Безплатен тестов период

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Академия
  • Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения

Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения

Употребявайки обратната връзка и дъската за предложения, бизнесите могат да изградят ориентирани към клиентите продукти и да разрешат техните проблеми. Това на свой ред увеличава запазването на клиентите и тяхната лоялност, което от своя страна може да се използва за раждане на социално доказателство, което може да генерира нови клиенти.

Това е буквално е печалба-печалба. Но как да генерирате полезна обратна връзка? Чрез обратната връзка и дъската за предложенията. Нека да видим, как да създадем такава.

Има многобройни начини, по който бизнесите напоследък генерират по-голяма обратна връзка, но повечето от тях са по- скоро неефективни.

Например, да разгледаме имейл маркетинга. По имейл, бизнесът може да достигне до съществуващите клиенти и да ги помоли да отговорят на няколко въпроса за тяхната марка и продукти. Но колко клиенти наистина имат времето- или енергията и желанието- да го направят? Без стимули, много малко.

Същото е с формите за обратна връзка на Вашия уебсайт. Докато тези форми определено имат потенциала да генерират по- полезна обратна връзка, често те могат да бъдат считани за разсейване на клиентите, които искат единствено да направят покупка.

Някои бизнеси също поемат по този път, като се обаждат на техните клиенти. Този метод, все пак, е доста трудоемък от Ваша страна. Докато някои клиенти определено ще оценят взаимодействие като това 1:1, то е възможно да отчетете, че Ви разсейва от основните аспекти на Вашия бизнес, по които работите. Следователно би могло да е добра идея да работите по органичния обхват с помощта на SEO преследвач. Това може да се отплати в дългосрочен план.

Същото е, когато става въпрос за наблюдението на Вашите социални канали. Това може да е страхотен начин за проследяване на разговори за Вашата марка и да разберете, какво наистина мислят хората за нея, също така е супер време за консумация от Ваша страна. Наистина, социалното слушане изисква ангажирани ресурси за наблюдение и отговор на обратната връзка.

Не само това, но когато приложите многобройни стратегии за клиентска обратна връзка, по този начин губите много време.

Предимствата на обратната връзка и дъската за предложения

Представянето на обратната връзка и полето за предложения, умен начин за генерирането на по-полезна обратна връзка. По- малко взискателна и както за Вас, така и за Вашите клиенти, полето за предложения е забавен, интерактивен и супер ангажиращ форум, който Ви позволява да научите повече за това, какво харесват и не харесват Вашите клиенти по отношение на марката и продуктите.

Като добавите бутон за обратна връзка към Вашия уебсайт, клиентите ще в състояние да Ви оставят обратна връзка и да правите предложения. Могат също така да гласуват с кликването на бутон за съществуващите, което означава че клиентите могат да се ангажират един с друг. Това е като анкета, където никой не знае, какво казват другите хора.

Всеки път, когато клиентът изпрати обратна връзка, Вие ще бъдете известявани с нов тикет. След това зависи от Вас да решите, дали да отговорите или не.

Събирайки цялата обратна връзка на едно място ще рационализирате целия процес. Не е необходимо да прилагате различни стратегии за обратна връзка- от анкети до телефонни обаждания, до социални слушания- което означава, че ще си спестите огромно количество време.

Най- хубавото нещо, че ще съумеете да превърнете в отражение на Вашата марка обратната връзка и дъската с предложения като персонализирате бутоните. Можете да качите дори собствено изображение или да напишете Ваш собствен HTML код.

Ето и някои характеристики:

Универсална входяща кутия 

Всички Ваши тикети, събрани на едно място в по- умна версия на Вашата имейл входяща кутия.

Тикетинг

Един единствен тикет съдържа всяко едно съобщение за определен инцидент, докладван от клиент. Това значително улеснява определянето и решаването на проблеми в сравнение с преди това.

Автоматично разпределение на тикети

Решете, кой следва да управлява всеки един от тикетите и с колко тикета може да се справи всеки един агент. Ако агентът се нуждае да си вземе дъх, можете да му го дадете на него. Ако трябва да се смени собствеността на тикета, също лесно бихте могли да го направите.

Проследяване на време

Научете, колко средно отнема да се разреши запитване с характеристиката за проследяване на време.

Тагове

С проблемите идват и поддържащите теми. Използвайте тагове за да разграничите важните клиенти.

Тагове-LiveAgent

Открийте повече информация за тази характеристики на LiveAgent – обратна връзка и дъска  за предложения.

Заключение

Знаете, колко важна е обратната връзка за успеха на Вашата компания. Инсталирайки и настройвайки обратната връзка и съвета за предложения, по този начин Вашият бизнес ще премине към следващото ниво много по- бързо от преди. Научете повече за Вашите клиенти, научете повече, кои са най- големите им проблеми- и след това ги разрешете.

Разберете сами

Знанието е важно, но само когато се приложи на практика. Тествайте всичко, което сте научили в нашата академия точно в рамките на LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Защо Вашият бизнес трябва да има обратна връзка и дъска за предложения?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Бизнесите могат да изградят ориентирани към клиента продукти, които служат по добре и решават неговите проблеми, използвайки клиентската обратна връзка и съвет за предложенията. В замяна на това се увеличава ставката за запазване на клиентите,което от своя страна може да генерира социално доказателство, което може да генерира нови клиенти.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ефективна ли е клиентската обратна връзка по имейл?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Има многобройни начини, по които бизнесите напоследък генерират по-голяма обратна връзка, но повечето от тях са по- скоро неефективни. Например, да разгледаме имейл маркетинга. По имейл, бизнесът може да достигне до съществуващите клиенти и да ги помоли да отговорят на няколко въпроса за тяхната марка и продукти. Но колко клиенти наистина имат времето- или енергията и желанието- да го направят? Без стимули, много малко.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Кои са предимствата от добавянето на бутон за обратна връзка към Вашия уебсайт?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Като добавите бутон за обратна връзка към Вашия уебсайт, клиентите ще в състояние да Ви оставят обратна връзка и да правите предложения. Могат също така да гласуват с кликването на бутон за съществуващите, което означава че клиентите могат да се ангажират един с друг. Това е като анкета, където никой не знае, какво казват другите хора.” } }] }
Обратно към Академията Регистрирайте се БЕЗПЛАТНО

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

×

Насрочете обаждане лице в лице и разберете как LiveAgent може да помогне на бизнеса ви.

Свободни сме в различни дни

Насрочете демо