Безплатен софтуер за база знания #1

Вижте колко е лесно да създадете секция с полезна информация като професионалисти

  • ✓ Без такса за включване
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?

Персонализираната безплатна секция с полезна информация улеснява работата на вашите служители и насърчава клиентите да си помагат взаимно.

LiveAgent е хелп деск софтуер за малки и средни бизнеси с най-много отзиви и класиран на първо място за 2021 г. Бъдете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Какво представлява безплатния софтуер за секция с полезна информация?

Секцията с полезна информация е онлайн база данни за самообслужване, която може да се използва от всеки, който търси информация за компанията или продуктите ви. С този софтуер можете да съхранявате, споделяте и управлявате важна информация и данни на едно лесно достъпно място. Статиите в секцията с полезна информация могат да ви спестят ценни ресурси като време и пари, тъй като ви позволяват да предоставяте обслужване на клиентите си, дори когато служителите ви не са на линия.

Защо да се възползвате от безплатен софтуер за секция с полезна информация?

Създайте място, на което служителите могат да споделят знанията си, а клиентите да разрешават проблемите си.

По-щастливи клиенти

Създайте изчерпателна секция с полезна информация и осигурете бързо обслужване на Вашите клиенти.

Поддръжка 24/7

Като направите секция с полезна информация си гарантирате, че клиентите имат достъп до важна информация денонощно, 365 дни в годината .

Намален обем на запитванията

Окуражете клиентите да намират информацията сами и дайте възможност на служителите да се съсредоточат върху важните задачи.

4 стъпки как да създадете безплатна секция с полезна информация

Създайте място, на което служителите Ви могат да споделят знанията си, а клиентите и могат да разрешат проблемите си.

Изберете от 3 готови дизайна

Приложението за секция с полезна информация на LiveAgent ви позволява да избирате от готови дизайни. Въпреки че не предлагаме персонализирана тема, дизайните се настройват по отношение на цвета и можете да добавите собствен HTML. След като изберете дизайна, можете да започнете да попълвате секция с полезна информация с подходящо съдържание както за клиентите, така и за целия ви екип.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна подкрепа на нашите клиенти,

black Slido logo

Софтуер за секция с полезна информация безплатно или на разумна цена

Безплатния план на LiveAgent е отлично решение за стартиращи бизнеси. Платеният обаче ви предлага различни функции, които улесняват процесите и ви дават повече възможности за обслужване на клиентите ви.

Free help desk software migration icon

Безплатен акаунт

Безплатно

7-дневна история на тикетите

Ограничени връзки

Без профили в социалните мрежи

Липсващи функции

Free Live Chat-icon

Платен акаунт

от $15 не месец

Без ограничения

Много полезни функции

Профили в социалните мрежи

Пълна история на съобщенията

и още много…

book lover - illustration

Безплатно обслужване на клиенти

Знаете ли, че повечето клиенти обичат да търсят решения самостоятелно, преди да се свържат с отдела по обслужване? Чрез изграждането на секция с полезна информация можете да им предоставите ценни ресурси и да спестите на екипа си времето, което отделят за отговор на повтарящи се запитвания. С безплатния софтуер за секция с полезна информация, те могат да се съсредоточат върху по-важните проблеми.

Секция с вътрешна полезна информация

Софтуерът за секция с полезна информация с отворен код на LiveAgent позволява на компанията ви да създава съдържание за служители и клиенти. Инструментите за управление на вътрената база знания може да бъде ресурсът, в който да съхранявате фирмената информация.

Онлайн софтуерът на LiveAgent има търсачка, с която служителите ви лесно намират информацията, която търсят, чрез поле за търесене. Като цяло тази секция подобрява работния процес на служителите, което е добре както за тях, така и за клиентите.

Customer portal software settings in LiveAgent

Практичен WYSIWYG редактор

Осигуряването на знания на клиентите ви е много лесно! Създайте специални категории и направете секцията си с полезна информация лесна за навигация. След това ще попълните категориите с полезно съдържание, като използвате вградения WYSIWYG текстов редактор. Можете да персонализирате и стилизирате съдържанието си със заглавия, различни цветове, стилове и снимки.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Добавяйте прикачени файлове към статиите

LiveAgent е мощен инструмент, който ви позволява и да прикачвате файлове към статиите. Тази опция за самообслужване намалява ненужните запитвания на клиентите и подобрява цялостната комуникация с тях, тъй като имат достъп до цялата информация.

Над 21 000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории и препоръки и разберете как LiveAgent може да подобри обслужването и отношенията с бизнес партньорите ви.

Защо софтуер за секция с полезна информация?

70% от клиентите предпочитат сами да търсят отговорите на своите въпроси, преди да се свържат с отдела за обслужване на клиенти. LiveAgent ви позволява лесно да създадете секция с полезна информация само с няколко клика. Можете да създадете категории, да пишете статии и да ги адаптирате към дизайна на компанията си, без да се налага да програмирате.

Business bag - icon

Предимства за бизнеса

Осигурете офлайн помощ

Надеждно обслужване

Вътрешнофирмена секция с полезна информация

Handshake icon

Предимства за клиентите

Достъпен денонощно, 365 дни в годината

Клиентите мога сами да получат отговори

Най-бързта възможна поддръжка

Related Articles to Безплатен софтуер за секция с полезна информация
Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x