Работно време

Какво е работно време?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Работното време са часовете, в които екипа за клиентско обслужване на бизнеса обикновено работи. Фирмите определят времето, в което клиентите им могат да комуникират с обслужващия екип. Времето за отговор зависи от работното време. В крайна сметка, никой не иска клиентите му да чакат за отговор през help desk-а, когато е зает, спи или е на почивка.

Различно работно време може да бъде избрано за различните отдели. Това е полезно когато сътрудниците работят по различно време или в различни часови зони. Например, екипът за поддръжка на компанията е на разположение 24 часа. Следователно, работниците ще са отговорни само за обажданията по време на тяхната смяна.

What are the normal business hours?

Нормалното работно време обикновено е от 8 до 18 часа. Обичайно е от понеделник до петък. Това важи за всички дни, освен официалните празници.

But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.

How many business days are 48 hours?

48 часа означава 2 работни дни. Работните дни обикновено са от понеделник до петък, когато повечето бизнеси работят.

What are the working hours in the USA?

Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.

How can customer service software help you manage your business 24/7?

Софтуерът за клиентско обслужване помага на сътрудниците да управляват всички запитвания от едно място. Няма нужда да променят средата.

Например, можете да получавате всички запитвания от имейл, лайв чат, телефонни обаждания и социални медии в една Универсална входяща кутия. Настройте и автоматизирайте вашия LiveAgent и постигнете максимална производителност на клиентското си обслужване!

If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.

But how does it help with your business hours?

Отделът за клиентско обслужване обикновено работи на смени. Трудно е да осигурите услуга 24/7, освен ако компанията може да си позволи да отдели ресурси да наеме повече служители.

Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.

LiveAgent също предлага функционалност Бъдещо работно време. Тази функция ви позволява да задавате работното си време в софтуера. Това може да помогне на екипа ви за клиентско обслужване да подготви работните си смени. Също така позволява да се създадат реалистични очаквания в клиентите.

Business-hours-feature-LiveAgent
LiveAgent office hours example

Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.

Други ползи от софтуера за клиентско обслужване

  • задържане на клиентите
  • удовлетворение на клиентите
  • по-малък разход на ресурси
  • ефективно използване на времето
  • по-висока печалба
  • лоялност на клиентите
  • клиентска общност

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Обратно към терминологичния речник Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×
Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо