Viber е безплатно приложение за съобщения и обаждания за множество платформи – налично е за Android, iOS, Microsoft Windows, macOS, и Linux. Viber е подобен на други приложения за изпращане на съобщения като WhatsApp, Signal или Telegram. Основните му функции са лични съобщения, обаждания, видео разговори и изпращане на масови съобщения до други потребители.
Защо е важно клиентското обслужване по Viber?
Съвременните клиенти имат високи очаквания. Те очакват безпроблемно обслужване и искат да комуникират с бизнесите през множество платформи, включително социални медии и приложения за текстови съобщения като Viber. Защо?
За много клиенти е по-лесно да се свържат чрез текстово съобщение вместо да търсят в Google контактите на компанията или да търсят решението в сайта им. Всеки клиент има различни очаквания и нужди и бизнесът трябва да се опита да обслужи всеки клиент според очакванията му.
Happy customers are the best customers
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Как можете да предоставите бързо обслужване във Viber?
Предоставянето на бързо, персонализирано и информирано клиентско обслужване във Viber е лесно с правилните инструменти. LiveAgent е едно от малкото help desk приложения на пазара, които в момента имат интеграция с Viber.
Нашата интеграция гарантира, че винаги ще бъдете уведомени когато получите ново съобщение във Viber. Освен това автоматично превръща всяко съобщение в запитване. Това ви спестява нуждата постоянно да наблюдавате различни устройства и гарантира, че всички съобщения във Viber са добре организирани и достъпни по всяко време за всеки от сътрудниците ви.
Какво можете да правите с интеграцията?
Направихте списък с основните функционалности на интеграцията, за да ви дадем идея обща идея как използването на Viber за клиентско обслужване може да подобри продуктивността на екипа ви и да повиши клиентското удовлетворение.
Интеграцията на help desk софтуера на LiveAgent с Viber има следните възможности:
- Получаване на текстови съобщения от Viber и превръщането им в запитвания. Няма нужда да наблюдавате смартфона или десктоп приложението си за нови съобщения.
- Отговор на текстови съобщения от Viber през таблото в LiveAgent. Както вече споменахме по-горе, няма нужда да държите други устройства под ръка. Отговаряйте на запитванията на клиентите си през таблото в LiveAgent и те ще получават отговорите във Viber-а си. Толкова е просто!
- Архивиране и организиране на минали Viber запитвания. Благодарение на LiveAgent можете лесно да виждате стари разговори и да им слагате тагове вместо да се налага да търсите в телефона си без да имате никаква следа.
Как изглежда/работи на практика?
Ако се чудите дали клиентите ви ще разберат, че ползвате външен инструмент, за да отговаряте на съобщенията им във Viber, отговорът е не. Вижте как точно работи в подробното ни видео ръководство.
Как да интегрирате Viber с LiveAgent
1. Първо трябва да си създадете Active Bot. Посетете този сайт и въведете телефонния номер, който е свързан с Viber акаунта ви.
2. Скоро след това ще получите съобщение във Viber с код. Въведете кода в сайта и се впишете.
3. Кликнете върху Create bot account (Създай бот профил)
4. Ще изскочи нов прозорец. Въведете необходимата информация и кликнете save (запази). След като кликнете save, системата автоматично ще генерира токен.
5. Копирайте токена и се логнете в LiveAgent.
6. Отидете в Configuration (Конфигурация)
7. Кликнете System (Системна)
8. Кликнете Plugin (Плъгин)
9. Намерете Viber и активирайте плъгина като натиснете бутона (той трябва да стане зелен)
След като Viber плъгина ви е активиран, се върнете в Configuration (Конфигурация).
10. Кликнете върху Viber accounts (Viber акаунти)
11. Кликнете Connect (Свържи). Ще изскочи нов прозорец.
13. Въведете токена в колона “Token” (Токен).
14. Изберете отдела, към който искате да насочите входящите съобщения във Viber
15. Кликнете върху Connect (Свържи) и готово! Viber акаунта ви би трябвало вече да работи!
БОНУС: Ако искате да улесните клиентите си да се свързват с вас във Viber, сложете QR кода от Viber Active Bot акаунта в сайта си. За да разберете повече относно как клиентите ви могат да използват QR кода, за да се свържат с вас, вижте края на това ръководство за интеграция.
Как бизнесът ви може да се възползва от интеграцията?
- Интеграцията на LiveAgent с Viber може да ви спести както време, така и пари, тъй като сътрудниците ви ще прекарват по-малко време в наблюдение на различни устройства.
- Може да ви помогне да предоставяте по-бързо обслужване чрез усъвършенствани инструменти като шаблоните за отговори.
- Може да ви помогне да предоставяте по-персонализирани отговори благодарение на вградената CRM система, която винаги ви е под ръка докато отговаряте на съобщение във Viber през LiveAgent.
- Може да подобри клиентското обслужване и удовлетворение като предоставя различни справки. Например, ако искате да разберете колко запитвания по Viber са били разрешени още по време на първия разговор, просто генерирайте отчет. С функцията за справки на LiveAgent, можете лесно да сегментирате данните си по време, сътрудник, отдел или канал.
- Да отговаряте на Viber съобщенията чрез LiveAgent е по-безопасно. Защо? Запитванията от Viber се съхраняват с обща универсална входяща кутия, която всеки сътрудник може да достъпи. Това означава, че няма да се притеснявате за:
- Споделянето на данните си за вход във Viber с множество служители
- Че ще останете логнати на публични устройства
- Да не загубите устройства, на които сте логнати във Viber акаунта си
- Конкурентно предимство. LiveAgent е един от най-добрите help desk софтуери, предлагащи интеграция с Viber.
Готови ли сте да опитате интеграцията ни?
Нека се погрижим за организацията и логистиката, за да може да се фокусирате върху предоставянето на любезно и надеждно обслужване на всичките си клиенти. Започнете 14-дневния си безплатен тест период днес. Не се изисква кредитна карта.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viber е безплатно приложение за обаждания и съобщения за множество платформи, налично за Android, iOS, Microsoft Windows, macOS и Linux. Viber е подобен на други приложения за текстови съобщения като WhatsApp, Signal или Telegram.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как можете да предоставите бързо клиентско обслужване във Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Предоставянето на бързо обслужване във Viber е въпрос на това да имате правилните инструменти в арсенала си. Използването на help desk инстумент като LiveAgent гарантира, че сте уведомени за всяко ново съобщение. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как може интеграцията с Viber да е от полза за бизнеса ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Може да подобри ефективността на сътрудниците, да спести време, да струва по-малко, да подобри клиентското удовлетворение и да осигури по-добра защита на даннците.” } }] }Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Контакти на бюрото за помощ на VigLink
VigLink е компания, която предлага пълно обслужване на оптимизацията на връзки. Обслужващият екип на компанията предоставя помощ чрез имейл, кол център, социални медийни платформи и база от знания. За да се свържете с тях, можете да използвате тези канали или да им изпратите имейл.
Изпращането на благодарствени картички и писма към клиентите е ефективна маркетингова стратегия, която подобрява лоялността и генерира повече препоръки. Ръчно написаните писма са по-подходящи за малките компании или B2B компаниите с по-малка база клиенти. Събирането на обратна връзка от клиентите е важно, защото отделя време и ресурси за да опознат клиентите си и да получат ценна информация от първа ръка, която да им помогне да подобрят своя бизнес, продуктите или услугите. LiveAgent ви предоставя шаблони за отговори, с които може да постигнете по-добър контакт с потенциални и съществуващи клиенти.