С двустепенната верификация (известна още като двуфакторна), ще защитите LiveAgent профила си не само чрез парола, но и допълнителен код от мобилното приложение Google Authenticator.
Включете друстепенна верификация, за да защитите своя LiveAgent профил.
![2-Step Verification](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/531ca6e7b26c1cae49ae38136ed554dd/Mockup-2-Step-Verification.png)
Нуждаете ли се от нея?
Двустепенната верификация е незадължителна, но препоръчителна функция, . Тя добавя повече сигурност към Вашия акаунт в LiveAgent. Когато я активирате, всеки опит за влизане във вашия акаунт трябва да бъде придружен от кода, който сте генерирали в приложението Google Authenticator. Това може да помогне да се предпазите от неоторизиран достъп, дори ако имат паролата Ви.
Какво се променя след като включите двустепенната верификация в профила си?
- когато влизате във Вашия акаунт, освен Вашето потребителско име и парола, ще бъдете помолени да въведете 6-цифрен код за защита от приложението Google Authenticator
- Google Authenticator генерира код за защита на всеки 30 секунди.
- препишете кода от приложението в полето „Код за потвърждение“ в екрана за вход
![Вписване-с-Google](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/27b638cfa4be52618e8ea1ffbe88fc40/google-authenticator.jpg)
![LiveAgent-Login-with-2-step-verification](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/deaa3ed66d190dd880fd87c3939ae429/LiveAgent-Login-with-2-step-verification.jpg)
More secure than ever
Turn on 2-factor authentication to ensure your customer’s data is always secure. Try it today for free. No credit card required.
Полезна информация
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Как да сключите повече сделки чрез разговори с потенциални клиенти? Нашият списък със задачи за първия разговор с клиент ще ви помогне да максимизирате продажбите си.
Списък със задачи за първия разговор с клиент
Списъкът със задачи за първи разговор е полезен за мениджъри по маркетинг и продажби, както и за специалисти по продажби и търговски представители. Планирането на обаждането е важно за успешната продажба, защото ви позволява да знаете кой е клиента и какво очаква той от услугата, да сте фокусирани и да покриете всички важни теми. Професионалистите винаги планират предварително. Актуализирайте списъка с контакти преди новото обаждане.