Управление на сметки

LiveAgent е хелп деск софтуер с множество възможности, които да Ви позволят да правите повече, отколкото си мислите. Погрижете се за Вашите сметки, фактури и много повече с процесора за плащане на LiveAgent.

Софтуерът за управление на сметки е тук за да обработи всички Ваши сметки, фактури за услуги и продукти, както и да проследява. Бизнес собствениците трябва да следят техните плащания и фактури, ето защо софтуерът за управление на сметките е от съществено значение за успешния бизнес. Помага за входящите и изходящи финанси. Част от това решение са автоматизацията, която Ви помага за автоматизацията на много досадните, повтарящи се задачи, които в повечето време отнемат много време, ако трябва да се извършват от едно лице. Това Ви помага да спестите време и пари, позволява Ви да се фокусирате върху задачите, които изискват Вашето внимание.

Интеграции за управление на сметки

2Checkout интеграции за LiveAgent

В случай, че желаете да направите още една стъпка напред, можете да се възползвате от предимствата на нашите интеграции. ChargeDesk, Braintree, или 2checkout безпроблемно се свързват с Вашия LiveAgent акаунт и Ви позволяват разширени действия за управление на сметките като персонализирани фактури, възстановяване на суми, удостоверявания на плащания и много повече. Можете да получите достъп и да се погрижите за всичко от едно единствено решение. Това означава, че няма да прекъсвате Вашия работен поток, като превключвате между софтуера и всичко ще бъде прилежно организирано на едно табло.

Need a live chat widget?

LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution. Try it today for free. No credit card required.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо