Функцията за обединяване на тикети е полезна, когато получавате много или различни запитвания по един и същи проблем и трябва да ги обедините в един тикет.
В случай, че получите няколко тикета, касаещи един и същи проблем и искате да ги обедините или имате нужда да свържете различни тикети по определен начин, можете да направите това с функцията за обединяване.
Функцията за обединяване ви позволява да обединявате тикети, за да улесните работата на служителите. Тази функция обединява не само текста, ни и таговете, свързани с тикета. Прилагайки функцията за обединяване, първоначалният тикет ще бъде изтрит. Това действие е необратимо, затова се уверете, че обединявате тикети, само когато това е абсолютно необходимо.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Автоматично разпределение на тикети
LiveAgent предлага различни стратегии за подобряване на клиентското обслужване в Б2Б индустрията, включително реферален маркетинг и онлайн чат. Сегментацията на клиентите и безопасността на кол центровете са също важни.
Formidable Forms и RingCentral са някои от инструментите, които могат да подобрят клиентското обслужване на B2B индустрията. Другите стратегии включват социални медии и автоматизирани системи. Трабъл тикетите са заявки за съдействие от клиентите, които се проследяват чрез система за обслужване на клиенти.
Докинг станция за чат на прозорец
Добрата позиция и време на агент за чат са важни, за да предотвратите отпадане на клиентите към конкуренцията и да подобрите UX. LiveAgent предлага решения и интеграции, които ви помагат в това.