LiveAgent се ангажира с поверителност , защита , законосъобразност и прозрачност. Този подход включва и насърчаване на нашите клиенти да спазват изискванията на ЕС за защита на данните, включително тези, посочени в Общия регламент за защита на данните („GDPR“), който влиза в сила на 25 май 2018 г.

Прочетете повече за GDPR политиката на LiveAgent.
Намалете разходите си със софтуер за клиентски портал
Помощни софтуери и решения за обслужване на клиенти предлагат подобрение на маркетинговите съобщения и задържането на клиентите.
Инструменти за обслужаване на клиенти
Подобрете комуникацията и продажбите чрез клиентски портал и софтуер за клиентско обслужване като LiveAgent и X-Cart LiveAgent. Внедрете модел на организационната структура на кол център и използвайте инструменти като организационни диаграми и видео конференции за визуализация и лесно разбиране. Разберете нуждите и интересите на клиентите си чрез социални медии и подходящи инструменти за обслужване, като форуми, чат на живо, мобилни приложения и други.
Различни стратегии в B2B индустрията за подобряване на обслужването на клиенти включват препоръчителен маркетинг, онлайн чат, управление на електронна поща и инвестиции в софтуер за телефонно обслужване. ЛайвАджент предлага решения за обслужване на клиенти, включително телефонни системи и управление на контакти в социалните мрежи.