Филтри

Ако получавате голям брой тикети с течение на времето, проследяването им наистина може да ви затрудни, както и откриването на тези, които ви трябват. Затова ви предлагаме функцията “Филтри”, която ви помага да организирате по-добре работата си.

В раздела Тикети, можете да създавате различни филтри, за сортиране на тикетите според условията ви. Можете да създавате категории и да насочвате съответните тикети в тях.

ФилтриФилтри

Пример

Можете да създадете нова категория “Трябва отговор” с настройки на филтъра: Нов + Отворен + Отложен, за да можете да виждате всички тикети, нуждаещи се от отговор в една единствена категория.

Списък с условията за прилагане във филтрите:

Статус:

  • Отговорен
  • Постъпва обаждане
  • Постъпва чат
  • Спам
  • Изтрит
  • Нов
  • Отворен
  • Решен
  • Отложен

Източник:

  • Чат бутон
  • Контактна форма
  • Електронна поща
  • Facebook
  • Facebook съобщение
  • Покана
  • Форум
  • Предложение
  • Обаждане
  • Джаджа за разговори
  • Twitter
  • Харесване на темата
  • Изискан от
  • Възложен на
  • Не е възложен на
  • Отдел
  • Отдел (изключи)
  • Съобщението е добавено от
  • Съобщение
  • Създаден
  • Променен
  • SLA ниво
  • Категория на предложението
  • Категория на форума
  • Тагове
  • Тагове изключи
  • Платформа
  • Статус на поръчка
  • Приоритет
  • Статус
  • Категория
  • Url
  • Пощенски адрес
  • Вашата позиция
  • Компания

Search for tickets with ease

Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.

Ресурси на базата знания

Научете още подробности

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо