Функцията за обединяване на тикети е полезна, когато получавате много или различни запитвания по един и същи проблем и трябва да ги обедините в един тикет.
В случай, че получите няколко тикета, касаещи един и същи проблем и искате да ги обедините или имате нужда да свържете различни тикети по определен начин, можете да направите това с функцията за обединяване.
Функцията за обединяване ви позволява да обединявате тикети, за да улесните работата на служителите. Тази функция обединява не само текста, ни и таговете, свързани с тикета. Прилагайки функцията за обединяване, първоначалният тикет ще бъде изтрит. Това действие е необратимо, затова се уверете, че обединявате тикети, само когато това е абсолютно необходимо.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Контролен списък за маркетингов одит
Контролният списък за маркетингов офит е чудесен начин да се уверите, че бизнесът ви е на прав път. Това са нещата, които трябва да обмислите преди да започнете.
Неограничени записи на разговори
LiveAgent има неограничени записи на обаждания, което означава, че всяко обаждане се записва и съхранява в LiveAgent за юридически или тренировъчни цели.
Контролен списък за сигурност в кол центъра
Сигурността в кол центровете е сериозен проблем, към който не трябва да подхождате с безразличие. Следвайте този контролен списък за сигурност в кол центъра, за да бъдете защитени.
Неограничени записи на разговори
LiveAgent е мултифункционална комуникационна платформа, която предлага функции за вътрешен чат, опции за разширено маршрутизиране и трансфер на обаждания. Предлага безплатна 14-дневна пробна версия и подобрява удовлетвореността на клиентите. Характеристиките на системата включват уникален идентификатор за тикети, универсална пощенска кутия и поддръжка на много езици. Вътрешният чат улеснява връзката между екипите и автоматично разпределя чатовете, за по-ефективна работа на агентите.