Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Академия LiveAgent

Единственият ресурс за клиентско обслужване, от който някога ще се нуждаете.

Категория

Списък със статии
(827)
  • The best tips to create customer survey

    Как да провеждате проучване на клиенти

    Всички знаем, че удовлетвореността на клиентите е от съществено значение за оцеляването на вашия бизнес. Но как да разберете дали вашите клиенти са доволни или не? Много е просто – просто ги попитайте!

  • How to create customer interview

    Как да проведем интервю на клиентите

    Преди да можете да се отправите към етапа на интервю, първо трябва да помислите за това, което прави доброто обслужване на клиентите. Има голямо недоразумение, защото въпреки че 80% от фирмите вярват, че предоставят отлично обслужване на клиентите, само 8% от клиентите се чувстват като получаващи го. Това е огромна празнина и компаниите трябва да започнат да се заплитат.

  • Set your customer service department to success

    Задайте успешно Вашия отдел за обслужване на клиенти

    Ваканционният сезон може да бъде един от най-добрите и най-печелившите времена на годината за вашата компания. Тя може да бъде и много предизвикателна време за вашия екип за обслужване на клиенти, тъй като те се стремят да отговорят на повишен брой обаждания, имейли и чатове на живо. Тъй като клиентите правят покупки навреме за подаръци за празници, тя може да бъде време на повишени клиентски искания и повишени емоции на клиентите. За да сме сигурни, че вашата компания ще постигне резултати с върхово представяне, ние сме събрали някои важни стъпки, които можете да предприемете, за да настроите екипа си за обслужване на клиенти за успех. Прочетете нататък, за да научите какви стъпки трябва да предприемете, за да може марката ви да създава по-щастливи и лоялни клиенти през тази година.

  • The importance of customer service conferences

    Конференции за обслужване на клиенти и тяхното въздействие върху образованието

    Обслужването на клиенти и CX конференциите са идеални за всички професионалисти в обслужването на клиенти, които искат да се обвърже с колеги, да научат за най-новите тенденции и да се вдъхновяват от експерти. Но какво друго може да ви даде конференциите за обслужване на клиенти и как те са свързани с образованието? Прочетете тази статия, за да научите повече.

  • The difference between in house and remote customer service

    Вътрешно срещу външно обслужване на клиенти

    Всеки бизнес се нуждае от точен екип за обслужване на клиенти. Това е далеч един от най-важните отдели в рамките на всяка компания, въпреки че някои собственици не изглежда да осъзнават това. Излишно е да казвам, че никога не е достатъчно просто да го имате – трябва да знаете как да го управлявате успешно.

  • Customer service interview

    Интервю за работа в екипа по обслужване на клиенти

    Безупречното обслужване на клиентите се базира на изключителните служители в екипа по клиентска поддръжка. Дори с помощта на най-добрите инструменти, системи и перфектно настроени процеси и провеждани обучения, една компания не би могла да осигури безупречно клиентско обслужване, ако не разполага с правилните хора в екипа си.

  • The importance of customer service education

    Обучение на сътрудниците от екипа за обслужване на клиенти

    Обучението на сътрудниците от екипа за обслужване на клиенти е съвкупност от дейности и процедури, които трябва да провежда всеки един контактен център, за да запази качеството на услугите си и удовлетвореността на клиентите си на максимално високо ниво. Днес имаме богат избор от инструменти и платформи за обучение, затова би било недопустимо, ако не ги използваме разумно. Нека да видим защо образователните програми са толкова важни.

  • Help desk software parts

    Функции на help desk софтуера

    Вярно е, че на пазара в момента се предлагат стотици help desk програмни продукти – от най-простичките системи с набор от базови функции до комплексни решения – и по-голямата част от тях предлагат три основни неща: управление на тикетите, автоматизация и анализ. Голяма част от доставчиците на help desk софтуер предлагат допълнителни възможности като вградени опции за самообслужване, множество канали за връзка, CRM интеграция, задълбочени отчети, инструменти за съвместна работа и още. Изборът на подходящия help desk софтуер зависи от нуждите на компанията ви, специфичните ви изисквания и бюджет.

  • Help desk software requirements

    Изисквания към Help Desk софтуера

    Всяка компания има свои собствени цели, стратегия за обслужване на клиенти и бюджетни средства. Затова и изискванията към Help Desk софтуера могат значително да се различават. И докато някои системи включват набор от основни функции и са подходящи само за малки компании, други предлагат впечатляващи функции и разширена функционалност, подходящи за нуждите на компании с всякаква големина.

  • Help Desk Best Practices

    Най-добрите практики в прилагането на Help desk системи

    Ежедневно голям брой компании, големи и малки, от почти всички сфери на дейност, разчитат на използването на help desk софтуер за проследяване и решаване на проблемите на клиентите си. Начинът, по който се прилага и управлява help desk системата позволява на организацията да извършва ефективно операциите по обслужване на клиенти, навреме да разрешава запитванията на клиенти и да осигурява безупречно обслужване на клиентите – точно това, което търсят потребителите днес.

  • Customer service onboarding

    Обслужване на клиенти – онбординг на потребители

    Успехът на активирането и задържането на клиентите зависи от това колко качествено създава успешни потребители процесът ви по онбординг (привличане) на потребители, както и колко добре се справя екипът ви за поддръжка с обработването на тикети, свързани с проблеми възникващи по време на процеса на настройване.

  • Customer service templates

    Шаблони в обслужването на клиенти

    Висококачественото обслужване на клиенти е важна съставна част на всяка една успешна компания. То гарантира лоялност към бранда и високи нива на задържане на клиентите, важни инструменти за развитието и добрата доходност.

  • Key customer service processes

    Процеси в обслужването на клиенти

    Ако работите с клиенти, в който и да е било момент от цикъла на продажбите, знаете добре, че клиентската удовлетвореност е важен фактор за задържането на клиента. Как обучавате служителите си, за да бъдете сигурни, че те предоставят безупречно обслужване на клиентите и удовлетворяват максимално потребителя?

  • Customer service and help desk management

    Управление на обслужването на клиенти

    Мислите ли, че продуктите или услугите ви са най-важното нещо за вашата компания? Има граница, до която може да стигнете с един отличен продукт. Той е необходимост, но не и достатъчно условие за успеха ви в дългосрочен план. Защо? Защото е само едната част от опита на клиентите при покупка. Днес трябва да бъдете перфектни във всичко. Само така ще можете да привличате и задържате клиенти.

  • The best tips to handle customer service queue

    Опашка в обслужването на клиенти

    В повечето от екипите за обслужване на клиенти настъпва момент, в който броят на постъпващите запитвания от клиенти става по-голям от възможностите за бързата им и ефективна обработка от сътрудниците. Въпреки че непрестанният поток от тикети обикновено е добър знак, показващ, че все повече хора използват продуктите или услугите на компанията, удовлетвореността им до голяма степен зависи от това колко бързо се справят служителите ви с отговарянето на клиентските запитвания.

  • Академия

    Автоматизирано обслужване на клиенти

    Какво представлява автоматизираното обслужване на клиенти? Автоматизираното обслужване е процес, който Ви позволява да съдействате на клиентите без участието на сътрудник. Какво означава това? Е, конкретни действия в рамките на поддръжката на клиенти са автоматизирани. Например можете лесно да спестите време на служители и клиенти, като създадете автоматизирани имейли за регистрация или забравена парола. Чрез … Прочетете повече

    Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.