Персонализираната безплатна секция с полезна информация улеснява работата на Вашите служители насърчава клиентите да си помагат взаимно.
LiveAgent е най-разглежданият и класиран на първо място софтуер за малък и среден бизнес през 2021 г. Останете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.
Възползвайте се от безплатен план завинаги
Информацията преминава през машината...
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Секцията с полезна информация е онлайн база данни на самообслужване, която може да се използва от всеки, който търси информация за Вашата компания или продукти. Този софтуер Ви позволява да съхранявате, споделяте и управлявате важна информация и данни на едно лесно достъпно място. В основата си,статиите в секцията с полезна информация могат да Ви спестят ценни ресурси като време и пари тъй като те позволяват да предоставяте обслужване на клиентите си, дори когато Вашите служители не са онлайн.
Създайте място, на което служителите могат да споделят знанията си, а клиентите да разрешават проблемите си.
Създайте изчерпателна секция с полезна информация и осигурете бързо обслужване на Вашите клиенти.
Като направите секция с полезна информация си гарантирате, че клиентите имат достъп до важна информация денонощно, 365 дни в годината .
Окуражете клиентите да намират информацията сами и дайте възможност на служителите да се съсредоточат върху важните задачи.
Създайте място, на което служителите Ви могат да споделят знанията си, а клиентите и могат да разрешат проблемите си.
Приложението за секция с полезна информация на LiveAgent Ви позволява да избирате от предварително дефинирани дизайни. Въпреки че не предлагаме персонализирана тема, дизайните се настройват по отношение на цвета и могат да бъдат персонализирани с Вашия HTML. След като изберете дизайна, можете да започнете да попълвате секция с полезна информация с подходящо съдържание както за клиентите, така и за целия Ви екип.
LiveAgent съчетава отличен чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна подкрепа на нашите клиенти,
Peter Komornik, CEO
Безплатния план на LiveAgent е отлично решение за стартиращи бизнеси. Платеният обаче Ви предлага различни функции, които улесняват процесите и Ви дават повече възможности за обслужване на Вашите клиенти.
Безплатно
7-дневна история на тикетите
Ограничени връзки
Без профили в социалните мрежи
Липсващи функции
от 15 USD месечно
Без ограничения
Много полезни функции
Профили в социалните мрежи
Пълна история на съобщенията
и още много…
Знаете ли, че повечето клиенти обичат да търсят решения самостоятелно, преди да се свържат с отдела по обслужване? Чрез изграждането на секция с полезна информация можете да им предоставите ценни ресурси и да спестите на екипа си времето, което отделят за работа с повтарящи се запитвания. С безплатния софтуер те могат да се съсредоточат върху по-важните проблеми.
Софтуерът за секция с полезна информация с отворен код на LiveAgent позволява на Вашата компания да създава съдържание за служители и клиенти. приспособлението за вътрешно управление на знания може да бъде ресурс, който съхранява фирмена информация.
Онлайн софтуерът на LiveAgent има код на търсачката, който лесно позволява на Вашите сътрудници да търсят необходимата информация. Като цяло тази секция подобрява работния процес на служителите, което е добре, както за тях, така и за клиентите.
Предоставянето на знания на клиентите Ви е много лесно! Създайте конкретни категории и направете Вашата секция лесна за навигация. След това ще попълните категориите с полезно съдържание, като използвате вградения WYSIWYG текстов редактор. Можете да персонализирате и стилизирате съдържанието си със заглавия, различни цветове, стилове и снимки.
LiveAgent е мощен инструмент, който също Ви позволява да прикачвате файлове към статиите . Тази опция за самообслужване намалява ненужните запитвания на клиентите и подобрява цялостната комуникация с тях, тъй като имат достъп до цялата информация.
Вижте нашите истории и препоръки и разберете как LiveAgent може да подобри обслужването и отношенията с Вашите бизнес партньори.
70% от клиентите предпочитат сами да търсят отговорите на своите въпроси, преди да се свържат с обслужване на клиенти. LiveAgent Ви позволява лесно да създадете секция с полезна информация само с няколко клика. Можете да отделяте категории, да пишете статии и да ги адаптирате към дизайна на Вашата компания, без да се налага програмиране.
Осигурете офлайн помощ
надеждно обслужване
Вътрешна секция с полезна информация
Достъпен денонощно, 365 дни в годината
Клиентите мога сами да получат отговори
Най-бързото обслужване на клиенти
Знаете ли какво е общото между Huawei, BMW, Yamaha и O2? Познахте… LiveAgent!
Благодарим, че се регистрирахте в LiveAgent.
Ще изпратим съобщение до имейла ви с детайлите за влизане ведната след като профилът ви се инсталира.
Ако изчавате малко, след като инсталацията приключи, ще можете да влезете в профила си директно от тук.
След като процесът приключи, ще ви изпратим данните за влизане по имейл.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни