Използвайте шаблони за ефективно обслужване на клиенти чрез социалните медии. Научете как да предоставите информация за работното време и да отговаряте на въпроси за времето за обслужване. Готови шаблони и примери за ефективно комуникиране с клиентите.
Като се регистрирам, приемам Общите усовия и Политика за поверителността.
Осигуряването на отлично клиентско обслужване може да допринесе за намирането на повече клиенти и потенциални клиенти, които да са лоялни на бизнеса ви и да го препоръчат на останалите.
С възхода на социалните медии, една от дейностите, които без съмнение са най-печеливши за бизнесите, е да разширят клиентското си обслужване към канала социални медии. Това носи множество ползи като оптимизация на ресурсите, скорост, автоматични отговори и други
Обслужването в социалните медии обаче работи добре само ако се състои от добре организирани логически процеси. Не става въпрос само за изпращането на общи шаблонни съобщения като “благодарим за съобщението, ще се свържем с Вас скоро.”
Работата на сътрудниците обслужване на клиенти в социалните медии трябва да се случва в предварително определени часове и потребителите трябва да са информирани кога са те. Един от най-големите грехове на клиентското обслужване е да оставите клиент да чака без да го информирате кога може да очаква отговор.
Ако решите да обслужвате клиентите си през социалните медии и да го правите правилно, може да очаквате много ползи. По-долу са някои от тях.
Thank you for your message. Our customer service on [Facebook/Instagram/Twitter] is available every day from [X] to [Y].
If your matter is urgent, you can also visit our website [link] and message our customer service team using the live chat window – we’re available 24/7 there!
However, if you can wait until tomorrow morning we’re happy to assist you here 🙂
Best,
The [company] team
Thank you for your message, [name]!
Our [restaurant/office/beauty salon/bar] is open every day from [X] to [Y] between [weekday] and [weekday].
We’d be very happy to see you here!
If you want to book a [table/service/appointment], you can do so via this link [link].
Best,
[company] staff
Thank you for reaching out to us. We’re here to help you.
Our opening hours on weekdays are: [opening hours], and we also work on weekends from [X] to [Y].
Talk to you soon!
The [company] team
We’ve got your message. Our social media opening hours are from [X] to [Y].
That’s why we’ll be able to answer your query tomorrow after [X] at the earliest.
It’s best to contact our customer service team via this contact form [link to a contact form], via email [customer service email], or by calling them at [phone no.]. This is the fastest way to get assistance.
Best,
The [company] social media team
Thank you for reaching out. We’re happy that you follow [company] on social media.
If you need assistance with solving your issue, please contact our customer service team by filling out this form [link to a form], calling them at [phone no.], or via the live chat on our website.
We’re available [from X to Y/24/7] there and will be happy to assist you!
Have a great day!
Best,
The [company] social media team
Ready to use our social media reply templates?
Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 30-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br> Try it today. No credit card required.
Да – ако работното ви време е ограничено, трябва да уведомите клиентите си за времето, в което можете да им помогнете. Най-добре е да сложите тази информация в описанието на профила. Можете да включите работното време и в съобщение във Facebook. Ако има канали за клиентско обслужване, налични извън работното ви време в социалните медии, можете да информирате клиентите си и за тях и да им кажете как да се свържат с вас чрез наличния начин за контакт.
За повечето бизнеси не е необходимо. Ако обаче работите по цял свят и клиентите ви се намират в различни часови зони, би било мъдро да имате поне няколко различни сътрудници, работещи в различни смени. Не много отдавна една международна авиокомпания обави, че предлага клиентско обслужване през социалните медии само между 8:00 и 16:00 часа в часова зона EDT, което не е приемливо за такъв тип глобален бизнес.
Няма универсално правило за това. Трябва да вземете решението на база на наличния персонал (по-дълго работно време означава по-високи заплати за сътрудниците обслужване на клиенти) и активността на клиентите ви. Например, ако забележите, че последователите ви са най-активни по време на “стандартното” работно време от 9 до 5, е логично да предоставяте обслужване през социалните медии по това време.Ако обаче клиентите ви предпочитат да се свързват с бранда ви през социалните медии вечер и не пускат много запитвания сутрин, би имало повече смисъл и би било по-удобно за потребителите ви да предоставяте обслужване в социалните медии вечер.
Изказвания за клиентска услуга, епиграми и слогани
Вдъхновете се от този обширен списък от 80 изказвания за клиентска услуга, слогани и напътствия от топ мениджъри и служители на първа линия.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Свободни сме в различни дни