Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Работно време

Какво е работно време?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Работното време са часовете, в които екипа за клиентско обслужване на бизнеса обикновено работи. Фирмите определят времето, в което клиентите им могат да комуникират с обслужващия екип. Времето за отговор зависи от работното време. В крайна сметка, никой не иска клиентите му да чакат за отговор през help desk-а, когато е зает, спи или е на почивка.

Различно работно време може да бъде избрано за различните отдели. Това е полезно когато сътрудниците работят по различно време или в различни часови зони. Например, екипът за поддръжка на компанията е на разположение 24 часа. Следователно, работниците ще са отговорни само за обажданията по време на тяхната смяна.

Какво е нормалното работно време?

Нормалното работно време обикновено е от 8 до 18 часа. Обичайно е от понеделник до петък. Това важи за всички дни, освен официалните празници.

Но трябва да имате предвид, че нормалното работно време и работни дни се различават според местоположението на компанията.

Колко работни дни са 48 часа?

48 часа означава 2 работни дни. Работните дни обикновено са от понеделник до петък, когато повечето бизнеси работят.

Какво е работното време в САЩ?

Работното време зависи от вида на бизнеса. Обществените услуги и места, като например банките, в САЩ обикновено работят от 8 до 17 часа от понеделник до петък. Да, магазините на дребно може често да работят с по-дълго работно време и дори във всеки ден от седмицата. Всичко това важи за всички дни освен официалните празници. Работното време на ресторантите варира според местоположението на бизнеса. Като цяло, обикновено е от 9 до 17 часа.

Как може софтуер за клиентско обслужване да ви помогне да управлявате бизнеса си 27/4?

Софтуерът за клиентско обслужване помага на сътрудниците да управляват всички запитвания от едно място. Няма нужда да променят средата.

Например, можете да получавате всички запитвания от имейл, лайв чат, телефонни обаждания и социални медии в една Универсална входяща кутия. Настройте и автоматизирайте вашия LiveAgent и постигнете максимална производителност на клиентското си обслужване!

Ако искате да научите повече относно LiveAgent, прочетете относно Софтуера за клиентско обслужване.

Но това как помага с работното време?

Отделът за клиентско обслужване обикновено работи на смени. Трудно е да осигурите услуга 24/7, освен ако компанията може да си позволи да отдели ресурси да наеме повече служители.

Софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent предоставя клиентски портал, който може да ви помогне по много начини. Пъврвият и най-важен е създаването на статии в Базата знания. Предоставянето на възможност за самообслужване може да бъде например чрез статии в базата знания. Това може да предложи помощ на клиентите когато екипа за клиентско обслужване не е на разположение.

LiveAgent също предлага функционалност Бъдещо работно време. Тази функция ви позволява да задавате работното си време в софтуера. Това може да помогне на екипа ви за клиентско обслужване да подготви работните си смени. Също така позволява да се създадат реалистични очаквания в клиентите.

Научете повече относно функцията Работно време в LiveAgent

Други ползи от софтуера за клиентско обслужване

  • задържане на клиентите
  • удовлетворение на клиентите
  • по-малък разход на ресурси
  • ефективно използване на времето
  • по-висока печалба
  • лоялност на клиентите
  • клиентска общност

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

FAQ

Какво означава терминът Работно време?

Работното време са часовете от деня, когато обичайно се извършва дейността. Стандартното работно време е различно в различните държави. В много държави е периода от време между 9 и 17 часа (още познато като От 9 до 5).

Как да настроя работно време в LiveAgent?

За да настроите работно време в LiveAgent, отидете в Конфигурация, след което изберете раздел Автоматизация и след това SLA. В следващата стъпка кликнете Ново ниво. Сега вече можете да активирате и настроите работното време като изберете Времето се дефинира в последователни работни часове, след което изберете часовата зона, настроите работно време за всеки ден от седмицата и изключите празничните дни, в които компанията не работи.

Какво работно време да настроя?

Работното време, което избирате, трябва да зависи от типа на бизнеса ви.Когато настройвате работно време, помислете коя е целевата ви група – в какво време ще искат да купят услугите ви. Но най-важното е да включите и да се придържате към работното си време във всички комуникационни канали, които използвате.

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо