Ако получавате голям брой тикети с течение на времето, проследяването им наистина може да ви затрудни, както и откриването на тези, които ви трябват. Затова ви предлагаме функцията “Филтри”, която ви помага да организирате по-добре работата си.
В раздела Тикети, можете да създавате различни филтри, за сортиране на тикетите според условията ви. Можете да създавате категории и да насочвате съответните тикети в тях.
Пример
Можете да създадете нова категория “Трябва отговор” с настройки на филтъра: Нов + Отворен + Отложен, за да можете да виждате всички тикети, нуждаещи се от отговор в една единствена категория.
Списък с условията за прилагане във филтрите:
Статус:
- Отговорен
- Постъпва обаждане
- Постъпва чат
- Спам
- Изтрит
- Нов
- Отворен
- Решен
- Отложен
Източник:
- Чат бутон
- Контактна форма
- Електронна поща
- Facebook съобщение
- Покана
- Форум
- Предложение
- Обаждане
- Джаджа за разговори
- Харесване на темата
- Изискан от
- Възложен на
- Не е възложен на
- Отдел
- Отдел (изключи)
- Съобщението е добавено от
- Съобщение
- Създаден
- Променен
- SLA ниво
- Категория на предложението
- Категория на форума
- Тагове
- Тагове изключи
- Платформа
- Статус на поръчка
- Приоритет
- Статус
- Категория
- Url
- Пощенски адрес
- Вашата позиция
- Компания
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Научете още подробности
LiveAgent е ръководен инструмент, който помага на компаниите да вършат по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка на клиентите си. Това води до увеличаване на продажбите и удовлетвореността на клиентите. LiveAgent предлага мултифункционална комуникационна платформа, вътрешен чат, функция за маршрутизиране на обаждания и многоезичност. Има 14-дневна безплатна проба и бутон "Разреши", която позволява на служителите да работят само по едно запитване.
LiveAgent е платформа за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез различни комуникационни канали и управление на тикети. Тя предоставя функционалности като контекстуална помощ, уникални контактни полета и възможност за трансфер на тикети. LiveAgent има функции за адаптация на езика, награди и значки, които подобряват обслужването на клиентите.
Система за управление на тикети за поддръжка
Правилната тикетинг система помага бизнесите да управляват взаимодействията с клиентите си през различни канали за комуникация и поддържа високо обслужване. LiveAgent предлага ефективна система за управление на тикети в едно, комбинирайки различни канали като имейл, чат, обаждания и социални мрежи.