Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Instagram

Instagram е една от най-популярните социални медии, с над 1 милиард активни потребители. Платформата се използва за споделяне на снимки, кратки видео записи и истории, които имат 24-часова валидност. Потребителите на Instagram също така могат да се възползват от функционалността за лични съобщения.

LiveAgent Instagram
Преглед на Instagram страницата на LiveAgent

Защо клиентското обслужване в Instagram е важно?

Първоначално Instagram се използваше основно за споделяне на снимки със семейството и приятелите, но след като набра популярност, потребителите започнаха да следват знаменитости и публични личности. Много потребители на Instagram бързо станаха знаменитости чрез използването на правилните хаштагове и успешна самореклама и така бизнесите бързо разбраха, че платформата може да е включова за успеха им.

В днешно време всеки съвременен бизнес е активен в Instagram и използва платформата, за да промотира продуктите и услугите си с красиви снимки, видео клипове и отзиви от потребители. С нарастването на бизнес страниците, Instagram видя нова възможност и усъвършенства продукта си като добави функция “Marketplace” (пазар), която позволява на потребителите да купуват продукти директно през приложението на Instagram.

Instagram
Instagram marketplace

Тъй като Instagram е възприеман като канал, който е винаги на линия и маркетинга е по-активен от всякога, много клиенти използват платформата като канал за клиентско обслужване и задават въпроси за рекламираните продукти, услуги и за самия бизнес.

Instagram

Някои клиенти дори отиват по-далеч и предупреждават другите ако са имали неприятно преживяване с бизнеса. Клиентските коментари, оплаквания и похвали могат много да помогнат или да навредят на бизнеса. Истинско предизвикателство е обаче да отговорите на всеки въпрос, съобщение или споменаване без подходящи инструменти. Повечето бизнеси получават стотици хидяли известия и можете лесно да се изгубите в тях. Как можете да овладеете Instagram обслужването?

Instagram обслужване с LiveAgent

Instagram обслужването може да бъде лесна работа с правилните инструменти, и по-конкретно LiveAgent. Интеграцията ни с Instagram ви позволява да свържете бизнес страницата си в Instagram с нашия help desk софтуер. Резултатът? Всеки коментар или споменаване на страницата ви в Instagram автоматично ще влиза в help desk софтуера ви и ще се превръща в запитване.

Instagram
Коментар от Instagram, превърнат в запитване в LiveAgent

Какво можете да направите с интеграцията?

  • Да виждате и да отговаряте на коментари директно през help desk-а си
  • Да виждате и отговаряте на споменавания директно през help desk-а си
  • Да изберете към кой отдел да бъдат препращани запитванията от Instagram
  • Да свържете няколко Instagram акаунта
  • Да архивирате запитвания от Instagram
  • Да съхранявате всички запитвания от Instagram в едно универсално табло

Как изглежда/работи на практика?

Ако се чудите дали клиентите ви ще разберат, че използвате външен инструмент, за да им отговорите, отвогорът е не. Вижте как работи в това подробно видео ръководство.

Как да интегрирам Instagram с LiveAgent

Последвайте следните стъпки, за да започнете да отговаряте на коментари и споменавания от Instagram чрез LiveAgent още днес!

Имайте предвид, че трябва да имате Facebook страница, за да интегрирате Instagram. Ако все още не сте интегрирали Instagram с Facebook страницата си, препоръчваме да изгледате това видео ръководство. (Можете да свържете всеки акаунт в Instagram, който е свързан към Facebook страница, на която сте администратор.)

  1. Впишете се в LiveAgent
  2. Кликнете върху Конфигурация (иконата с колелото вляво)
  3. Кликнете върху Facebook и Instagram
  4. Кликнете върху Акаунти
  5. Кликнете върху Свързване
Facebook-and-Instagram-connected-LievAgent

6. Ще се появят няколко изскачащи прозореца и ще ви подканят да се впишете във Facebook акаунта си. Въведете данните си за влизане или ако вече сте вписани, кликнете Продължи като (Continue As

7. Когато се появи съобщение “LiveAgent иска да управлява страниците Ви, да публикува от името на страниците и да управлява съобщенията на Facebook страниците Ви.” (”LiveAgent would like to manage your Pages, publish as Pages you manage and access your Facebook Page’s messages.”), приемете като натиснете ОК.

8. Върнете се в LiveAgent и изберете Facebook страницата, която е свързана с Instagram профила ви. Изберете какво искате да позволите. Можете да изберете от следните опции:

  • Коментари
  • Споменавания

Имайте предвид, че интеграцията не поддържа лични съобщение заради политиката на Facebook. Това означава, че не можете да отговаряте на лични съобщения от Instagram в LiveAgent.

  1. Изберете отдела, към който искате да се пренасочват запитванията от Instagram.
  2. Кликнете Запази (Save)
Instagram-feature-LiveAgent

Как можете да извлечете полза от интеграцията?

По-висока удовлетвореност на клиентите и подобрена лоялност към марката

Доволните клиенти са най-важното нещо в клиентското обслужване. Като съхранявате запитванията от Instagram в help desk-а си, можете да достъпвате стара комуникация лесно и по всяко време.

Вече не е нужно да проверявате постовете един по един за нови коментари. Цялата история на комуникацията се съхранява безопасно в архива и можете лесно да я проверите през таблото.

Instagram
Табло за управление на запитванията в LiveAgent

С LiveAgent ще впечатлите клиентите си с това колко добре сте запознати с миналите им запитвания и детайлите на поръчките, показвайки им, че наистина ви е грижа за тях. Това от своя страна ще подобри лоялността към марката, доживотната стойност на клиентите и клиентското удовлетворение.

По-бързо решаване на проблеми

В днешно време да имате чудесен продукт или добра цена не са единствените неща, които имат значение. Клиентите искат персонализирано, безпроблемно пазаруване и най-вече бързи отговори на въпросите си. Ако клиент ви задава въпрос в Instagram, но не получи отговор до 1 час (повечето клиенти очакват да получат отговор до час след като са написали пост/коментар), е твърде вероятно да ви зарежат и да се обърнат към конкуренцията.

Дайте на клиентите си това, което искат и очакват с LiveAgent — персонализирано, бързо, безпроблемно обслужване. Help desk софтуерът LiveAgent ще ви уведомява всеки път когато получите ново запитване от Instagram и така ще можете без усилия да отговаряте на всички въпроси на клиентите си.

Подобрена ефективност

Отговарянето на въпроси на клиентите чрез LiveAgent подобрява ефективността на сътрудниците. Защо?

  • Сътрудниците ви няма да се налага постоянно да следят няколко профила и устройства
  • Сътрудниците ви няма да се разсейват от новините в Instagram
  • Сътрудниците ви няма да се разсейват от постоянно нарастващия брой известия
  • Сътрудниците ви ще могат да управляват няколко бизнес акаунта едновременно

По-силно присъствие на марката

Ако склиентите ви разглеждат Instagram, вероятно са готови да направят покупка. Трябват им само отговорите на няколко въпроса или искат да видят как се отнасяте към клиентите си онлайн. Всъщност, 85% от клиентите проучват продукта или услугата онлайн преди да направят покупката си.

Защо да не ги спечелите като им покажете, че отговаряте на всички въпроси навреме?

Instagram
Силното присъствие в Instagram на Wendy’s

Подобрена сигурност, по-малко изтичане на данни

Да отговаряте на Instagram съобщения чрез LiveAgent е по-сигурно. Защо? Запитванията от Instagram се съхраняват в обща входяща кутия, до която имат достъп всички сътрудници. Това означава, че няма нужда да се притеснявате:

  • За споделянето на данни за вход в Instagram с множество служители
  • Че оставате логнати на публични устройства
  • Че можете да изгубите устройство, на което сте вписани с Instagram профила си

Конкурентно предимство

Въпреки че обслужването чрез Instagram става все по-популярно, много бизнеси все още не предоставят такова. Спечелете конкурентно предимство още днес като просто свържете Instagram профила си с LiveAgent.

Питър Коморник

LiveAgent комбинира отличен лайв чат, запитвания и автоматизация, които ни позволяват да предложим изключително обслужване на нашите клиенти.

Питър Коморник, директор
logo slido black

Готови ли сте да опитате интеграцията ни с Instagram?

Нека ние свършим трудната работа, за да можете да се фокусирате върху това да предоставяте безпроблемно и надеждно обслужване на всичките си клиенти. Започнете 14-дневен тест период още днес. Не се изисква кредитна карта.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Instagram е платформа за споделяне на снимки, кратки видеоклипове и истории, които имат 24-часова давност. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Защо клиентското обслужване в Instagram е важно?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Защото клиентите са много активни в Instagram и очакват бизнесите също да са активни. Те очакват бързо обслужване така, както го очакват и чрез лайв чат, имейл и телефон, ако не и по-бързо.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво мога да правя с help desk интеграция с Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “-Преглеждате и отговаряне на коментари директно през help desk-а си -Преглеждате и отговаряте на споменавания директно през help desk-а си -Избирате към кои отдели да препращате запитвания от Instagram -Свързвате множество Instagram профили -Архивирате запитвания от Instagram -Съхранявате всички запитвания от Instagram в едно общо табло ” } }] }

Streamline your Viber support today

Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо