Ако получавате голям брой тикети с течение на времето, проследяването им наистина може да ви затрудни, както и откриването на тези, които ви трябват. Затова ви предлагаме функцията “Филтри”, която ви помага да организирате по-добре работата си.
В раздела Тикети, можете да създавате различни филтри, за сортиране на тикетите според условията ви. Можете да създавате категории и да насочвате съответните тикети в тях.
Филтри
Пример
Можете да създадете нова категория “Трябва отговор” с настройки на филтъра: Нов + Отворен + Отложен, за да можете да виждате всички тикети, нуждаещи се от отговор в една единствена категория.
Списък с условията за прилагане във филтрите:
Статус:
- Отговорен
- Постъпва обаждане
- Постъпва чат
- Спам
- Изтрит
- Нов
- Отворен
- Решен
- Отложен
Източник:
- Чат бутон
- Контактна форма
- Електронна поща
- Facebook съобщение
- Покана
- Форум
- Предложение
- Обаждане
- Джаджа за разговори
- Харесване на темата
- Изискан от
- Възложен на
- Не е възложен на
- Отдел
- Отдел (изключи)
- Съобщението е добавено от
- Съобщение
- Създаден
- Променен
- SLA ниво
- Категория на предложението
- Категория на форума
- Тагове
- Тагове изключи
- Платформа
- Статус на поръчка
- Приоритет
- Статус
- Категория
- Url
- Пощенски адрес
- Вашата позиция
- Компания
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.