Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?

Персонализираната безплатна секция с полезна информация улеснява работата на Вашите служители насърчава клиентите да си помагат взаимно.

LiveAgent е най-разглежданият и класиран на първо място софтуер за малък и среден бизнес през 2021 г. Останете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Какво представлява безплатния софтуер за секция с полезна информация?

Секцията с полезна информация е онлайн база данни на самообслужване, която може да се използва от всеки, който търси информация за Вашата компания или продукти. Този софтуер Ви позволява да съхранявате, споделяте и управлявате важна информация и данни на едно лесно достъпно място. В основата си,статиите в секцията с полезна информация могат да Ви спестят ценни ресурси като време и пари тъй като те позволяват да предоставяте обслужване на клиентите си, дори когато Вашите служители не са онлайн.

Защо да се възползвате от безплатен софтуер за секция с полезна информация?

Създайте място, на което служителите могат да споделят знанията си, а клиентите да разрешават проблемите си.

По-щастливи клиенти

Създайте изчерпателна секция с полезна информация и осигурете бързо обслужване на Вашите клиенти.

Поддръжка 24/7

Като направите секция с полезна информация си гарантирате, че клиентите имат достъп до важна информация денонощно, 365 дни в годината .

Намален обем на запитванията

Окуражете клиентите да намират информацията сами и дайте възможност на служителите да се съсредоточат върху важните задачи.

4 стъпки как да създадете безплатна секция с полезна информация

Създайте място, на което служителите Ви могат да споделят знанията си, а клиентите и могат да разрешат проблемите си.

Изберете от 3 предварително създадени дизайна

Приложението за секция с полезна информация на LiveAgent Ви позволява да избирате от предварително дефинирани дизайни. Въпреки че не предлагаме персонализирана тема, дизайните се настройват по отношение на цвета и могат да бъдат персонализирани с Вашия HTML. След като изберете дизайна, можете да започнете да попълвате секция с полезна информация с подходящо съдържание както за клиентите, така и за целия Ви екип.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна подкрепа на нашите клиенти,

black Slido logo

Прозрачен и безплатен софтуер за секция с полезна информация

Безплатния план на LiveAgent е отлично решение за стартиращи бизнеси. Платеният обаче Ви предлага различни функции, които улесняват процесите и Ви дават повече възможности за обслужване на Вашите клиенти.

Free help desk software migration icon

Безплатен акаунт

Безплатно

7-дневна история на тикетите

Ограничени връзки

Без профили в социалните мрежи

Липсващи функции

Free Live Chat-icon

Платен акаунт

от 15 USD месечно

Без ограничения

Много полезни функции

Профили в социалните мрежи

Пълна история на съобщенията

и още много…

book lover - illustration

Безплатно обслужване на клиенти

Знаете ли, че повечето клиенти обичат да търсят решения самостоятелно, преди да се свържат с отдела по обслужване? Чрез изграждането на секция с полезна информация можете да им предоставите ценни ресурси и да спестите на екипа си времето, което отделят за работа с повтарящи се запитвания. С безплатния софтуер те могат да се съсредоточат върху по-важните проблеми.

Секция с вътрешна полезна информация

Софтуерът за секция с полезна информация с отворен код на LiveAgent позволява на Вашата компания да създава съдържание за служители и клиенти. приспособлението за вътрешно управление на знания може да бъде ресурс, който съхранява фирмена информация.

Онлайн софтуерът на LiveAgent има код на търсачката, който лесно позволява на Вашите сътрудници да търсят необходимата информация. Като цяло тази секция подобрява работния процес на служителите, което е добре, както за тях, така и за клиентите.

Customer portal software settings in LiveAgent

Практичен WYSIWYG редактор

Предоставянето на знания на клиентите Ви е много лесно! Създайте конкретни категории и направете Вашата секция лесна за навигация. След това ще попълните категориите с полезно съдържание, като използвате вградения WYSIWYG текстов редактор. Можете да персонализирате и стилизирате съдържанието си със заглавия, различни цветове, стилове и снимки.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Добавяйте прикачени файлове към статиите

LiveAgent е мощен инструмент, който също Ви позволява да прикачвате файлове към статиите . Тази опция за самообслужване намалява ненужните запитвания на клиентите и подобрява цялостната комуникация с тях, тъй като имат достъп до цялата информация.

Повече от 21000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории и препоръки и разберете как LiveAgent може да подобри обслужването и отношенията с Вашите бизнес партньори.

Защо софтуер за секция с полезна информация?

70% от клиентите предпочитат сами да търсят отговорите на своите въпроси, преди да се свържат с обслужване на клиенти. LiveAgent Ви позволява лесно да създадете секция с полезна информация само с няколко клика. Можете да отделяте категории, да пишете статии и да ги адаптирате към дизайна на Вашата компания, без да се налага програмиране.

Business bag - icon

Предимства за бизнеса

Осигурете офлайн помощ

надеждно обслужване

Вътрешна секция с полезна информация

Handshake icon

Предимства за клиентите

Достъпен денонощно, 365 дни в годината

Клиентите мога сами да получат отговори

Най-бързото обслужване на клиенти

Ще бъдете в добри ръце!

Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!

Try it now for free Без изискване за кредитна карта
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Related Articles to Безплатен софтуер за секция с полезна информация
Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

MMS от Meta – реч към текст и текст към реч

Използвайки LiveAgent, бизнесите могат да подобрят клиентското обслужване чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Функциите включват SLA мониторинг, адаптация на езика и награди. LiveAgent също предлага уебинари за преглед на функциите и най-добри практики.

Таблото с информация помага на агентите да са в час с най- важната информация в компанията. Свържете се с нас за повече информация.

Табло за управление

Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Отзив за IP телефон Sangoma s305

Videos - Otziv Za Ip Telefon Sangoma S305

Всички взамодействия, които клиентите имат с компанията и нейните услуги и продукти се групират като опит за клиентите. Научете повече за клиентския опит.

Клиентски опит

Подобрете комуникацията с клиентите и изградете добра репутация. LiveAgent предлага решения за обслужване на клиенти и повишаване на удовлетворението.

Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, чрез който клиентите ви могат да се свържат с вас, когато имат нужда от помощ. Адресът на отдела за обслужване е съставен от ключови думи като info и т.н.

Адрес на отдела за обслужване

Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.

Употребата на VoIP номер от iPlan с нашия софтуер LiveAgent никога не е била по-лесна. Разгледайте статията, за да научите повече.

iPlan

Insightly и LiveAgent са софтуерни решения за управление на клиентските връзки в B2B индустрията през онлайн чат, социални медии и API интеграция.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x