Посочете IP адреса на посетителя, които искате да забраните в LiveAgent, и повече досадни посетители няма да могат да притесняват Вашите оператори.
Блокирането се прилага за:
- Чатове
- Контактни форми
- Обаждания (call button)
- Предложения
- Публикации във форума
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Чатове Посетителят може да види бутон за чат, но не може да започне сесия. Забраненият посетител може просто да остави офлайн съобщение, което автоматично ще бъде маркирано като спам.
Контактни форми Съобщение, добавено от блокиран посетител чрез контактна форма, автоматично ще бъде маркирано като спам.
Обаждания Обажданията чрез приспособлението за контакт (бутон за повикване) ще бъдат пренасочени към гласова поща (и маркирани като Спам) или просто ще приключат разговора – според вашата IVR настройка.
Предложение/Публикации във форума Блокираните потребiтели нямат възможност да се регистрират и да публикуват във форума/ да добавят предложение през забраненото IP.
История на блокираните – Запазена информация
- Дата на блокиране (Създаване)
- Валидност (Валидност до)
- Блокирано IP
- Бележка с причина
- Блокиран от (Име на служителя)
- ID на тикета
Как да блокирате
- Когато пишете в чата с досаден посетител
- Добавете бан в Настройките/ В секцията за сигурност на LiveAgent
Полезна информация
Център за обслужване на клиенти
Центърът за обслужване на клиенти, известен още като контактен център е специфична част от организацията. Състои се от специалисти обслужване на клиенти.
Софтуер за управление на услуги
Софтуерът за управление на услуги оптимизира технологията на компанията, намалява разходите и спестява време в предоставянето на услуги на клиентите. Важно е да се подобри клиентското обслужване чрез интелигентни устройства и софтуери.
LiveAgent е платформа за онлайн чат, която предлага различни функции за подобряване на ефективността и комуникацията между агентите. Тя поддържа 43 езика, включително функция за вътрешни разговори между агентите и автоматично разпределяне на чатове с различни начини на маршрутизация. Потребителите могат да получат 40% отстъпка при добавяне на нов език и да се възползват от 14-дневен безплатен пробен период.
Инвестирането в софтуер и онлайн чат е важно за подобряване на клиентското обслужване в B2B сектора. ABM стратегията и комуникационните умения са от съществено значение. Високият брой обаждания може да се справи с добавяне на допълнителни канали за връзка и разработване на ресурси за самообслужване.