Посочете IP адреса на посетителя, които искате да забраните в LiveAgent, и повече досадни посетители няма да могат да притесняват Вашите оператори.
Блокирането се прилага за:
- Чатове
- Контактни форми
- Обаждания (call button)
- Предложения
- Публикации във форума
Чатове Посетителят може да види бутон за чат, но не може да започне сесия. Забраненият посетител може просто да остави офлайн съобщение, което автоматично ще бъде маркирано като спам.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Контактни форми Съобщение, добавено от блокиран посетител чрез контактна форма, автоматично ще бъде маркирано като спам.
Обаждания Обажданията чрез приспособлението за контакт (бутон за повикване) ще бъдат пренасочени към гласова поща (и маркирани като Спам) или просто ще приключат разговора – според вашата IVR настройка.
Предложение/Публикации във форума Блокираните потребiтели нямат възможност да се регистрират и да публикуват във форума/ да добавят предложение през забраненото IP.
История на блокираните – Запазена информация
- Дата на блокиране (Създаване)
- Валидност (Валидност до)
- Блокирано IP
- Бележка с причина
- Блокиран от (Име на служителя)
- ID на тикета
Как да блокирате
- Когато пишете в чата с досаден посетител
- Добавете бан в Настройките/ В секцията за сигурност на LiveAgent
Полезна информация
Безопасност на системата за клиентска поддръжка
Текстът включва информация за портал за поддръжка, прехвърляне на данни, статус на системата, списък с промени и оферти за поддръжка. Компанията разполага с награди и сертификати, има отзиви от клиенти и партньорска програма. На сайта има блог, речник, академия и калкулатор на цени за софтуер за клиентско обслужване. Контакти за продажби са на разположение и има възможност за записване на демо и абониране за бюлетин.
LiveAgent е софтуерен продукт, който предлага функции като HTTPS криптиране, центрове за данни, политика за защита на личните данни и безопасност на клиентската поддръжка. Те предлагат сигурност на данните на клиентите чрез различни методи, включително двуфакторна автентикация и интелигентен вграден спам филтър. LiveAgent е в пълно съответствие с Общия регламент за защита на данните и има програма за възнаграждения за откриване на бъгове. Предлагат блокиране на нежелани посетители и безплатна пробна версия на продукта.
Политика за сигурността на личните данни
LiveAgent е софтуер за клиентско обслужване, който включва система за управление на оплаквания, клиентски портал, управление на имейли и самообслужване. Лесно може да се интегрира с други софтуерни решения, като предлага демонстрация и безплатен триал. Разполага с портал за поддръжка, списък с промени и обществена програма за партньори. Предлага се на различни цени и е популярен в областта на VoIP телефони и системи.
LiveAgent предлага поддръжка на 43 езика, което улеснява обслужването на клиенти на различни езици. Софтуерът за мониторинг на разговорите позволява на мениджърите да слушат разговорите без да бъдат забелязани и да говорят с обаждащите се и служителите, като е полезен за гарантиране на качеството на обслужване и обучение на служителите. Потребителите могат да зададат предпочитан език за конкретен отдел и да се свържат с LiveAgent, за да получат 40% отстъпка от своя акаунт. Квитките могат да бъдат закупени преди стартирането на чата.