Всички хоствани акаунти на LiveAgent работят чрез сигурна връзка, използвайки протокола HTTPS. Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) е защитената версия на HTTP, протоколът, по който се изпращат данни между Вашия браузър и уебсайта.
Това означава, че цялата комуникация между Вашия браузър и LiveAgent е криптирана, включително Вашите чат и имейл комуникации. Дори ако някой е успял да пробие във връзката, той няма да може да дешифрира данните, които преминават между Вас и LiveAgent.
Ако имате самостоятелен лиценз заLiveAgent, има възможност и да качите свой собствен SSL сертификат. Можете да закупите SSL сертификат от сайтове като Digicert .
![https-encryption-illustration-LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/58ce65e8d83afb0a2f426a1fa72e0ad3/HTTPS-1024x1024.png)
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.