Безплатен софтуер за база знания #1

Вижте колко е лесно да създадете секция с полезна информация като професионалисти

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
Използват ни
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Търсите безплатен софтуер за секция с полезна информация?

Персонализираната безплатна секция с полезна информация улеснява работата на вашите служители и насърчава клиентите да си помагат взаимно.

LiveAgent е хелп деск софтуер за малки и средни бизнеси с най-много отзиви и класиран на първо място за 2021 г. Бъдете близо до клиентите си и им помагайте по-бързо с LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Какво представлява безплатния софтуер за секция с полезна информация?

Секцията с полезна информация е онлайн база данни за самообслужване, която може да се използва от всеки, който търси информация за компанията или продуктите ви. С този софтуер можете да съхранявате, споделяте и управлявате важна информация и данни на едно лесно достъпно място. Статиите в секцията с полезна информация могат да ви спестят ценни ресурси като време и пари, тъй като ви позволяват да предоставяте обслужване на клиентите си, дори когато служителите ви не са на линия.

Защо да се възползвате от безплатен софтуер за секция с полезна информация?

Създайте място, на което служителите могат да споделят знанията си, а клиентите да разрешават проблемите си.

По-щастливи клиенти

Създайте изчерпателна секция с полезна информация и осигурете бързо обслужване на Вашите клиенти.

Поддръжка 24/7

Като направите секция с полезна информация си гарантирате, че клиентите имат достъп до важна информация денонощно, 365 дни в годината .  

Намален обем на запитванията

Окуражете клиентите да намират информацията сами и дайте възможност на служителите да се съсредоточат върху важните задачи.

4 стъпки как да създадете безплатна секция с полезна информация

Създайте място, на което служителите Ви могат да споделят знанията си, а клиентите и могат да разрешат проблемите си.

Изберете от 3 готови дизайна

Приложението за секция с полезна информация на LiveAgent ви позволява да избирате от готови дизайни. Въпреки че не предлагаме персонализирана тема, дизайните се настройват по отношение на цвета и можете да добавите собствен HTML. След като изберете дизайна, можете да започнете да попълвате секция с полезна информация с подходящо съдържание както за клиентите, така и за целия ви екип.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат, тикетинг система и автоматизация, които ни позволяват да предоставяме изключителна подкрепа на нашите клиенти,

black Slido logo

Софтуер за секция с полезна информация безплатно или на разумна цена

Безплатния план на LiveAgent е отлично решение за стартиращи бизнеси. Платеният обаче ви предлага различни функции, които улесняват процесите и ви дават повече възможности за обслужване на клиентите ви.

Free help desk software migration icon

Безплатен акаунт

Безплатно

7-дневна история на тикетите

Ограничени връзки

Без профили в социалните мрежи

Липсващи функции

Free Live Chat-icon

Платен акаунт

от $15 не месец

Без ограничения

Много полезни функции

Профили в социалните мрежи

Пълна история на съобщенията

и още много…

book lover - illustration

Безплатно обслужване на клиенти

Знаете ли, че повечето клиенти обичат да търсят решения самостоятелно, преди да се свържат с отдела по обслужване? Чрез изграждането на секция с полезна информация можете да им предоставите ценни ресурси и да спестите на екипа си времето, което отделят за отговор на повтарящи се запитвания. С безплатния софтуер за секция с полезна информация, те могат да се съсредоточат върху по-важните проблеми.

Секция с вътрешна полезна информация

Софтуерът за секция с полезна информация с отворен код на LiveAgent позволява на компанията ви да създава съдържание за служители и клиенти. Инструментите за управление на вътрената база знания може да бъде ресурсът, в който да съхранявате фирмената информация.

Онлайн софтуерът на LiveAgent има търсачка, с която служителите ви лесно намират информацията, която търсят, чрез поле за търесене. Като цяло тази секция подобрява работния процес на служителите, което е добре както за тях, така и за клиентите.

Customer portal software settings in LiveAgent

Практичен WYSIWYG редактор

Осигуряването на знания на клиентите ви е много лесно! Създайте специални категории и направете секцията си с полезна информация лесна за навигация. След това ще попълните категориите с полезно съдържание, като използвате вградения WYSIWYG текстов редактор. Можете да персонализирате и стилизирате съдържанието си със заглавия, различни цветове, стилове и снимки.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Добавяйте прикачени файлове към статиите

LiveAgent е мощен инструмент, който ви позволява и да прикачвате файлове към статиите. Тази опция за самообслужване намалява ненужните запитвания на клиентите и подобрява цялостната комуникация с тях, тъй като имат достъп до цялата информация.

Над 21 000 компании не могат да грешат

Вижте нашите истории и препоръки и разберете как LiveAgent може да подобри обслужването и отношенията с бизнес партньорите ви.

Защо софтуер за секция с полезна информация?

70% от клиентите предпочитат сами да търсят отговорите на своите въпроси, преди да се свържат с отдела за обслужване на клиенти. LiveAgent ви позволява лесно да създадете секция с полезна информация само с няколко клика. Можете да създадете категории, да пишете статии и да ги адаптирате към дизайна на компанията си, без да се налага да програмирате.

Business bag - icon

Предимства за бизнеса

Осигурете офлайн помощ

Надеждно обслужване

Вътрешнофирмена секция с полезна информация

Handshake icon

Предимства за клиентите

Достъпен денонощно, 365 дни в годината

Клиентите мога сами да получат отговори

Най-бързта възможна поддръжка

Related Articles to Безплатен софтуер за секция с полезна информация
Преминете към надежден софтуер за клиентска поддръжка. LiveAgent е безупречна алтернатива на Birdeye благодарение на невероятната си тикет система.

Писна ли ви от вашия Help Desk софтуер?

Discover why LiveAgent is the ultimate alternative to Birdeye for seamless customer support. Enjoy no setup fees, 24/7 assistance, and a free trial without a credit card commitment. Experience top-tier service with LiveAgent’s multi-channel ticketing, live chat, and social media integration. Sign up today and elevate your customer interactions effortlessly!

LiveAgent е едно от водещите help desk приложения за WordPress уебсайтове. Комбинирайте help desk приложението с най-висок рейтинг и най-популярния CMS.

Търсите help desk за WordPress?

LiveAgent е едно от водещите help desk приложения за WordPress уебсайтове. Комбинирайте help desk приложението с най-висок рейтинг и най-популярния CMS.

LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на Genesys и увеличете ползите за Вашия бизнес.

Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?

LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на Genesys и увеличете ползите за Вашия бизнес.

С помощта на софтуера за документация за поддръжката на LiveAgent можете лесно да създадете цялостна база от знания с документация за поддръжка, която да позволи самообслужване.

Изграждане на база знания и документация за поддръжка с лекота

Създайте лесно база знания с LiveAgent за самообслужване 24/7. Безплатен пробен период, без кредитна карта!

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x