Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Как да създадете форум

Какво е клиентски форум?

Форумът е онлайн табло за дискусии, което позволява на потребителите да водят разговори под формата на публикувани съобщения. Клиентският форум с други думи е форум на потребителите или общностен форум. Това в основни линии е място, където клиентите на компанията могат да взаимодействат един с друг или да търсят подходяща информация. Още повече, те могат да попитат и да отговорят един на друг на въпросите си и да споделят тяхното знание. Например; полезни съвети и трикове, проникновения, най- добри практики, да използват практически казуси и лични преживявания с продуктите и услугите на компанията.

Как да създадете форум за клиентите?

Много доставчици на хелп деск софтуер включват общностния форум, като част от техните портали за клиентско самообслужване. Следователно, няма нужда да търсите отделни инструменти. Създаването на форум за клиентите обикновено отнема няколко лесни стъпки. Не изисква технически способности или специални познания.

За да се създаде форум за клиенти на LiveAgent е необходимо да сърфирате към Вашия портал за клиентско самообслужване. Това е мястото, където можете да откриете форума. След това, нужно е само да въведете заглавие и да решите, дали е вътрешен форум или публичен форум. Подайте описание, включете съответните ключови думи за SEO оптимизация и изберете отдела, отговорен за обработката на входящата във форума информация.

Вътрешните форуми са предвидени за служителите на компанията. От друга страна, публичните форуми са видими за всеки един. Въпреки това, потребителите трябва да се регистрират и да зададат или да отговорят на въпроси. Клиентите, регистрирани на Вашия клиентски портал ще са в състояние да видят предложените форуми, направо на главната страница. След като отворят форума, те могат или да се присъединят към дискусията или да зададат нов въпрос.

Всяка входяща информация, без значение, дали е нов въпрос или коментирана тема, автоматично се трансформира в тикет. Следователно, ще се появи в панела на агента сред другите тикети. В случай, че е необходимо и подходящо, агентите могат да участват. Те могат да предоставят полезна информация и отговор на въпроси, които другите потребители във форума не са в състояние да отговорят.

Изборът на определен отдел да управлява форум означава, че тикетите ще бъдат разпределени на правилните служители. Следователно, само агентите с най- подходящото знание, опит и експертиза ще отговарят на клиентските запитвания. Това гарантира, че е споделен правилната информация и на нея е отговорено своевременно и по ефективен начин.

5 Основни предимства на притежаването на общностен форум

Клиентският общностен форум е повече от само логическо продължение на Вашата оферта за самообслужване. Докато все още, притежанието на общностен форум се счита за по- скоро за “характеристика”, която е добре да се има, отколкото като необходимост. Въпреки това, с разумен мениджмънт, това може да има положително въздействие. Например: върху ангажимента на потребителите, клиентското удовлетворение, лоялност към марката и дори стимул за иновации при продуктите. Ето и някои от ключовите предимства от внедряването на брандиран клиентски общностен форум в рамките на портала за самообслужване.

1. Улесняване на клиентския ангажимент

Ако клиентският ангажимент е важна част от Вашата стратегия, притежаването на общностен форум може да бъде мощен катализатор. Той предоставя на клиентите ангажиращо място за споделяне на техния опит. Това не се отнася единствено за Вашата компания, но също така и за другите членове на общността. Даване на възможност на клиентите да повдигат теми и да водят дискусии с другите потребители им дава чувство за участие и упълномощаване.

Наред с това, ако Вашият продукт е с висока степен на конфигуриране, гъвкавост и персонализация, клиентите определено ще ценят възможността да сърфират във форума и да видят как другите го използват. Това може да им помогне да намерят решения, които може да им са се стрували първоначално очевидни и да намерят по ефикасни начини за постигане на по- добър резултат с Вашия продукт.

2. Подобряване на Вашата оферта за самообслужване

Вашите агенти по обслужването или клиентите могат да отговарят на общи въпроси в общностния форум. Това буквално създава генерирана от потребителя база знания. Следователно, тя е пълна с информация, която може да съдейства на другите, особено на новите клиенти, които тепърва започват с Вашите продукти. Някои от лоялните клиенти в дългосрочен план може да се наслаждават на това да допринасят редовно към форума. Споделянето на собствените най- добри практики и съвети по темите , в които са експерти. Това създава дългосрочен, полезен резерв на един път. Това може да Ви помогне да спестите от времето на Вашите агенти.

3. Оптимизиране на съществуващото съдържание

Наблюдението върху това, какво обсъждат клиентите в общностния форум е от съществено значение. Това може да даде на бизнеса по- задълбочено разбиране на клиентските проблеми и притеснения. Тези представят страхотна възможност за подобряване на съществуващото съдържание, като се обхващат теми, в които клиентите са по заинтересовани. В допълнение към това, ако клиентът продължава да задава въпроси и да говори за проблеми, които вече са обхванати във Вашите статии с база знания, това означава, че съдържанието не предоставя пълна и обширна информация. Следователно, трябва да бъде подобрена и адаптирана в съответствие с това.

4. Стимулиране на подобрението на продуктите

Държейки под око клиентските разговори в общностния форум, бизнесите може да открият много идеи и безценни данни. Това е ценен опит, не само за техния отдел за клиентско обслужване, но и за техните отдели за разработка на продукти. Клиентите предоставят непряка обратна връзка като обсъждат продуктите/услугите на компанията, да споделят техните идеи, перспективи и преживявания. Може да помогне на бизнесите да придобият прозрение на разработката на продуктите. Още повече, да действат за подобрения, които търсят клиентите.

5. Проследяване на клиентските разговори

По един или друг начин, клиентите говорят онлайн за марки и техните продукти. Не всички бизнеси са в състояние ефективно да наблюдават и да отговарят на тези споменавания. Например: в социалните медии, форуми на трети страни или други места, които са трудни или дори невъзможно да бъдат открити. Предоставянето на клиентите на общностен форум, в който могат да се водят тези обсъждания позволява на бизнесите да следят, какво казват клиентите. По този начин, те могат са са в състояние да се ангажират с тези разговори и да предлагат своевременно помощ или съвет, когато се изисква.

Разберете сами

Знанието е важно, но само когато се приложи на практика. Създайте форум за Вашите клиенти в рамките на LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Какво е клиентски форум?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Клиентският форим с други думи е потребителски форум или общностен форум . Това е място, на което клиентите на компанията могат да взаимодействат едни с други или да търсят подходяща информация.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Как може да направите подобрения на продуктите?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Вашата компания може да стимулира подобрението на продуктите, като държи под око клиентските разговори в общнистния форум. По този начин, бознесите може да открият много идеи и безценни данни. Това е ценна информация не само за техния отдел за разработка на продукти” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Колко струва да се направи форум?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Форумът обикновено е част от хелп деск софтуер с по- широк спектър. LiveAgent е хелп деск софтуер, който предлага безплатен вечен акаунт, наред с другите предимства.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо