едно и също време. Комплексното Help Desk решение на LiveAgent предоставя на компаниите унифициран инструмент за следене на взаимодействията с клиентите, възможност за съхранение на всички необходими данни и безпроблемно интегриране със съществуващите приложения и системи на компанията с цел осигуряване на високо персонализиран клиентски опит.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Кой ползва CCM софтуер?

Според скорошно Ръководство за пазара на CCM софтуер на Gartner, CCM системите се използват основно в следните сфери на дейност – застраховане, банкиране, здравеопазване и комунални услуги за генериране на съобщения и услуги като фактури, извлечения, кореспонденция и предупреждения/уведомления.

Управлението на комуникациите с клиенти широко се използва от организациите за маркетингови и финансово-счетоводни цели, затова както показва и практиката, с този вид софтуер работят отделите по маркетинг, продажби и екипите за клиентска поддръжка.

Основни функции на най-добрия софтуер за управление на комуникациите с клиенти

Когато избирате софтуер за управление на комуникациите с клиенти, трябва да обърнете внимание на това какви функции ви предлага той. Софтуерът трябва да ви дава възможност за личен подход на взаимодействие на вашата компания с клиентите ви и за доставяне на необходимото съобщение по правилния канал в точното време.

Group 370 icon

Междуканална и многоканална консолидация

Когато търсите най-доброто решение за управление на комуникациите с клиентите трябва да очаквате то да гарантира предоставянето на безупречно, надеждно и последователно взаимодействие с клиентите по всички канали (по телефон, чат на живо, имейл и в социалните медии.)

Cloud icon

Преход към облачни услуги

Друго важно изискване на съвременния бизнес е функционалността разработена с оглед оптимизация на работните процеси. Облачните или хибридни платформи се справят с това предизвикателство и понижават огромните разходи за поддръжка на класическите и собствени CCM системи.

Phone icon

Двупосочна комуникация

Модерният софтуер за управление на комуникациите с клиенти трябва да поддържа както входящата, така и изходящата комуникация, съхранявайки всички записи на клиентите на едно място. Компаниите очакват да виждат и управляват цялата информация за клиентите си на едно лесно достъпно, удобно място.

Съвременната система за управление на комуникацията с клиенти на LiveAgent

LiveAgent ви предлага програмно решение с пълен набор от функции предназначено за управление на комуникацията с клиентите. Използвайки LiveAgent, екипът ви ще разполага с всичко необходимо за генериране, разпределение и проследяване на комуникацията с клиентите. Високотехнологичната платформа за управление на комуникацията с клиенти ви осигурява индивидуален подход, който лесно се интегрира със съществуващите приложения и системи на компанията. Ако търсите най-добрия софтуер за управление на комуникацията с клиенти с цел подобряване разпознаваемостта на бранда и повишаване на процента задържани клиенти, опитайте LiveAgent. С невероятния си набор от функции, предназначени да увеличат максимално ефективността на работа на кол центъра, LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за средния и малкия бизнес за 2020 година.

support illustration

Разгледайте още важни функции

В допълнение към описаните по-горе функции, перфектният софтуер за управление на комуникациите с клиенти трябва да включва и надеждни инструменти за създаване на съдържание, както и такива за анализ на ангажираността на клиентите. Разгледайте още важни функции, които трябва да съдържа един добър CCM софтуер, като натиснете долния бутон.

help desk no clue about team performance - icon

Надеждни инструменти за създаване на съдържание

Все повече компании решават да използват надеждни CCM програмни решения с вградени функции за създаване и управление на ключови елементи от съдържанието на техните комуникации. Повечето съвременни CCM софтуерни решения предлагат изключително добри инструменти за създаване и редактиране на съдържание, позволявайки на потребители без технически опит да актуализират оперативно съдържание, без да засягат качеството му.

live chat increases sales

Анализ на ангажираността на клиентите

Анализът на данни е важна функция на софтуера за управление на комуникациите с клиенти, тъй като позволява на компаниите да събират показатели на ключови бизнес процеси (най-ефективните канали за връзка, обем на тикетите, скорост на разрешаване, стойност на клика и още). Тази информация предоставя на компаниите аналитична информация на база получените данни, която им помага при планиране на дейностите по увеличаване на приходите и печалбата.

FAQ (често задавани въпроси) за софтуера за управление на комуникациите с клиенти

Какво представлява софтуерът за управление на комуникациите с клиенти?

Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти или накратко ccm софтуер позволява на компанията ви ефективно да се справи с всяко едно клиентско запитване. Как? CCM софтуерът обединява цялата ви комуникация в един интерфейс. Например запитвания постъпващи по имейла, чата на живо, телефона, във форумите, социалните медии, базата знания и още. Освен това функциите за клиентска поддръжка помагат на служителите ви да осигурят безупречен клиентски опит. А това води до подобряване на взаимоотношенията с клиентите, повишаване на приходите и цялостната клиентска удовлетвореност.

Как общувате с клиентите?

Днес клиентите общуват чрез различни канали. Затова е важно да присъствате и отговаряте във всяка една платформа. Например в чата на живо, по имейл или телефон. А как да общувате ефективно с тях? Освен разполагането с надеждна Help Desk система, която помага на компанията ви изключително много, винаги трябва да поздравявате клиентите, да се представяте, да позволявате на клиента да говори/пише без да го прекъсвате, да се извинявате, ако е необходимо и накрая – винаги бъдете мили.

Защо е важна комуникацията с клиентите?

Успешната комуникация с клиентите може да даде съществен тласък на компанията ви. Буквално може да ви отличи от конкурентите ви. Клиентите искат да се чувстват изслушвани и искат да бъдат оценявани. Ефективната комуникация с клиентите може да изгради дългосрочни взаимоотношения с тях, което от своя страна да доведе и до увеличаване на продажбите.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо