WYSIWYG (What You See Is What You Get – Получавате това, което виждате) редакторът е функция, която може да бъде използвана за стилизиране и форматиране на статиите в базата знания, тикетите и шаблоните с имейли. Самият редактор предлага голям набор от функции, позволяващи на потребителите да променят шрифта, да добавят изображения, да вграждат видеа и още.
WYSIWYG редакторът предлага:
- Удебеляване, курсив, зачеркване, подчертаване
- Разнообразие от шрифтове, размери, цветове и фонове на шрифтове
- Номерирани и маркирани списъци
- Абзац
- Цитати
- Връзки
- Подчертан текст във връзка
- Изображения
- Хоризонтални линии
- Специални символи
- Премахване на функцията за форматиране
- Отмяна и повторение на действие
- Записи на уеб речи
- Различни стилове на заглавия
- Подравняване на текста вляво, вдясно и центриране
Хората с познания в сферата на дизайна, могат да създават персонализирани статии в база знания използвайки HTML и CSS редактор.
Ресурси за база знания
Start attaching photos, GIFs, and more!
Transform your knowledge base articles into aesthetically pleasing and user-friendly guides. Try it today. No credit card required.
Шаблони за клиентско обслужване
Имейлът продъжава да бъде един от основните канали за огромен брой клиенти. Разгледайте нашите безплатни шаблони за клиентско обслужване.
Имейл шаблони за затворено съдържание
The text advertises LiveAgent, a customer satisfaction software for businesses, offering a free trial period and giving tips on writing rejection letters and thanking clients for recommendations. It also provides email response templates for various situations and promotes LiveAgent's features and integrations. The text encourages companies to have a link to their recommendations page and highlights LiveAgent's support portal, data transfer capabilities, and various customer service software.
Шаблони за имейл съобщения за искане за възстановяване на сума
Настоятелно препоръчваме да се оцени подходящостта на отстъпките за бизнеса ви преди да ги предоставите, като се използват шаблони за имейли. LiveAgent предлага готови за употреба шаблони за имейли и софтуер за клиентско обслужване, както и блог и уебинари за полезна информация. За увеличаване на задържането на клиенти, е важно да се персонализират имейлите след покупка. Благодарствените имейли са важни за укрепване на лоялността на съществуващите клиенти и за насърчаване на повторни покупки. Изпращането на имейли за напомняне за събития е важно за запазване на ангажираността на регистриралите се и изграждане на по-добри взаимоотношения с аудиторията. Оптималното време за изпращане на имейли за напомняне зависи от вида на събитието и аудиторията.