Комуникацията играе основна роля във всички аспекти на бизнеса. Когато бъде правилно управлявана, иновативната комуникация с клиентите оформя идентичността на бранда и значително спомага изграждането на конструктивни и дългосрочни отношения с клиентите.
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Компаниите комуникират с клиентите си по различни причини. За да поддържат аудиторията си информирана и ангажирана, организациите използват широк набор от комуникационни канали и методи като имейли, текстови съобщения, чат на живо, гласови обаждания, социалните медии и още.
Иновативните комуникационни решения представляват облачни платформи предлагащи тясно интегрирани възможности, които ви позволяват да предоставите стабилен, последователен, положителен клиентски опит. Обезпечаването на такъв клиентски опит е предизвикателство за повечето компании, тъй като клиентите стават все по-технически грамотни и по-малко търпими към некачествено обслужване.
Днес клиентите очакват персонализирано, бързо и компетентно обслужване. Нека се спрем на някои ключови статистически данни и тенденции в електронната търговия от 2019 година :
41% от клиентите преминават към друга компания заради ниско ниво на персонализация на предложеното обслужване.
48% от клиентите харчат повече, когато компанията общува персонално с тях.
74% от хората ненавиждат показването на неуместно съдържание.
За да обобщим трябва да кажем, че ефективното управление на комуникацията с клиентите означава осигуряването на високо персонализирана комуникация с клиента по темите, които го интересуват, чрез каналите за връзка, които предпочита този клиент. За да осигуряват такъв персонализиран, централизиран и оптимизиран подход, екипите за обслужване на клиенти се нуждаят от иновативни инструменти.
Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти е приложение за комуникация и съвместна работа, което позволява на компаниите да управляват голям брой входящи и изходящи взаимодействия с клиентите чрез различни канали. Този софтуер гарантира, че комуникациите с клиентите са уместни, надеждни, последователни и базирани на информацията от предишно общуване със съответния клиент.
Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти на LiveAgent разполага с пълен набор от функции и е създаден с цел обединяване на многобройните канали за връзка и осигуряване на съгласувано общуване в тези канали по едно и също време. Комплексното Help Desk решение на LiveAgent предоставя на компаниите унифициран инструмент за следене на взаимодействията с клиентите, възможност за съхранение на всички необходими данни и безпроблемно интегриране със съществуващите приложения и системи на компанията с цел осигуряване на високо персонализиран клиентски опит.
Според скорошно Ръководство за пазара на CCM софтуер на Gartner, CCM системите се използват основно в следните сфери на дейност – застраховане, банкиране, здравеопазване и комунални услуги за генериране на съобщения и услуги като фактури, извлечения, кореспонденция и предупреждения/уведомления.
Управлението на комуникациите с клиенти широко се използва от организациите за маркетингови и финансово-счетоводни цели, затова както показва и практиката, с този вид софтуер работят отделите по маркетинг, продажби и екипите за клиентска поддръжка.
Когато избирате софтуер за управление на комуникациите с клиенти, трябва да обърнете внимание на това какви функции ви предлага той. Софтуерът трябва да ви дава възможност за личен подход на взаимодействие на вашата компания с клиентите ви и за доставяне на необходимото съобщение по правилния канал в точното време.
Когато търсите най-доброто решение за управление на комуникациите с клиентите трябва да очаквате то да гарантира предоставянето на безупречно, надеждно и последователно взаимодействие с клиентите по всички канали (по телефон, чат на живо, имейл и в социалните медии.)
Друго важно изискване на съвременния бизнес е функционалността разработена с оглед оптимизация на работните процеси. Облачните или хибридни платформи се справят с това предизвикателство и понижават огромните разходи за поддръжка на класическите и собствени CCM системи.
Модерният софтуер за управление на комуникациите с клиенти трябва да поддържа както входящата, така и изходящата комуникация, съхранявайки всички записи на клиентите на едно място. Компаниите очакват да виждат и управляват цялата информация за клиентите си на едно лесно достъпно, удобно място.
LiveAgent ви предлага програмно решение с пълен набор от функции предназначено за управление на комуникацията с клиентите. Използвайки LiveAgent, екипът ви ще разполага с всичко необходимо за генериране, разпределение и проследяване на комуникацията с клиентите. Високотехнологичната платформа за управление на комуникацията с клиенти ви осигурява индивидуален подход, който лесно се интегрира със съществуващите приложения и системи на компанията. Ако търсите най-добрия софтуер за управление на комуникацията с клиенти с цел подобряване разпознаваемостта на бранда и повишаване на процента задържани клиенти, опитайте LiveAgent. С невероятния си набор от функции, предназначени да увеличат максимално ефективността на работа на кол центъра, LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за средния и малкия бизнес за 2020 година.
В допълнение към описаните по-горе функции, перфектният софтуер за управление на комуникациите с клиенти трябва да включва и надеждни инструменти за създаване на съдържание, както и такива за анализ на ангажираността на клиентите. Разгледайте още важни функции, които трябва да съдържа един добър CCM софтуер, като натиснете долния бутон.
Все повече компании решават да използват надеждни CCM програмни решения с вградени функции за създаване и управление на ключови елементи от съдържанието на техните комуникации. Повечето съвременни CCM софтуерни решения предлагат изключително добри инструменти за създаване и редактиране на съдържание, позволявайки на потребители без технически опит да актуализират оперативно съдържание, без да засягат качеството му.
Анализът на данни е важна функция на софтуера за управление на комуникациите с клиенти, тъй като позволява на компаниите да събират показатели на ключови бизнес процеси (най-ефективните канали за връзка, обем на тикетите, скорост на разрешаване, стойност на клика и още). Тази информация предоставя на компаниите аналитична информация на база получените данни, която им помага при планиране на дейностите по увеличаване на приходите и печалбата.
Софтуерът за управление на комуникациите с клиенти или накратко ccm софтуер позволява на компанията ви ефективно да се справи с всяко едно клиентско запитване. Как? CCM софтуерът обединява цялата ви комуникация в един интерфейс. Например запитвания постъпващи по имейла, чата на живо, телефона, във форумите, социалните медии, базата знания и още. Освен това функциите за клиентска поддръжка помагат на служителите ви да осигурят безупречен клиентски опит. А това води до подобряване на взаимоотношенията с клиентите, повишаване на приходите и цялостната клиентска удовлетвореност.
Днес клиентите общуват чрез различни канали. Затова е важно да присъствате и отговаряте във всяка една платформа. Например в чата на живо, по имейл или телефон. А как да общувате ефективно с тях? Освен разполагането с надеждна Help Desk система, която помага на компанията ви изключително много, винаги трябва да поздравявате клиентите, да се представяте, да позволявате на клиента да говори/пише без да го прекъсвате, да се извинявате, ако е необходимо и накрая – винаги бъдете мили.
Успешната комуникация с клиентите може да даде съществен тласък на компанията ви. Буквално може да ви отличи от конкурентите ви. Клиентите искат да се чувстват изслушвани и искат да бъдат оценявани. Ефективната комуникация с клиентите може да изгради дългосрочни взаимоотношения с тях, което от своя страна да доведе и до увеличаване на продажбите.
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте... LiveAgent!
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни