Viber е безплатно приложение за съобщения и обаждания за множество платформи – налично е за Android, iOS, Microsoft Windows, macOS, и Linux. Viber е подобен на други приложения за изпращане на съобщения като WhatsApp, Signal или Telegram. Основните му функции са лични съобщения, обаждания, видео разговори и изпращане на масови съобщения до други потребители.
Защо е важно клиентското обслужване по Viber?
Съвременните клиенти имат високи очаквания. Те очакват безпроблемно обслужване и искат да комуникират с бизнесите през множество платформи, включително социални медии и приложения за текстови съобщения като Viber. Защо?
За много клиенти е по-лесно да се свържат чрез текстово съобщение вместо да търсят в Google контактите на компанията или да търсят решението в сайта им. Всеки клиент има различни очаквания и нужди и бизнесът трябва да се опита да обслужи всеки клиент според очакванията му.
Как можете да предоставите бързо обслужване във Viber?
Предоставянето на бързо, персонализирано и информирано клиентско обслужване във Viber е лесно с правилните инструменти. LiveAgent е едно от малкото help desk приложения на пазара, които в момента имат интеграция с Viber.
Нашата интеграция гарантира, че винаги ще бъдете уведомени когато получите ново съобщение във Viber. Освен това автоматично превръща всяко съобщение в запитване. Това ви спестява нуждата постоянно да наблюдавате различни устройства и гарантира, че всички съобщения във Viber са добре организирани и достъпни по всяко време за всеки от сътрудниците ви.
Какво можете да правите с интеграцията?
Направихте списък с основните функционалности на интеграцията, за да ви дадем идея обща идея как използването на Viber за клиентско обслужване може да подобри продуктивността на екипа ви и да повиши клиентското удовлетворение.
Интеграцията на help desk софтуера на LiveAgent с Viber има следните възможности:
- Получаване на текстови съобщения от Viber и превръщането им в запитвания. Няма нужда да наблюдавате смартфона или десктоп приложението си за нови съобщения.
- Отговор на текстови съобщения от Viber през таблото в LiveAgent. Както вече споменахме по-горе, няма нужда да държите други устройства под ръка. Отговаряйте на запитванията на клиентите си през таблото в LiveAgent и те ще получават отговорите във Viber-а си. Толкова е просто!
- Архивиране и организиране на минали Viber запитвания. Благодарение на LiveAgent можете лесно да виждате стари разговори и да им слагате тагове вместо да се налага да търсите в телефона си без да имате никаква следа.
Как изглежда/работи на практика?
Ако се чудите дали клиентите ви ще разберат, че ползвате външен инструмент, за да отговаряте на съобщенията им във Viber, отговорът е не. Вижте как точно работи в подробното ни видео ръководство.
Как да интегрирате Viber с LiveAgent
1. Първо трябва да си създадете Active Bot. Посетете този сайт и въведете телефонния номер, който е свързан с Viber акаунта ви.
2. Скоро след това ще получите съобщение във Viber с код. Въведете кода в сайта и се впишете.
3. Кликнете върху Create bot account (Създай бот профил)
4. Ще изскочи нов прозорец. Въведете необходимата информация и кликнете save (запази). След като кликнете save, системата автоматично ще генерира токен.
5. Копирайте токена и се логнете в LiveAgent.
6. Отидете в Configuration (Конфигурация)
7. Кликнете System (Системна)
8. Кликнете Plugin (Плъгин)
9. Намерете Viber и активирайте плъгина като натиснете бутона (той трябва да стане зелен)
След като Viber плъгина ви е активиран, се върнете в Configuration (Конфигурация).
10. Кликнете върху Viber accounts (Viber акаунти)
11. Кликнете Connect (Свържи). Ще изскочи нов прозорец.
13. Въведете токена в колона “Token” (Токен).
14. Изберете отдела, към който искате да насочите входящите съобщения във Viber
15. Кликнете върху Connect (Свържи) и готово! Viber акаунта ви би трябвало вече да работи!
БОНУС: Ако искате да улесните клиентите си да се свързват с вас във Viber, сложете QR кода от Viber Active Bot акаунта в сайта си. За да разберете повече относно как клиентите ви могат да използват QR кода, за да се свържат с вас, вижте края на това ръководство за интеграция.
Как бизнесът ви може да се възползва от интеграцията?
- Интеграцията на LiveAgent с Viber може да ви спести както време, така и пари, тъй като сътрудниците ви ще прекарват по-малко време в наблюдение на различни устройства.
- Може да ви помогне да предоставяте по-бързо обслужване чрез усъвършенствани инструменти като шаблоните за отговори.
- Може да ви помогне да предоставяте по-персонализирани отговори благодарение на вградената CRM система, която винаги ви е под ръка докато отговаряте на съобщение във Viber през LiveAgent.
- Може да подобри клиентското обслужване и удовлетворение като предоставя различни справки. Например, ако искате да разберете колко запитвания по Viber са били разрешени още по време на първия разговор, просто генерирайте отчет. С функцията за справки на LiveAgent, можете лесно да сегментирате данните си по време, сътрудник, отдел или канал.
- Да отговаряте на Viber съобщенията чрез LiveAgent е по-безопасно. Защо? Запитванията от Viber се съхраняват с обща универсална входяща кутия, която всеки сътрудник може да достъпи. Това означава, че няма да се притеснявате за:
- Споделянето на данните си за вход във Viber с множество служители
- Че ще останете логнати на публични устройства
- Да не загубите устройства, на които сте логнати във Viber акаунта си
- Конкурентно предимство. LiveAgent е един от най-добрите help desk софтуери, предлагащи интеграция с Viber.
Готови ли сте да опитате интеграцията ни?
Нека се погрижим за организацията и логистиката, за да може да се фокусирате върху предоставянето на любезно и надеждно обслужване на всичките си клиенти. Започнете 14-дневния си безплатен тест период днес. Не се изисква кредитна карта.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viber е безплатно приложение за обаждания и съобщения за множество платформи, налично за Android, iOS, Microsoft Windows, macOS и Linux. Viber е подобен на други приложения за текстови съобщения като WhatsApp, Signal или Telegram.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как можете да предоставите бързо клиентско обслужване във Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Предоставянето на бързо обслужване във Viber е въпрос на това да имате правилните инструменти в арсенала си. Използването на help desk инстумент като LiveAgent гарантира, че сте уведомени за всяко ново съобщение. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как може интеграцията с Viber да е от полза за бизнеса ми?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Може да подобри ефективността на сътрудниците, да спести време, да струва по-малко, да подобри клиентското удовлетворение и да осигури по-добра защита на даннците.” } }] }Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.