Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Характеристики на клиентския портал

Характеристики на клиентския портал

Характеристики на клиентския портал за самообслужване

1. База знания

Базата знания е една от ключовите характеристики на всеки един софтуер за клиентски портал за самообслужване. Когато настройвате база знания, можете да създадете категории, на базата на Вашите продукти услуги или видове клиенти, като след това добавите статии с база знания в рамките на тези категории. По нататък можете да изберете, дали категорията ще бъде публично достъпна или ще бъде в рамките на организациите. Ако са само в рамките на организацията, те ще бъдат видими само за екипа на Вашето клиентско обслужване в панела на агента. Статиите също имат опцията да бъдат или ‘публични’ или ‘в рамките на организацията’. Това принципно означава, че можете да създавате база знания както за Вашите клиенти, така и за служителите.

Публично достъпната база данни предоставя на клиентите и на бъдещите такива мигновен достъп до информацията, от която се нуждаят и възможността сами да разрешават проблеми с продуктите или услугите още преди да им е необходимо допълнителни съдействие от представител на компанията.

Притежанието на вътрешна база данни е страхотен начин за компаниите да предоставят на техните агенти по обслужването лесна за откриване информация, която може да ускори техните отговори, както и да рационализира комуникацията в отделите, като им спести време и се повиши продуктивността на агентите.

2. Мулти база знания

Мулти база знанията е разширена функция. Тя позволява създаването на големи отделни бази със знания в различни домейни в рамките на един акаунт. Всяка отделна база знания ще има собствен уникален дизайн, съдържание и настройки. Характеристиката за клиентски портал за самообслужване е полезна за тези бизнеси, които желаят да разграничат техните портали за клиентско обслужване между различните продукти или услуги. Следователно, предоставянето на по- добро преживяване за самообслужване за техните клиенти.

3. Клиентски форум

Форумите са характеристика на клиентския портал, които предоставят възможността за изграждане на общности с техните потребители. По този начин се да дава възможност на клиентите да взаимодействат и да си помагат един на друг като взаимно си отговарят на въпросите и споделят най- добрите практики. Това може да спести на агентите по обслужването много време. Клиентите могат да получат помощ от друга общност, които са преживели сходни запитвания и са открили успешна алтернатива. 

Всяка постъпила информация се трансформира в тикети. В резултат на това, агентите по обслужването могат да са винаги на върха на важните разговори и да предлагат навременно съдействие. Когато се създава форум можете да добавите ключови думи за по- добра SEO оптимизация. Още повече, изберете отдела, който ще е отговорен за обработването на входящата информация във форумите.

4. Обратна връзка и предложения

Целта на тази характеристика клиентите да споделят тяхната обратна връзка с бизнесите. Това може да бъде също така идея за по-нататъшно разработване на продукти или просто подобрение. Всеки път, щом посетителят изпрати обратна връзка, се създава нов тикет. Така, агентите биват веднага известени и могат да отговорят, ако е необходимо.

В допълнение към обратната връзка, това позволява на бизнесите да създават предложения (характеристики на нов продукт); докато показват също така напредъка на неговото внедряване. След като един път създадете предложение, клиентът ще бъде в състояние да го види в базата знания. По този начин ще бъде в състояние да гласува за него или да добави коментари. Клиентите могат също да добавят предложения. Те ще бъдат трансформирани в тикети, така агентите могат да отговарят, ако е необходимо.

5. Търсене на уиджети

Поставянето на търсене на уиджет на уебсайта позволява на посетителите да потърсят необходимата информация. Следователно, те лесно могат да открият подходящите статии в базата знания, форуми и предложения. Това помага на клиентите да открият отговорите на техните въпроси много по-бързо и лесно. Няма нужда да търсите ръчно в цялото съдържание в клиентския портал – спестява време и усилия. 

Търсене на уиджети

Докато клиентите въвеждат в търсенето на уиджет; предложенията за достъпното съдържание относно запитването ще бъдат показани в реално време. След като се покажат резултатите от търсенето; посетителите могат да кликнат на съответния линк да да видят подходящото съдържание в клиентския портал. Също така е възможно да се активират множество уиджети, които да търсят само в определени категории на клиентския портал.

6. Изпращане на тикети

Изпращането на тикети е характеристика на клиентския портал, която позволява на клиентите да се свържат с екипа по обслужване на компанията; ако не са в състояние сами да открият отговорите на техните въпроси в статиите с база знания и общностни форуми. Секцията позволява на клиентите да;

  • изпращане на искания за обслужване
  • управление на техните собствени тикети
  • read история на тикетите
  • вижте статуса
  • проследяване на напредъка на всеки тикет

В зависимост от това, как е настроен клиентският портал ; от потребителите може или не може да се изисква да се вписват или регистрират за да потвърждават тикети за обслужването. Функцията за потвърждаването на тикети е включена в повечето клиентски портали за самообслужване.

Фактори, които да се вземат под внимание, когато се избира софтуер за портал за клиентско обслужване

Когато стане въпрос за избор на софтуер за клиентски портал за самообслужване за Вашия бизнес, има много критични точки, които да се вземат под внимание. Като необходими характеристики и такива, които е ‘хубаво да се имат’. Създаването на списък с изисквания може да бъде полезно при преценката на различни инструменти и при стесняването на Вашето търсене. Вземете под внимание следните важни фактори, когато избирате доставчик:

  • Набор от достъпни характеристики и функции, които да отговорят на изискванията на Вашия бизнес
  • Лесна настройка и персонализация за да се отговори на нуждите на клиентите
  • Лесна употреба както за клиентите, така и за служителите по обслужването
  • Интуитивен интерфейс за лесно сърфиране в страниците на портала
  • Сигурност за безопасното съхранение на чувствителна информация на Вашите клиенти
  • Достъп до бързо и качествено клиентско обслужване
  • Разбирането за всички свързани разходи, като добавянето на разширени функции може да изиска допълнителни разходи

Разберете сами

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Кое прави добрият клиенстки портал?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Добрият клиентски портал е секция от уебсайт на компания. Той предоставя на клиентите една единствена точка за достъп към информация за компания/продукт.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Какво е база с множество знания?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Базата с множество знания е разширена функция, която Ви позволява да създадете множество отделни бази със знания на различни домейни от един единствен акаунт. Всяка база знания ще има свой уникален дизайн, съдържание и настройки.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои фактори трябва да се вземат под внимание, когато избирате клиентски портал за самообслужване?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Когато стане въпрос за избор на софтуер за клиентски портал за самообслужване за Вашия бизнес, има много критични точки, които да се вземат под внимание, като необходими характеристики и такива, които е добре да се има. В допълнение към това преценете безопасността, персонализацията, разходите и лесната навигация.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо