Софтуер за управление на комуникациите с клиенти

Комуникацията играе основна роля във всички аспекти на бизнеса. Когато бъде правилно управлявана, иновативната комуникация с клиентите оформя идентичността на бранда и значително спомага изграждането на конструктивни и дългосрочни отношения с клиентите.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
analyze - illustration

Какво трябва да знаете?

Компаниите комуникират с клиентите си по различни причини. За да поддържат аудиторията си информирана и ангажирана, организациите използват широк набор от комуникационни канали и методи като имейли, текстови съобщения, чат на живо, гласови обаждания, социалните медии и още.

Иновативните комуникационни решения представляват облачни платформи предлагащи тясно интегрирани възможности, които ви позволяват да предоставите стабилен, последователен, положителен клиентски опит. Обезпечаването на такъв клиентски опит е предизвикателство за повечето компании, тъй като клиентите стават все по-технически грамотни и по-малко търпими към некачествено обслужване.

Защо трябва да използвате софтуер за управление на комуникациите с клиенти?

Днес клиентите очакват персонализирано, бързо и компетентно обслужване. Нека се спрем на някои ключови статистически данни и тенденции в електронната търговия от 2019 година :

Smiley face icon

Отлив на клиенти

41% от клиентите преминават към друга компания заради ниско ниво на персонализация на предложеното обслужване.

По-високи разходи за покупки

48% от клиентите харчат повече, когато компанията общува персонално с тях.

Неуместно съдържание

74% от хората ненавиждат показването на неуместно съдържание.

feeling proud - illustration

Защо CCM софтуер?

За да обобщим трябва да кажем, че ефективното управление на комуникацията с клиентите означава осигуряването на високо персонализирана комуникация с клиента по темите, които го интересуват, чрез каналите за връзка, които предпочита този клиент. За да осигуряват такъв персонализиран, централизиран и оптимизиран подход, екипите за обслужване на клиенти се нуждаят от иновативни инструменти.

Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти е приложение за комуникация и съвместна работа, което позволява на компаниите да управляват голям брой входящи и изходящи взаимодействия с клиентите чрез различни канали. Този софтуер гарантира, че комуникациите с клиентите са уместни, надеждни, последователни и базирани на информацията от предишно общуване със съответния клиент.

Иновативен CCM софтуер

Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти на LiveAgent разполага с пълен набор от функции и е създаден с цел обединяване на многобройните канали за връзка и осигуряване на съгласувано общуване в тези канали по едно и също време. Комплексното Help Desk решение на LiveAgent предоставя на компаниите унифициран инструмент за следене на взаимодействията с клиентите, възможност за съхранение на всички необходими данни и безпроблемно интегриране със съществуващите приложения и системи на компанията с цел осигуряване на високо персонализиран клиентски опит.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Кой ползва CCM софтуер?

Според скорошно Ръководство за пазара на CCM софтуер на Gartner, CCM системите се използват основно в следните сфери на дейност – застраховане, банкиране, здравеопазване и комунални услуги за генериране на съобщения и услуги като фактури, извлечения, кореспонденция и предупреждения/уведомления.

Управлението на комуникациите с клиенти широко се използва от организациите за маркетингови и финансово-счетоводни цели, затова както показва и практиката, с този вид софтуер работят отделите по маркетинг, продажби и екипите за клиентска поддръжка.

Основни функции на най-добрия софтуер за управление на комуникациите с клиенти

Когато избирате софтуер за управление на комуникациите с клиенти, трябва да обърнете внимание на това какви функции ви предлага той. Софтуерът трябва да ви дава възможност за личен подход на взаимодействие на вашата компания с клиентите ви и за доставяне на необходимото съобщение по правилния канал в точното време.

Междуканална и многоканална консолидация

Когато търсите най-доброто решение за управление на комуникациите с клиентите трябва да очаквате то да гарантира предоставянето на безупречно, надеждно и последователно взаимодействие с клиентите по всички канали (по телефон, чат на живо, имейл и в социалните медии.)

Преход към облачни услуги

Друго важно изискване на съвременния бизнес е функционалността разработена с оглед оптимизация на работните процеси. Облачните или хибридни платформи се справят с това предизвикателство и понижават огромните разходи за поддръжка на класическите и собствени CCM системи.

Двупосочна комуникация

Модерният софтуер за управление на комуникациите с клиенти трябва да поддържа както входящата, така и изходящата комуникация, съхранявайки всички записи на клиентите на едно място. Компаниите очакват да виждат и управляват цялата информация за клиентите си на едно лесно достъпно, удобно място.

Съвременната система за управление на комуникацията с клиенти на LiveAgent

LiveAgent ви предлага програмно решение с пълен набор от функции предназначено за управление на комуникацията с клиентите. Използвайки LiveAgent, екипът ви ще разполага с всичко необходимо за генериране, разпределение и проследяване на комуникацията с клиентите. Високотехнологичната платформа за управление на комуникацията с клиенти ви осигурява индивидуален подход, който лесно се интегрира със съществуващите приложения и системи на компанията. Ако търсите най-добрия софтуер за управление на комуникацията с клиенти с цел подобряване разпознаваемостта на бранда и повишаване на процента задържани клиенти, опитайте LiveAgent. С невероятния си набор от функции, предназначени да увеличат максимално ефективността на работа на кол центъра, LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за средния и малкия бизнес за 2020 година.

support illustration

Разгледайте още важни функции

В допълнение към описаните по-горе функции, перфектният софтуер за управление на комуникациите с клиенти трябва да включва и надеждни инструменти за създаване на съдържание, както и такива за анализ на ангажираността на клиентите. Разгледайте още важни функции, които трябва да съдържа един добър CCM софтуер, като натиснете долния бутон.

help desk no clue about team performance - icon

Надеждни инструменти за създаване на съдържание

Все повече компании решават да използват надеждни CCM програмни решения с вградени функции за създаване и управление на ключови елементи от съдържанието на техните комуникации. Повечето съвременни CCM софтуерни решения предлагат изключително добри инструменти за създаване и редактиране на съдържание, позволявайки на потребители без технически опит да актуализират оперативно съдържание, без да засягат качеството му.

live chat increases sales

Анализ на ангажираността на клиентите

Анализът на данни е важна функция на софтуера за управление на комуникациите с клиенти, тъй като позволява на компаниите да събират показатели на ключови бизнес процеси (най-ефективните канали за връзка, обем на тикетите, скорост на разрешаване, стойност на клика и още). Тази информация предоставя на компаниите аналитична информация на база получените данни, която им помага при планиране на дейностите по увеличаване на приходите и печалбата.

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!

Пробвайте безплатно сега Не се изисква кредитна карта
Related Articles to Софтуер за управление на комуникациите с клиенти
Идентифицирайте негативните тенденции във Вашето обслужване, благодарение на функцията на LiveAgent за оценяване на служителите. Дайте възможност на Вашите клиенти да оценят обслужването.

Оценяване на служителите

Софтуерът LiveAgent подобрява маркетинга и обслужването на клиенти, включвайки сегментация на клиентите и задържане на маржовете високи. Вложенията в софтуер за телефонни центрове и управление на клиентските отношения са от решаващо значение.

Videos - Liveagent Software Za Telefonna Centrala Vav Vashiya Help Desk

LiveAgent | Софтуер за телефонна централа във вашия хелп деск

Videos - Liveagent Software Za Telefonna Centrala Vav Vashiya Help Desk

Обучете екипите си за комуникация с клиенти и подобрете клиентското изживяване с безплатния профил на LiveChat.ladesk.com. Регистрирайте се сега!

Обучете екипите си на основите на комуникацията с клиенти и клиентското изживяване

Обучете екипите си за комуникация с клиенти и подобрете клиентското изживяване с безплатния профил на LiveChat.ladesk.com. Регистрирайте се сега!

"Possible marketing opportunities and challenges for TEXT identified through analysis and research."

Странното очарование на клиентското обслужване

"Possible marketing opportunities and challenges for TEXT identified through analysis and research."

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо