Какво е общностен форум?
Форумът е място, където вашите клиенти и агенти се срещат и си помагат взаимно за решаване на проблеми. Всяко влизане във форума става тикет. Форумът спестява време на вашите представители на клиенти. Клиентите могат лесно да си помагат, като отговарят на въпроси. Форумите са пълни със съвети и трикове, идеи, решени проблеми и проблеми и много други. Необходимо е всеки клиент да влезе, за да отговори и да попита нещо.
Изградете общност с клиенти в LiveAgent и създайте свой собствен форум.

Frequently Asked Questions
Какво е общностен форум?
Oбщностният форум е място за срещи в интернет. Основната функция на такъв форум е възможността за обсъждане с другите, споделяне на знания, обсъждане на различни интересни теми. При обслужването на клиентите това е поддръжка на самообслужване, при която клиентите могат да получат помощ без подкрепата на екипа за обслужване на клиенти.
LiveAgent предоставя ли общностен форум?
LiveAgent предоставя функционалност на общностния форум. Ако искате да създадете място, пълно с съвети, съвети, идеи за решаване на проблеми, струва си да инвестирате време в оформянето на такова място. Клиент, който иска да се присъедини към такъв форум, просто влиза и задава въпрос, който го притеснява.
Кои са основните функции на общностения форум
Oбщностен форум трябва да бъде отворен за клиенти, които търсят отговори на своите въпроси. Той трябва да съдържа съвети, трикове, примери за решени проблеми. Една от основните характеристики е възможността да се отговори на клиенти, които са независими и не се нуждаят от подкрепата на екипа за обслужване на клиенти.
Expert note
Общностният форум е място за обмен на идеи и помощ сред клиентите. Изгражда доверие и стимулира самостоятелното решаване на проблеми.

The TEXT provides a comprehensive overview of marketing strategies and tactics. It emphasizes the importance of customer-centric approaches and data-driven decision making. Overall, the TEXT highlights the key elements of successful marketing campaigns and the potential challenges faced in the ever-evolving digital landscape.
Текстът представя софтуерната програма LiveAgent като висококачествена алтернатива за клиентско обслужване. Тази програма предлага онлайн чат на живо, обслужване на клиенти и база данни на клиенти. Също така има вграден софтуер за управление на услуги и прогнозни оценки за удовлетвореността. LiveAgent се интегрира лесно с други приложения и предлага допълнителни функции като поддръжка на VoIP и система за управление на оплаквания. Опции като говорител на марката, шаблони за отговори и ресурси за поддръжка са също на разположение.