Ако получавате голям брой тикети с течение на времето, проследяването им наистина може да ви затрудни, както и откриването на тези, които ви трябват. Затова ви предлагаме функцията “Филтри”, която ви помага да организирате по-добре работата си.
В раздела Тикети, можете да създавате различни филтри, за сортиране на тикетите според условията ви. Можете да създавате категории и да насочвате съответните тикети в тях.
Филтри
Пример
Можете да създадете нова категория “Трябва отговор” с настройки на филтъра: Нов + Отворен + Отложен, за да можете да виждате всички тикети, нуждаещи се от отговор в една единствена категория.
Списък с условията за прилагане във филтрите:
Статус:
- Отговорен
- Постъпва обаждане
- Постъпва чат
- Спам
- Изтрит
- Нов
- Отворен
- Решен
- Отложен
Източник:
- Чат бутон
- Контактна форма
- Електронна поща
- Facebook съобщение
- Покана
- Форум
- Предложение
- Обаждане
- Джаджа за разговори
- Харесване на темата
- Изискан от
- Възложен на
- Не е възложен на
- Отдел
- Отдел (изключи)
- Съобщението е добавено от
- Съобщение
- Създаден
- Променен
- SLA ниво
- Категория на предложението
- Категория на форума
- Тагове
- Тагове изключи
- Платформа
- Статус на поръчка
- Приоритет
- Статус
- Категория
- Url
- Пощенски адрес
- Вашата позиция
- Компания
Search for tickets with ease
Filter tickets by channel, customer, or any other custom filter to make searching easier. Try it today for free. No credit card required.
Ресурси на базата знания
LiveAgent уебинар 1: Представяне и общ преглед
LiveAgent предлага софтуерни решения за подобряване на клиентското обслужване в B2B индустрията чрез реферален маркетинг и онлайн чат. Подобрете маркетинга и удовлетвореността на клиентите си чрез електронна поща, сегментация и обучение на персонала. Вложенията в софтуер и онлайн чат са важни за подобряване на клиентското обслужване.
LiveAgent предлага комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване. Функцията за обединяване на тикети помага за улесняване на работата на служителите, като ефективно обединява различни запитвания в един тикет.още предлага ресурси на базата знания, уебинари и демонстрации, които помагат на компаниите да подобрят своето клиентско обслужване.
Инструменти за съвместна работа
LiveAgent предлага инструменти за съвместна работа и интеграции с различни приложения за подобрено комуникационно изживяване и уеднаквяване на работните процеси. Възможност за безплатна миграция на данни и 14-дневен безплатен пробен период.