Персонализираната безплатна секция с полезна информация улеснява работата на вашите служители и насърчава клиентите да си помагат взаимно.
LiveAgent е хелп деск софтуер за малки и средни бизнеси с най-много отзиви и класиран на първо място за 2021 г. Бъдете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Секцията с полезна информация е онлайн база данни за самообслужване, която може да се използва от всеки, който търси информация за компанията или продуктите ви. С този софтуер можете да съхранявате, споделяте и управлявате важна информация и данни на едно лесно достъпно място. Статиите в секцията с полезна информация могат да ви спестят ценни ресурси като време и пари, тъй като ви позволяват да предоставяте обслужване на клиентите си, дори когато служителите ви не са на линия.
Създайте място, на което служителите могат да споделят знанията си, а клиентите да разрешават проблемите си.
Създайте изчерпателна секция с полезна информация и осигурете бързо обслужване на Вашите клиенти.
Като направите секция с полезна информация си гарантирате, че клиентите имат достъп до важна информация денонощно, 365 дни в годината .
Окуражете клиентите да намират информацията сами и дайте възможност на служителите да се съсредоточат върху важните задачи.
Създайте място, на което служителите Ви могат да споделят знанията си, а клиентите и могат да разрешат проблемите си.
Приложението за секция с полезна информация на LiveAgent ви позволява да избирате от готови дизайни. Въпреки че не предлагаме персонализирана тема, дизайните се настройват по отношение на цвета и можете да добавите собствен HTML. След като изберете дизайна, можете да започнете да попълвате секция с полезна информация с подходящо съдържание както за клиентите, така и за целия ви екип.
LiveAgent съчетава отличен чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна подкрепа на нашите клиенти,
Peter Komornik, CEO
Безплатния план на LiveAgent е отлично решение за стартиращи бизнеси. Платеният обаче ви предлага различни функции, които улесняват процесите и ви дават повече възможности за обслужване на клиентите ви.
Безплатно
7-дневна история на тикетите
Ограничени връзки
Без профили в социалните мрежи
Липсващи функции
от $15 не месец
Без ограничения
Много полезни функции
Профили в социалните мрежи
Пълна история на съобщенията
и още много…
Знаете ли, че повечето клиенти обичат да търсят решения самостоятелно, преди да се свържат с отдела по обслужване? Чрез изграждането на секция с полезна информация можете да им предоставите ценни ресурси и да спестите на екипа си времето, което отделят за отговор на повтарящи се запитвания. С безплатния софтуер за секция с полезна информация, те могат да се съсредоточат върху по-важните проблеми.
Софтуерът за секция с полезна информация с отворен код на LiveAgent позволява на компанията ви да създава съдържание за служители и клиенти. Инструментите за управление на вътрената база знания може да бъде ресурсът, в който да съхранявате фирмената информация.
Онлайн софтуерът на LiveAgent има търсачка, с която служителите ви лесно намират информацията, която търсят, чрез поле за търесене. Като цяло тази секция подобрява работния процес на служителите, което е добре както за тях, така и за клиентите.
Осигуряването на знания на клиентите ви е много лесно! Създайте специални категории и направете секцията си с полезна информация лесна за навигация. След това ще попълните категориите с полезно съдържание, като използвате вградения WYSIWYG текстов редактор. Можете да персонализирате и стилизирате съдържанието си със заглавия, различни цветове, стилове и снимки.
LiveAgent е мощен инструмент, който ви позволява и да прикачвате файлове към статиите. Тази опция за самообслужване намалява ненужните запитвания на клиентите и подобрява цялостната комуникация с тях, тъй като имат достъп до цялата информация.
Вижте нашите истории и препоръки и разберете как LiveAgent може да подобри обслужването и отношенията с бизнес партньорите ви.
70% от клиентите предпочитат сами да търсят отговорите на своите въпроси, преди да се свържат с отдела за обслужване на клиенти. LiveAgent ви позволява лесно да създадете секция с полезна информация само с няколко клика. Можете да създадете категории, да пишете статии и да ги адаптирате към дизайна на компанията си, без да се налага да програмирате.
Осигурете офлайн помощ
Надеждно обслужване
Вътрешнофирмена секция с полезна информация
Достъпен денонощно, 365 дни в годината
Клиентите мога сами да получат отговори
Най-бързта възможна поддръжка
За да предложитеотлично клиентско обслужване
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent: всичко-в-едно хелп деск софтуер, 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.