Добавянето на джаджа за търсене на сайта ви позволява на посетителите ви да търсят в статиите, форумите и разделите с предложения директно от сайта ви. Пишейки в джаджата за търсене, в реално време тя ви показва предложенията с връзки на подходящи статии.
След като се появят резултатите от търсенето, посетителите могат да кликнат върху тях и съответното съдържание ще се покаже в клиентския портал. Можете да имате няколко джаджи за търсене само в определени категории на клиентския портал.
Дизайн на джаджата за търсене
Можете да зададете:
- Текст на заглавието
- Подсказващ текст в полето за търсене
- Цвят на рамката
- Цвят на съдържанието
Не можахте да откриете подходящ стил за своите джаджи за търсене? Не се тревожете, можете да си направите своя джаджа, написвайки ваш собствен HTML код.
Reward your hardest-working agents
Turn on gamification and make customer service fun! Reward your best agents with fun badges and rewards. Try it today. No credit card required.
Ресурси за база знания
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.