Ако получавате голям брой тикети с течение на времето, проследяването им наистина може да ви затрудни, както и откриването на тези, които ви трябват. Затова ви предлагаме функцията “Филтри”, която ви помага да организирате по-добре работата си.
В раздела Тикети, можете да създавате различни филтри, за сортиране на тикетите според условията ви. Можете да създавате категории и да насочвате съответните тикети в тях.
Пример
Можете да създадете нова категория “Трябва отговор” с настройки на филтъра: Нов + Отворен + Отложен, за да можете да виждате всички тикети, нуждаещи се от отговор в една единствена категория.
Списък с условията за прилагане във филтрите:
Статус:
- Отговорен
- Постъпва обаждане
- Постъпва чат
- Спам
- Изтрит
- Нов
- Отворен
- Решен
- Отложен
Източник:
- Чат бутон
- Контактна форма
- Електронна поща
- Facebook съобщение
- Покана
- Форум
- Предложение
- Обаждане
- Джаджа за разговори
- Харесване на темата
- Изискан от
- Възложен на
- Не е възложен на
- Отдел
- Отдел (изключи)
- Съобщението е добавено от
- Съобщение
- Създаден
- Променен
- SLA ниво
- Категория на предложението
- Категория на форума
- Тагове
- Тагове изключи
- Платформа
- Статус на поръчка
- Приоритет
- Статус
- Категория
- Url
- Пощенски адрес
- Вашата позиция
- Компания
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
LiveAgent е софтуер за клиентска поддръжка, който предлага система за управление на тикети, чат на живо, вграден кол център и други функционалности, които могат да подобрят обслужването на клиентите. Предлага безплатен тестов период и софтуер за форуми, която може да бъде персонализирана за всяка компания. LiveAgent е най-добрата алтернатива на HelpSpot.
LiveAgent предлага база знания и клиентски портали с лесен достъп и безплатни ресурси. Те предоставят възможност за пробна версия и награди. Най-добрият софтуер за управление на имейли за 2021 година е онзи, който предлага функции като управление на работния процес, правила за автоматизиране на имейл маркетинга, CRM и персонализирани полета, диспечер на задачите и SLA проследяващи функции. Той може да подобри времето за отговор на имейли и да повиши клиентската удовлетвореност.
Списък със задачи за създаване на кол център
Статията предоставя насоки за създаване на организационна структура за кол център. Препоръчва се използването на организационни диаграми и видео конферентни решения, за да направите структурата по-лесна за разбиране. Важно е да се изберат подходящи ключови показатели за ефективност, за да се измерва успехът на кол центъра, и да се проследят тенденциите с таблици или инструменти за наблюдение на представянето. Крайната стъпка включва подготовката на план за възстановяване след бедствия, за да се запазят бизнес операциите в случай на провал.