Тествай безплатно

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Шаблони
  • Шаблони за отговор на въпроси относно работно време/време за обслужване

Шаблони за отговор на въпроси относно работно време/време за обслужване

Осигуряването на отлично клиентско обслужване може да допринесе за намирането на повече клиенти и потенциални клиенти, които да са лоялни на бизнеса ви и да го препоръчат на останалите.

С възходът на социалните медии, една от дейностите, които без съмнение са най-печеливши за бизнесите, е да разширят клиентското си обслужване към канала на социалните медии. Това носи множество ползи като оптимизация на ресурсите, скорост, автоматични отговори и други

Обслужването в социалните медии обаче работи добре само ако се състои от добре организирани логически процеси. Не става въпрос само за изпращането на общи шаблонни съобщения като “благодарим за съобщението, ще се свържем с Вас скоро.”

Шаблони за отговор на въпроси относно работно време/време за обслужване
Отговаряйте на съобщения във Facebook през таблото на LiveAgent
Шаблони за отговор на въпроси относно работно време/време за обслужване

Работата на сътрудниците обслужване на клиенти в социалните медии трябва да се случва през предварително определени часове и потребителите трябва да са информирани кога са те. Един от най-големите грехове на клиентското обслужване е да оставите клиент да чака без да го информирате кога могат да очакват отговор.

Предимства на планирането на обслужването в социалните медии

Ако решите да обслужвате клиентите си през социалните медии и да го правите правилно, може да очаквате много ползи. По-долу са някои от тях.

  • Разходи: цената на предоставянето на клиентско обслужване през социалните медии е по-ниска от традиционните канали, като контактен център или имейл, защото един сътрудник може да обработва няколко запитвания едновременно.
  • Скорост: социалните медии като Facebook и Twitter елиминират времето за изчакване, което се налага с други канали за обслужване заради забавените отговори и чакането на линия.
  • Социалните месии са директна и достъпна форма на комуникация, защото дава възможност на компаниите да говорят с клиентите без бариери и през канал, който клиентите са избрали сами.
  • Репутация: използването на Twitter и Facebook за клиентско обслужване може да подобри репутацията на компанията, тъй като конфликтите се разрешават публично.
  • Допълнителни знаниче: клиентското обслужване през социалните медии ви позволява да събирате мнения и обратна връзка от клиентите си в реално време.

Шаблони за отговор на въпроси относно работно време/време за обслужване

Шаблон за отговор на въпрос за работно време в социалните медии – за клиентско обслужване през социалните медии

Шаблон за отговор на въпрос за работно време в социалните медии – работно време на фирмата

Шаблон за отговор на въпрос за работно време в социалните медии – общо съобщение 1

Шаблон за отговор на въпрос за работно време в социалните медии – общо съобщение 2

Шаблон за отговор на въпрос за работно време в социалните медии 5 – ако не предлагате клиентско обслужване през социални медии

Работно време в социалните медии – често задавани въпроси

Трябва ли да впиша работното време в описанието на бизнес профила ми в социалните медии?

Да – ако работното ви време е ограничено, трябва да уведомите клиентите си за времето, в което можете да им помогнете. Най-добре е да сложите тази информация в описанието на профила. Можете да включите работното време и в съобщение във Facebook. Ако има канали за клиентско обслужване, налични извън работното ви време в социалните медии, можете да информирате клиентите си и за тях и да им кажете как да се свържат с вас чрез наличния начин за контакт.

Какво е обичайното работно време за клиентско обслужване в социалните медии?

Няма универсално правило за това. Трябва да вземете решението на база на наличния персонал (по-дълго работно време означава по-високи заплати за сътрудниците обслужване на клиенти) и активността на клиентите ви. Например, ако забележите, че последователите ви са най-активни по време на “стандартното” работно време от 9 до 5, е логично да предоставяте обслужване през социалните медии по това време.

Ако обаче клиентите ви предпочитат да се свързват с бранда ви през социалните медии вечер и не пускат много запитвания сутрин, би имало повече смисъл и би било по-удобно за потребителите ви да предоставяте обслужване в социалните медии вечер.

Трябва ли да предлагам клиентско обслужване в социалните медии 24/7?

За повечето бизнеси не е необходимо. Ако обаче работите по цял свят и клиентите ви се намират в различни часови зони, би било мъдро да имате поне няколко различни сътрудници, работещи в различни смени. Не много отдавна една международна авиокомпания обави, че предлага клиентско обслужване през социалните медии само между 8:00 и 16:00 часа в часова зона EDT, което не е приемливо за такъв тип глобален бизнес.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да впиша работното време в описанието на бизнес профила ми в социалните медии “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Да – ако работното ви време е ограничено, трябва да уведомите клиентите си за времето, в което можете да им помогнете. Най-добре е да сложите тази информация в описанието на профила. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво е обичайното работно време за клиентско обслужване в социалните медии?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Няма универсално правило за това. Трябва да вземете решението на база на наличния персонал и активността на клиентите ви.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Трябва ли да предлагам клиентско обслужване в социалните медии 24/7?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “За повечето бизнеси не е необходимо. Ако обаче работите по цял свят и клиентите ви се намират в различни часови зони, би било мъдро да имате поне няколко различни сътрудници, работещи в различни смени.” } }] }

Ready to use our social media reply templates?

Start using them today alongside our social media customer service software. Our free 14-day trial has full functionality complete with Facebook, Twitter, and Instagram integrations.<br /> Try it today. No credit card required.

Free Trial
Обратно към шаблоните Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо