Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Работно време

Какво е работното време?

Работното време са часовете, в които работи офиса, обикновено от 9:00 до 17:00 часа от понеделник до петък. По същество работното време е времето, през което работите. Работното време варира от компания до компания и от индустрия до индустрия.

работно време
Разботно време

Защо е необходимо да настроите работно време?

Настройването на работното време на бюрото за помощ е важно, защото засяга споразумението за ниво на обслужване (SLA) . Например, без работно време, тикетите, които бихте получили през уикендите или празниците (по принцип, когато Вашите служители не работят), ще останат без отговор за зададената продължителност на SLA и ще доведат до санкция.

SLA запис в софтуера за обслужване на клиенти - LiveAgent

Това, разбира се, може да бъде избегнато чрез просто определяне на работно време. Например, ако работното време е от понеделник до петък от 9:00 до 17:00 часа и получите запитване в петък в 16:00 часа, тогава до 9:00 часа в понеделник то ще бъде само един на работен час. Това ще даде на Вашите оператори достатъчно време да отговорят на въпроса и да не се стресират да пропуснат SLA крайни срокове .

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Какво представляват споразуменията за ниво на обслужване (SLAs)?

Споразумение за ниво на обслужване (SLA) е договор между доставчик и клиент, който определя какво ниво на услуга трябва да се предоставя на клиента по всяко време. SLA обикновено обхващат качеството на услугата, наличността на и отговорностите на доставчика.

Например споразумение за ниво на обслужване може да посочва, че офисът на доставчика на софтуер трябва да отговаря на заявките на клиента по имейл, чат на живо и телефон в рамките на един работен час. Ако това не е постигнато, клиентът има право на възстановяване на суми.

Работно време
SLA отчет за оплаквания

Какви са санкциите, ако не са изпълнени SLA?

Обикновено SLA включват предварително дефинирани санкции, които клиентът може да наложи, ако доставчикът на услуги не отговаря на условията за обслужване. Тези санкции често се управляват чрез кредити, равни на определен процент от месечната печалба на доставчика, направена от сметката на клиента. Ако целта на SLA не е постигната, клиентът има право на възстановяване под формата на кредит, който може да приложи за бъдещи месечни абонаментни такси.

Работно време
SLA отчет

Какво прави работното време?

Работното време на LiveAgent настройва Вашите SLA, така че да се задействат в определени периоди от време с възможност да се изключат през празниците.

Как да настроите работно време в LiveAgent

  1. Впишете се в LiveAgent
  2. Кликнете на конфигурация
  3. Кликнете на SLA
  4. Кликнете на оранжевия бутон Създай вдясно
Работно време

5. Дайте име на SLA нивото 6. Отбележете „Времето е определено в рамките на следващите работни часове”

Работно време

7. Изберете вашата часова зона 8. Поставете отметка във всяко поле (от понеделник до неделя) и настройте работното си време

Работно време

9. По избор : Поставете отметка в „изключване на празниците“ и дефинирайте дните, в които не работите, във формата ГГГГ-ММ-ДД. Ако искате да настроите периодични празници, можете да използвате следния формат: *-MM-ДД 10. Щракнете върху Запазване

Щастливите клиентите са най-добрите клиенти

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Значки

Как можете да се възползвате от настройването на работно време?

Изпълнение на SLA

Като настроите работно време, няма да рискувате да пропуснете сроковете си по SLA. Вашите оператори ще имат достатъчно време да отговорят на запитвания от VIP клиенти и няма да се притеснявате, че ще бъдете изправени пред санкции (каквито и да са те според вашето споразумение за ниво на обслужване).

Дълготрайни взаимоотношения с клиентите

Спазвайки Вашата част от споразуменията за ниво на обслужване (спазване на сроковете), клиентите ще останат доволни от услугата Ви. Това ще укрепи връзката Ви клиент-клиент и ще ги задържи лоялни към Вашия бизнес за дълго време. Това може дори да доведе до по-високи продажби и кръстосани продажби, особено ако те знаят, че могат да разчитат на Вас, за да отговорите своевременно на въпросите им.

Застъпване за марката и повече продажби

Щастливите клиенти могат да бъдат отлични защитници на марката. Те обичат да споделят положителния си опит с приятели, семейство, връстници и колеги. Препоръки като тези са много въздействащи. Според проучване на American Express , 42% от потребителите вероятно ще правят покупки въз основа на препоръки от своите близки.

  • Roman Bosch

    Роман Бош

    Partly

    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти

  • christine preusler

    Кристин Пройслер

    HostingAdvice

    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.

  • Karl Dieterich

    Карл Дитерих

    Covomo

    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.

  • Hendrik Henze

    Хендрик Хенце

    HEWO Интернет маркетинг

    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.

  • Razvan Sava

    Разван Сава

    Webmaster Deals

    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.

  • Taras Baca

    Тараш Бака

    XperienceHR

    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...

  • user testimonials

    Андрей Фтомин

    TAZAR Group

    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.

  • Matt Janaway

    Мат Джеийнвей

    The Workplace Depot

    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са

  • Jens Malmqvist

    Йенс Малмквист

    Projure

    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...

  • user testimonials

    Катана Александру

    Websignal

    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.

  • JanWienk

    Ян Виенк

    All British Casino

    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...

  • Allan Bjerkan

    Алан Бьеркан

    Norske Automaten

    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!

  • Sissy Böttcher

    Сиси Бьотхер

    Study Portals

    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.

  • Peter Koning

    Петер Конинг

    TypoAssassin

    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.

  • user testimonials

    Аранзазу Ф

    Factorchic

    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Рик Нуске

    MyFutureBusiness

    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Войтех Калексений

    123-Nakup

    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.

  • Rafael Kobalyan

    Рафаел Кобалян

    Betconstruct

    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.

  • Martin Drugaj

    Мартин Другай

    Atomer

    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.

  • Ivan Golubović

    Иван Голубович

    AVMarket

    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.

  • user testimonials

    Рустем Гимаев

    Езиков център Antalya Consulting

    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...

  • Randy Bryan

    Ранди Брайън

    tekRESCUE

    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.

  • Timothy G. Keys

    Тимоти Г. Кейс

    Marietta Corporation

    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.

  • user testimonials

    Михаела Теодореску

    eFortuna

    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.

  • Hilda Andrejkovičová

    Хилда Андрейковичова

    TrustPay

    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.

  • user testimonials

    Александра Данишова

    Nay

    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.

  • user testimonials

    Самуел Смахел

    m:zone

    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.

  • David Chandler

    Дейвид Чандлър

    Volterman

    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.

Статии с полезна информация

За да научите повече за работното време и SLA, вижте нашите ресурси от базата знания, публикации в блогове, уебинари и др.

https://youtu.be/yDY_Az1nFe0

Готови ли сте да настроите работно време?

Регистрирайте се за нашия безплатен 14-дневен пробен период (не се изисква кредитна карта!) и тествайте нашата функция за работно време. Открийте колко лесно е да спазвате сроковете във връзка споразумение за ниво на обслужване и да са доволни клиентите.

Опитайте LiveAgent днес​

Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.

Над 3000 отзива Trustpilot GetApp G2 Crowd

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо