Всеки има нужда от почивка. Можете да си починете с помощта на функцията “Пауза”, докато пиете кафе или се занимавате с нещо лично. Никой няма да ви безпокои докато сте в режим на пауза, затова можете да се насладите на миговете на спокойствие и да се върнете към работата, когато сте готови.
LiveAgent предлага опция за сътрудниците и администраторите – да влизат в режим на “пауза”. Обикновено се използва за спиране на получаването на тикети, съобщения в чата и обаждания докато сте извън офиса за кратко (например за обяд или кафе.)
Пример
Когато даден служител напусне офиса за кратко (за обяд, кафе) натискайки “Пауза”, профила му стана неактивен – към този профил на пауза не постъпват тикети, съобщения от чата и обаждания. Когато служителят се върне и натисне “Продължи”, профилът му отново става активен. Не е необходимо служителят да излиза и влиза в профила си.
Времето прекарано в режим на пауза не се отчита като работно време за служителя.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Ресурси на базата знания
Шаблон за отговор от сътрудник
Висококачествената програма LiveAgent предлага алтернатива за клиентско обслужване чрез уеб чат, подобрява комуникацията и увеличава продажбите. Шаблоните за отговор от сътрудник улесняват обслужването на клиентите, а софтуерът помага за самообслужване.
LiveAgent предлага комуникационна платформа за подобрено клиентско обслужване. Функцията за обединяване на тикети помага за улесняване на работата на служителите, като ефективно обединява различни запитвания в един тикет.още предлага ресурси на базата знания, уебинари и демонстрации, които помагат на компаниите да подобрят своето клиентско обслужване.