Добавянето на джаджа за търсене на сайта ви позволява на посетителите ви да търсят в статиите, форумите и разделите с предложения директно от сайта ви. Пишейки в джаджата за търсене, в реално време тя ви показва предложенията с връзки на подходящи статии.
След като се появят резултатите от търсенето, посетителите могат да кликнат върху тях и съответното съдържание ще се покаже в клиентския портал. Можете да имате няколко джаджи за търсене само в определени категории на клиентския портал.
Дизайн на джаджата за търсене
Можете да зададете:
- Текст на заглавието
- Подсказващ текст в полето за търсене
- Цвят на рамката
- Цвят на съдържанието
Не можахте да откриете подходящ стил за своите джаджи за търсене? Не се тревожете, можете да си направите своя джаджа, написвайки ваш собствен HTML код.
Reward your hardest-working agents
Turn on gamification and make customer service fun! Reward your best agents with fun badges and rewards. Try it today. No credit card required.
Ресурси за база знания
Шаблон за отговор от сътрудник
За да се постигнат добри резултати, е нужна клиентски ориентирана маркетингова стратегия с редовен анализ. LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който предлага демонстрации, цени, функционалности, интеграции и алтернативи. Сътрудниците могат да използват шаблони за отговор на запитвания, за да улеснят комуникацията с клиентите. Препоръчителен начин за връзки с клиентите е чрез посланиците на марката.
WordPress плъгин за списък с отметки
За успешна SEO оптимизация на сайта е важно да се разбере структурата му и да се използват различни домейни за повече от един език. Изборът на правилната WordPress тема и използването на Hreflang тагове са от съществено значение, а Yoast плъгина може да помогне за оптимизацията. Изпълнените задачи по SEO за нови сайтове могат да помогнат за достигане на първа позиция в търсачките през 2022 година.
Инструменти за обслужаване на клиенти
Подобрете комуникацията и продажбите чрез клиентски портал и софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent и X-Cart LiveAgent. Внедрете модел на организационната структура на кол център и използвайте инструменти като организационни диаграми и видео конференции за визуализация и лесно разбиране. Разберете нуждите и интересите на клиентите си чрез социални медии и подходящи инструменти за обслужване, като форуми, чат на живо, мобилни приложения и други.