/”API” (Приложно-програмният интерфейс) е списък от команди, които един софтуер може да изпраща на друг. Благодарение на “API” можете да се свържете повторно към множество програми, инструменти и да автоматизирате или да повлияете на много задачи. Два различни софтуера могат да “комуникират” директно чрез “API”.
![API-LiveAgent](https://www.liveagent.bg/wp/urlslab-download/634e5ea77455503c22d3a2baf8114365/API-1-1024x1024.png)
Изпращайте информация от или на Вашия LiveAgent акаунт от друго приложение чрез API.
Достъпни LiveAgent API действия:
- Възобновете списъка с компании
- Изтриване на разговори
- Създаване на нови разговори
- Регистриране на нови клиенти
- Възобновяване на списъка с отдели
- Премахване на въведените данни в базата знания
- Доклади от отдела
- и много повече…
Integrate LiveAgent with hundreds of tools
Want to connect your favorite tool with LiveAgent? No problem, just use Zapier. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Текстът разглежда начини за подобряване на обслужването на клиенти с помощта на игрова механика, като мониторинг на SLA, адаптация на езика, клиентски портали, награди и значки, прикачени файлове в статии, предложения за обратна връзка, форуми, множество бази данни и търсачки. Тези методи целят подобряване на работата на служителите и създаване на по-добро клиентско изживяване.
Създаването на контактни полета помага на компаниите да персонализират маркетинга и обслужването на клиентите. LiveAgent предлага персонализиран статус за тикети и самообслужване. Обучението на служителите за клиентско обслужване е от съществено значение за успешните бизнеси. Адресът на отдела за обслужване е имейл адрес, по който клиентите могат да получават помощ.