LiveAgent се ангажира с поверителност, защита, законосъобразност и прозрачност. Този подход включва и насърчаване на нашите клиенти да спазват изискванията на ЕС за защита на данните, включително тези, посочени в Общия регламент за защита на данните („GDPR“), който влиза в сила на 25 май 2018 г.
Прочетете повече за GDPR политиката на LiveAgent.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Предлага различни интеграции, гъвкави шаблони и ресурси за обучение.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
LiveAgent предлага софтуер за клиентско обслужване с множество функции, включително лайв чат, телефонна централа и база знания. Получете най-доброто клиентско изживяване с тях.
Инструменти за съвместна работа
LiveAgent предлага инструменти за съвместна работа и интеграции с различни приложения за подобрено комуникационно изживяване и уеднаквяване на работните процеси. Възможност за безплатна миграция на данни и 14-дневен безплатен пробен период.