Всеки има нужда от почивка. Можете да си починете с помощта на функцията “Пауза”, докато пиете кафе или се занимавате с нещо лично. Никой няма да ви безпокои докато сте в режим на пауза, затова можете да се насладите на миговете на спокойствие и да се върнете към работата, когато сте готови.
LiveAgent предлага опция за сътрудниците и администраторите – да влизат в режим на “пауза”. Обикновено се използва за спиране на получаването на тикети, съобщения в чата и обаждания докато сте извън офиса за кратко (например за обяд или кафе.)
Пример
Когато даден служител напусне офиса за кратко (за обяд, кафе) натискайки “Пауза”, профила му стана неактивен – към този профил на пауза не постъпват тикети, съобщения от чата и обаждания. Когато служителят се върне и натисне “Продължи”, профилът му отново става активен. Не е необходимо служителят да излиза и влиза в профила си.
Времето прекарано в режим на пауза не се отчита като работно време за служителя.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Ресурси на базата знания
LiveAgent is a software company that offers customer service solutions such as a ticketing and chat system, VoIP phone systems, and complaint management software. They also have a partner program and a blog with resources like templates, webinars, and a typing speed test. The company highlights their awards and customer reviews on their website. A free trial and pricing information is available for interested customers.
Търсите начин да се прехвърлите от LiveChat в LiveAgent?
Помагайки да се сегментират клиентите, софтуерът за проследяване подобрява маркетинговите съобщения и задържа маржовете високи. Рефералният маркетинг и качественото обслужване на клиенти са от основно значение.